bezoekje maastricht

hip-hoi

Newbie
Hallo

ik heb een vraagje.ik zou volgende week een bezoekje brengen aan maastricht en enkele coffeeshops en smartshop's bezoeken.Welke zijn de moeite waard (prijs/kwaliteit) en word er werkelijk een scan gemaakt van je gezicht en je vingerafdruk in de coffeeshops ?
Ik ben namelijk van België en wil een voorraadje inslaan,en dus meer kopen dan 5 gram.

Alvast bedankt

TrippyShit

Badass junkie
Kom maar niet, jullie belgen zijn al één van de redenen dat ze dichtgaan!
Grapske :P

Dat van die scans van je gezicht en vingerafdrukken was een idee. Dat is iig nu nog niet zo, als het al komt.

Kigh

Bewuste gebruiker
Ze scannen eerst je gezicht, dan nemen ze je vingerafdruk, maar dit alles pas nadat ze je hele(!) lichaam onderzocht hebben naar harddrugs. Als dit alles goed is, komt er op de flatscreens in de shop je foto te hangen met wat je gekocht hebt. Dit wordt via streaming in elke coffeeshop in maastricht & omstreken geplaatst zodat ze je niet meer geven. Zodra je in een andere shop nog iets probeert te kopen en je bent over je 5g limit heen, dreig je via een headshot tussen de ogen ge-elimineerd te worden.

Nee, ze checken wel je id. En heaven69 is aan te bevelen :wink:. Als je het kunt krijgen, zou ik je Amnesia Haze aanraden, shiva was ook wel lekker:).

Flip Trip

Bewuste gebruiker
De voorlaatste keer dat ik in maastricht was, in de easy going, deden ze wel degelijk me rijbewijs inscannen. Heb toen nog gevraagd wat er mee gedaan wordt, iets in de trant van wordt vandaag bewaard en daarna gewist ofzoiets. In de andere shop waar ik 2 weken geleden nog was, die bij het cs, deden ze tot nu toe nooit iets inscannen.

buzzrider

Wijs gebruiker
Kigh zei:
En heaven69 is aan te bevelen :wink:.
Dat vind ik nu een van de kutste shops die er zijn. Ik ben er 2 keer geweest en heb 2 keer te weinig gekregen :openmouth:

- De "cosbor" is een goeie shop qua kwaliteit, je moet wel tegen een hoop drukte van vooral franse toeristen kunnen.
- De "club 69" is een heel gezellige shop, de prijs-kwaliteit verhouding is er goed en ze hebben er soms wietsoorten die je nergens anders in maastricht vind bv een goeie outdoor-wiet "columbian gold" voor maar 8 EUR / gr.
- Wil je goeie hasj, dan ga je best naar de "mississipi" aan de vaart (het is een boot), daar is een goed assortiment.

Er zijn natuurlijk nog andere shops die de moeite waard zijn maar deze drie zijn de enige die nog geen negatieve bijklank oproepen in m'n hoofd. In de easy going heeft een vriend van me al rotte wiet gekregen, in de smoky kan je geript worden, .... deze shop zijn niet slecht, maar ik vind dat je in deze tijd toch continue kwaliteit moet leveren en hierin slagen deze soms niet

Goeie trip ! :mrgreen:

Bovenaan