BK-2-CB

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Iemand ervaring met BK-2-CB. Zag het onlangs bij een vendor. Schijnt langer te werken dan 8u.
Hoeveel zou een ideale startersdosis zijn voor een 1m84 , 72k gezonde man?

Door het BK- gaat dit dan ook meer serotonineverbruik in gang zetten?
Momenteel ook bezig met een pauze na een avond 250mg snoep, is 2cb gebruik tussen in na 2 maand aan te raden of beter pauze volhouden?

Fool

Badass junkie
Oh excuses, zelf geen ervaring mee, maar het zal niet zoveel aan je MDMA-pauze verpesten.
Volgens mij zit de dosering ergens tussen de 100 en 200 milligram(zou niet gelijk met 200 beginnen), maar daar zou ik zelf nog wat meer tripreports over opzoeken. :wink:

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Thx fool ik ben al een stapje dichter over de dosis. Ja idd zal me er nog wat over inlezen aangezien dit mijn eerste research chemical word..

SJD

Newbie
Ik heb het ook binnen. Heb redelijke ervaring met 2cb en ben hier erg benieuwd naar. Na het lezen van reports ga ik denk ik voor 120mg. Deze maand even een avondje inplannen.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Hier ben ik ook erg benieuwd naar! Ik heb het al een tijdje thuis liggen, maar nog niet aangeraakt ivm lange werkingsduur. Sommige reports zeggen dat het echt een psychedelische drug is zoals 2-cb, terwijl andere zeggen dat het meer een entactogene drug is zoals mdma. Klinkt in iedergeval interessant.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Psychedelibee zei:
Sommige reports zeggen dat het echt een psychedelische drug is zoals 2-cb, terwijl andere zeggen dat het meer een entactogene drug is zoals mdma. Klinkt in iedergeval interessant.

Inderdaad, denk ook dat het aan de hoeveelheid ligt die je neemt. Als het een samenkomst van beiden is, word dat heel erg leuk :P

Bovenaan