1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bijpakken speed

Discussie in 'Speed' gestart door genk123, 19 jul 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. genk123

genk123 Belezen gebruiker

Dominator komt er weer aan en dan zal ik weer aan de speed gaan. Hoe doen jullie dit als je een feestje hebt, en zo'n 10u lang op de speed willen gaan? Ik pak in het begin een aantal keer bij tot ik het gewenste niveau heb. Maar ik pak eigenlijk altijd na 2uurtjes ongeveer weer 2 punten bij. Maar eigenlijk zou speed toch zo'n 6uur lang moeten werken? Al werkt het na 2u natuurlijk nog goed, maar toch ben ik dan altijd geneigd om wa meer te pakken.

2. Gabbertje

Gabbertje Wijs gebruiker Donateur

Altijd onderweg na een festival zorg ik dat ik het gewenste niveau behaal, anders kan ik naar de dixi blijven gaan als ik eenmaal binnen ben. En dan meestal om de 2 a 3 uur pak ik 1 tot 3 punten bij, als ik merk dat ik hiermee niet om het gewenste niveau blijf dan soms nog wel om het uur of half uur en dat dan weer net zolang tot ik weer het gewenste niveau bereik.

3. SneeuwSnuiver

SneeuwSnuiver Bewuste gebruiker

Ik neem meestal ook om de twee of drie uur bij. Ook al werkt het zes uur, ik merk toch dat ik na twee uur al minder hard ga. Dit heb ik vooral in het begin.
    Als ik eenmaal een aantal keer heb bijgenomen blijf ik meestal wel tot het einde van het feest hard gaan (vaak zelfs opweg naar huis nog steeds):mrgreen::rock:

Koffieboon vindt dit leuk.
  4. genk123

genk123 Belezen gebruiker

Oke, ja ik pak altijd gewoon midden in de menigte haha. Op een dixi vind ik niks. Weleens gehoord van bekende dat er security bij de deur van de dixi stond te wachten..

5. Bas

Bas Bewuste gebruiker

Op een dixi wat bij snuiven heb ik ervaren als zeer vervelend. Als innovatieve gebruiker gebruikte ik mijn beeldscherm van m'n telefoon als lamp om een mooi lijntje te kunnen bouwen. Echter door het getril van de muziek belande mijn telefoon aan de zijkant van de dixi waar ik zelf mijn vinger of hand onmogelijk bij kon krijgen. Met grof geweld lukte me het om de telefoon na weet ik het hoeveel tijd eruit te krijgen. En ook nog eens was mijn lijn pep naar de klote en kon ik het uit de lucht gaan opsnuiven. Hahaha

IkWeer en acht.zes vinden dit leuk.
  6. Fool

Fool Badass junkie

Puntjes pakken :wink:

7. MDMAZING

MDMAZING Bewuste gebruiker

Waarom pak je lijntjes op een feest? Gewoon nakken.

Koffieboon en SneeuwSnuiver vinden dit leuk.
  8. SneeuwSnuiver

SneeuwSnuiver Bewuste gebruiker

Ow wat naar:( ik vind het echt super kut al die security op feesten, lijkt de laatste jaren ook alleen maar erger te worden met het gezeur allemaal, en dan heb ik het niet alleen over ilegaal drugsgebruik! word daar echt zenuwachtig van zeg:(
    Bij een dixi ben ik ook bang om te snuiven, dat ze het kunnen horen ofzo. Bij een gewone dichte wc ben ik niet bang zolang de muziek hard genoeg is.

Een beetje of topic ik weet het maar wilde dat gewoon ff kwijt haha! en vraag me ook af of meer mensen hier last van hebben op feesten?

Koffieboon en Bas vinden dit leuk.
  9. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Ik zie het al helemaal voor me lol.

Bas vindt dit leuk.
  10. Koffieboon

Koffieboon Experimenterende gebruiker

Voor het feest al beginnen en dan op het feest om de 2uur blijven door scheppen. Tot je echt aanvoelt van: nu is het wel ff mooi geweest.

Ik denk ook dat je beter in een dixi kan bijpunten dan in het publiek. Op sommige feesten loopt de beveiliging toch echt wel heel vaak door de menigte heen. Bij een dixi zie ik ze eigenlijk nooit staan. Al heb ik wel eens gezien dat ze mensen meenamen voor controle die de dixi uit liepen.

Laden...
Vergelijkbare Topics - Bijpakken speed
  1. TripEekhoorn
    Reacties:
    23
    Weergaven:
    2.107
  2. Benzoboss
    Reacties:
    3
    Weergaven:
    3.371