bizarre genezing !

mr_think

Newbie
Hallo Mensen,

Ik heb toch iets raars meegemaakt m.b.t. wiet gebruik, wat ik nog niet eerder heb gehoord. Namelijk het volgende;

Afgelopen zaterdag had een kennis van mij een 'goeie' wiet top meegenomen naar een verjaardag. Ik wilde altijd wel eens proberen, maar durfde eigenlijk niet. Ik gaf aan dat ik niet wou roken, maar er thee van trekken wel eens wou proberen. Nadat de visite weg was, heb ik ongeveer een kwart van de top thee getrokken. Met wat volle melk erin. Na een half uurtje op de thee pot te hebben gestaan heb ik het geleidelijk opgedronken. Na twintig minuten voelde ik wat opkomen. Eerst wat angstig, maar dat verdween al snel. Ik ben toen op bed gaan liggen. Na ongeveer vijfenveertig minuten was ik echt van de wereld. Best een prettig gevoel.

Maar wat er toen gebeurde was echt fantastisch. Ik kreeg een soort spier trekkingen in mijn rug, precies op de plek waar ik al jaren last van had. Mijn lichaam wist precies in welke houding ik moest gaan liggen. Ik had het gevoeld dat ik met mijn lichaam mee moest gaan. Ik voelde het heel goed aan zo leek het. Absoluut geen hallucinaties of iets dergelijks.

Ik had continu het gevoel dat ik bepaalde wervers moest masseren naar een soort van hoogtepunt. Heel erg lekker gevoel in ieder geval. Ik hoorde zelfs een paar keer 'krak' in mijn rug. Ook kon ik spieren aanspannen die ik normaal helemaal niet kon aanspannen, of in ieder geval alleen in combinatie met andere spieren. Na een tijdje ben ik voldaan in slaap gevallen.

Toen ik vanochtend wakker werd was mijn rugpijn voor 90 % verdwenen !?!? Alsof mijn wervels op de juiste plaats zaten... en nu nog steeds..

Iemand ook ervaring met de geneeskrachtige werking hiervan ?

Gr
Ronald

Flameon

Badass junkie
THC verslapt inderdaad de spieren. Als jij verkrampte spieren in je rug hebt geeft dat normaal gesproken pijn. Als jij wiet rookt (in jou geval drinkt) dan worden deze verkrampte spieren ontspannen voel je je beter. De pijn gaat nog meer weg door de pijnstillende werking van thc.
Medisch gezien wordt thc ook wel eens gebruikt om pijnen tegen te gaan / spierverslappingen te bevorderen. Of je spieren nu altijd zo soepel blijven is te hopen en te betwijfelen. Maar eens in de zoveel tijd goeie wiet roken of drinken lijkt me dan een oplossing voor jou?

psych-out

Bewuste gebruiker
THC verslapt de spieren
dus je kan het beste vanaf nu dagelijks beginne te roke :stoned:
grapke dat moet je voor jezelf uitmaken :mrgreen:

Bovenaan