Bijnemen cq. hoeveelheid

Midlife

Experimenterende gebruiker
Hoi Lezer, gaarne wil Ik advies of het verstandig is ,als de trip afloopt, om dit uit te stellen door nog iets bij te nemen.
bijv. een kwart of een halfje
Btw. heeft iemand ervaring, XTC in combo met paddo's ,in de week vooraf gaand of tegelijk met Xtc
Mvrgr.Midlife

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Tja, verstandig kun je het natuurlijk niet echt noemen want bijnemen verhoogt de schadelijkheid en versterkt de toch al beruchte kater. :wink: Maar er zijn denk ik meer mensen die dit wel doen dan niet, zeker op feesten vanwege de betrekkelijk korte duur van MDMA. Er is in principe niet zoveel mis mee zo lang je in totaal binnen de veilige marge blijft (niet meer dan 1.5 mg per kg lichaamsgewicht) en niet vaker dan een keer per drie maanden gebruikt.

Het is wel precies wat je zegt: bijnemen zorgt bij MDMA voor uitstel van de come down, niet meer, niet minder. De intensiteit van de piek komt zelden terug, nog wel een lekker verliefd golfje en tintelingetje hier en daar, maar ‘t is vaak toch een heeeel klein beetje een desillusie. De ‘lovefeeling-stofjes’ raken uitgeput naarmate je meer bijneemt, wat uiteindelijk overblijft zijn de amfetamine-achtige eigenschappen en in toenemende mate bijwerkingen. Je amuseert je nog wel een poosje prima zonder in te storten, maar gaat ook meer last krijgen van ‘strak staan’, irritante spierspanning, zweten, trillen, noem maar op. En de dip achteraf gaat in verhouding wellicht een stukje minder lief voor je zijn. Nogal common sense allemaal uiteraard. Voor niets gaat de zon op. :sunface:

Als je bijneemt, doe dat dan niet te laat, want dan heeft het geen zin meer. Ook weer niet te vroeg. Er wordt vaak geroepen: op het hoogtepunt van de piek, zelf ben ik in het kader van veiligheid meer voorstander van tegen het einde van de piek, als je het begin van de uitwerking voelt aankomen (helaas niet altijd de makkelijkste taak aangezien dit leuke spulletje de neiging heeft om je zo nu en dan even te fucken met vlagen van valse nuchterheid, terwijl je in werkelijkheid nog waus als een in satésaus gemarineerde paaldansende Siberische grondeekhoorn bent). Kwartje of halfje hangt af van de dosering van de pillen —> testen ftw.

Ik heb zelf nooit paddo’s en MDMA gecombineerd, maar zoek op dit forum of google eens op ‘hippie flip’ want er zijn best wel wat reports te vinden over de combi.

In de week voorafgaand aan MDMA paddo’s nemen of omgekeerd zou ik afraden. Geef die hersenpan van je en je serotoninevoorraad liever een tijdje rust voor je er alweer het volgende geweld op loslaat.

Hoeveel ervaring heb je precies met MDMA en/of psilocybine? Ga sowieso nooit combineren zonder goed bekend te zijn met de effecten van de afzonderlijke middelen. Combi’s kunnen zeer intens en onvoorspelbaar uitpakken en dus gevaarlijk zijn.

Midlife

Experimenterende gebruiker
Hoi Roze Olifant,bedankt voor de duidelijkheid,dan gaan we gewoon op safe,niks bijnemen, want de "dip"wordt erger
van de term hippie flip nooit gehoord,dus ga ik opzoek
mdma ervaring gaat tweeden keer worden,paddo's met al langer gebruikt
waarvan de dokter op de test locatie zei,"paddo's heftiger als xtc"

Top info Tnx.

Laatst bewerkt:
Bovenaan