Bezig zijn als je stoned ben

blaise

Newbie
Ik heb vaak als ik een joint rookt en ik met ergens serieus mee bezig ben bijv, voetballen,zwemmen of dergelijk dat ik me helemaal niet meer knetter ben (stoned dus) is dit normaal ? , en tegenovergestelde ook als ik suf op de bank ga zitten en rookt een joint dat ik weer te knetter word dat ik gewoon iets moet doen. :stoned:

Nick_jeweet

Bewuste gebruiker
=waar je wilt wel wat doen enzo

maar je kan beter met je vrienden gezellig gaan praten enzo dan hebben ze ook nog wat aan je
:wink:

klinkt raar maar t is wel zo..
ik kwam er ook pas laat achter...

noob-jan

Newbie
tja, weetje wat ik zou doen:

met een goede vriend/in naar een park gaan met een lading voedsel, de eendjes voeren en lekker lullen

jcutter

Badass junkie
Ik ga altijd zo diep filosoferen na een jointje te hebben gerookt.
Nuchter doe ik dat ook, maar dankzij de wiet schiet ik opeens hele andere bochten in.
Dan komen er uitspraken uit mijn mond waaien waar (nuchtere) mensen er niks meer van snappen en als ik het uitlegt en ze snappen het, dan worden ze jaloers, omdat ze nooit zo slim worden van wiet en ik wel :tearsofjoy: Geen geintje btw :)

buzzrider

Wijs gebruiker
jcutter zei:
Nuchter doe ik dat ook, maar dankzij de wiet schiet ik opeens hele andere bochten in.
Dan komen er uitspraken uit mijn mond waaien waar (nuchtere) mensen er niks meer van snappen en als ik het uitlegt en ze snappen het, dan worden ze jaloers, omdat ze nooit zo slim worden van wiet en ik wel :tearsofjoy: Geen geintje btw :)
Was jij niet degene die een tijdje geleden zei dat wiet saai was?

Marten!

Bewuste gebruiker
Is bij mij vaak wisselend altijd. De ene keer word ik heel actief als ik geblowd heb, dan ga ik mijn kamer een grote schoonmaak geven, draai een paar wasjes en ruim de vaatwasser tussendoor ook nog even uit. Maar helaas word ik er vaker enorm apatisch van en zit ik een paar uur keihard na te denken voodat ik weer iet actiefs kan ondernemen.

jcutter

Badass junkie
BuZzRiDeR zei:
jcutter zei:
Was jij niet degene die een tijdje geleden zei dat wiet saai was?
Ach, ik zeg wel vaker wat.

Ik vind wiet leuk, maar de dagen en soms gewoon weken erna; zijn wat minder.
Dat is het gewoon niet waard voor mij.

flipkonijn

Bewuste gebruiker
jcutter zei:
²

dfssdfde

Badass junkie
Marten! zei:
Is bij mij vaak wisselend altijd. De ene keer word ik heel actief als ik geblowd heb, dan ga ik mijn kamer een grote schoonmaak geven, draai een paar wasjes en ruim de vaatwasser tussendoor ook nog even uit. Maar helaas word ik er vaker enorm apatisch van en zit ik een paar uur keihard na te denken voodat ik weer iet actiefs kan ondernemen.
Same here :)

En @ Jcutter: hoe bedoel je de dagen erna? Dat je dan wat slomer bent in je hoofd of zo?

jcutter

Badass junkie
Ja, slomer, impulsiever, agressiever, chagerijniger en erg laks.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=OCYJTdSbYWw&feature=related[/youtube]

hannus

Bewuste gebruiker
nou na een dikke joint ben ik echt zo lui als de pest.
voetballen, troep op ruimen is wel het laatste waar mijn gedachtens naar uitgaan.

Bovenaan