1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bijpakken 2C-B

Discussie in 'Research Chemicals' gestart door LoveSexDreams, 1 okt 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. LoveSexDreams

LoveSexDreams Experimenterende gebruiker

Hallo allemaal

2 weken geleden heb ik voor het eerst 2C-B gedaan en dit beviel erg goed. Ik heb het samen met twee vrienden gedaan, allemaal voor het eerst en we hadden 20mg per persoon genomen. Ik ging hier goed hard op en de andere vriend van me ook maar de derde merkte er niet bijster veel van. Dus de volgende keer wilt hij graag meer nemen en ik denk dat ik ook wel meer aan kan dus we hebben besloten om de volgende keer 25mg per persoon te doen. Hij wilt eigenlijk 30mg doen maar ineens van 20mg naar 30mg lijkt mij een onverstandig grote stap ookal merkte hij er de eerste keer niet heel veel van, better to be safe than sorry. (Hij heeft ook veel minder onderzoek naar 2C-B gedaan dan ik dus vgm weet hij niet echt waar ie over praat als hij ineens 10mg meer wilt doen).

Anyway hier komt mn vraag dus, we hebben in totaal 100mg aan 2C-B dus hebben nog 25mg over na 3x25mg te gebruiken. Voor die laatste 25mg hebben we niet echt meer een bruikbaar doel. Als we die laatste 25mg gebruiken om alle drie +/- 8mg bij te pakken ongeveer een uur na de normale dosis met als doel de trip te verlengen, heeft dit zin of merken we hier niks van omdat het te weinig is? Als we het niet dan gebruiken moet ik het waarschijnlijk een groot aantal maanden nog bewaren en dat zie ik niet zo zitten, dan heb ik liever dat het in 1 keer op gaat. Dus kunnen we het gebruiken om bij te pakken of is dit zinloos en kan ik het toch beter nog voor langere tijd bewaren?

Thanks alvast!

Laatst bewerkt: 1 okt 2018
    Malyth vindt dit leuk.
  2. Psychedelibee

Psychedelibee Badass junkie Oppersjamaan Emeritus Mod Tripreporter

Ik pak zelf altijd 2C-B bij als ik het op een feest doe, aangezien het anders gewoon te kort duurt. Ik neem dan meestal 25mg en pak na ongeveer 2 a 2,5 uur nog eens 25mg bij, op die manier verleng ik de piek dan met 1 a 1,5uur. Het effect wordt er bij mij dan nooit heftiger op, maar ik heb dit een keer met een andere vriend op een feest gedaan en bij hem werd het na die 2e dosis aanzienlijk heftiger.

Ik vind het lastig om te zeggen of 8mg genoeg is om het effect te verlengen aangezien ik daar zelf geen ervaring mee heb. Wel zouden jullie het dan sneller bijpakken dan ik altijd doe, dus wellicht maakt dat wel verschil.

Malyth vindt dit leuk.
Laden...
Vergelijkbare Topics - Bijpakken 2C-B
  1. genk123
    Reacties:
    9
    Weergaven:
    1.334
  2. TripEekhoorn
    Reacties:
    23
    Weergaven: