Intoxication zei:LSD is inderdaad smaakloos als het zuiver is..
Zegels met smaak (er is helemaal niet mee geknoeit) aan zijn Bromo Dragonfly (minder visueel en meer bodyload vind ik) ! zoek maar even op op erowid, gelijkaardige effecten ..
voor de mensen die steeds geloven in "een beschermlaagje" (hahah zijn we nou echt naïf) en "inktlaag", haal dan even de inkt uit je printer en proef ervan ..)
azgaza zei:Intoxication zei:LSD is inderdaad smaakloos als het zuiver is..
Zegels met smaak (er is helemaal niet mee geknoeit) aan zijn Bromo Dragonfly (minder visueel en meer bodyload vind ik) ! zoek maar even op op erowid, gelijkaardige effecten ..
voor de mensen die steeds geloven in "een beschermlaagje" (hahah zijn we nou echt naïf) en "inktlaag", haal dan even de inkt uit je printer en proef ervan ..)
Sorry maar dit klopt echt niet. Ik heb meerdere zegels laten testen die bitter waren en er kwam altijd enkel en alleen LSD uit.
Daarnaast zijn stoffen als DOB, DOC en DOI ook bitter, en bovendien zijn dit allemaal (ook bromo dragonfly dus!) vrij zeldzame RC's terwijl tot wel de helft of meer van de zegels die rond gaan bitter zijn. Nogmaals, ik heb genoeg bittere zegels getest en er kwamen uitslagen van 55 tot 400 ug uit, dus toch echt LSD.
Wacky zei:Idd allemaal bullshit. bittere zegels genoeg laten testen, is gewoon LSD.
Dat LSD smaakloos is, is overigens ook onzin (behalve dat het zeer onlogisch ook geschreven door Shulgin), maar de dosis is te klein om het te proeven. De bittere smaak komt dus niet van de LSD nee.
Wacky zei:Dat is niet wat er gebeurd nee.
Zoals gezegd, die zegels zijn gewoon getest en bevatten LSD. Er word door de testcentra niets anders vernoemd dan LSD.
En de LSD wereld is niet de coke of pep wereld. Behalve dat het financieel verre van nodig is om met LSD te fucken, zijn ook de producenten en handelaren een heel ander slag mensen. Natuurlijk proberen de meesten ook geld te verdienen, maar er zit zeker ook een vleugje idealisme doorheen.
azgaza zei:Wacky zei:Dat is niet wat er gebeurd nee.
Zoals gezegd, die zegels zijn gewoon getest en bevatten LSD. Er word door de testcentra niets anders vernoemd dan LSD.
En de LSD wereld is niet de coke of pep wereld. Behalve dat het financieel verre van nodig is om met LSD te fucken, zijn ook de producenten en handelaren een heel ander slag mensen. Natuurlijk proberen de meesten ook geld te verdienen, maar er zit zeker ook een vleugje idealisme doorheen.
Dit klopt inderdaad; het is in ieder geval sowieso niet zo dat bittere zegels betekenen dat er iets anders op zit of dat er iets mis met je LSD is; ik heb namelijk ook genoeg bittere zegels laten testen.
PepTalk zei:azgaza zei:Wacky zei:Dat is niet wat er gebeurd nee.
Dit klopt inderdaad; het is in ieder geval sowieso niet zo dat bittere zegels betekenen dat er iets anders op zit of dat er iets mis met je LSD is; ik heb namelijk ook genoeg bittere zegels laten testen.
Dat zeg ik ook niet, ik bedoelde meer dat er andere stoffen aan toegevoegd zijn, die niet schadelijk of werkzaam zijn ( en waarsch. niet vermeld worden door het testcentrum) maar wat wel een andere smaak geeft.
Wacky zei:LSD kan prima tegen water hoor, alleen niet tegen chloor dat (vooral in buitenlands) kraanwater zit.
whyme zei:Als ik het hier zo lees lijkt het me dat het door het papier komt.. Ik eet zelf geen papier maar ik neem aan dat er wel een verschil zit tussen de (merken) vloeipapiertjes, en misschien ligt het er ook aan hoe oud het papier is![]()
PepTalk zei:whyme zei:Als ik het hier zo lees lijkt het me dat het door het papier komt.. Ik eet zelf geen papier maar ik neem aan dat er wel een verschil zit tussen de (merken) vloeipapiertjes, en misschien ligt het er ook aan hoe oud het papier is![]()
Het is eerder karton dan vloeipapier. ( het is iig gewoon dik, maar kan wel ietsjes verschillen)
Maar dat sommig papier totaal geen smaak heeft en ander juist heel bitter lijkt me sterk.
Het is trouwens pas vanaf de laatste jaren toch? Die vieze zegels?
Oom Klaas zei:PepTalk zei:whyme zei:Als ik het hier zo lees lijkt het me dat het door het papier komt.. Ik eet zelf geen papier maar ik neem aan dat er wel een verschil zit tussen de (merken) vloeipapiertjes, en misschien ligt het er ook aan hoe oud het papier is![]()
Het is eerder karton dan vloeipapier. ( het is iig gewoon dik, maar kan wel ietsjes verschillen)
Maar dat sommig papier totaal geen smaak heeft en ander juist heel bitter lijkt me sterk.
Sinds een paar jaar zeuren mensen erover ja,
daarvoor zullen de gebruikers het gewoon voor lief hebben genomen.
Tsja, als je de andere opties (chemische toevoegingen, LSD zelf, inkt) afgaat en die blijken allemaal niet te kunnen dan houd je weinig overPepTalk zei:whyme zei:Als ik het hier zo lees lijkt het me dat het door het papier komt.. Ik eet zelf geen papier maar ik neem aan dat er wel een verschil zit tussen de (merken) vloeipapiertjes, en misschien ligt het er ook aan hoe oud het papier is![]()