1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bk-ebdp

Discussie in 'Research Chemicals' gestart door Qwertyuiopa, 28 feb 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Qwertyuiopa

Qwertyuiopa Experimenterende gebruiker

Ik heb het een en ander opgezocht en gelezen over dit stofje en er lijken best positieve reacties hierover te zijn. Nog steeds is er erg weinig informatie over dit stofje te vinden, uiteenlopende doseringen en ervaringen etc.

Heeft iemand hier toevallig ervaring met dit stofje of is er iemand die hier meer over weet?

Alvast dank

2. ALLAD52

ALLAD52 Newbie

Het beste waar ik het mee kan vergelijken, is dat een soort zware XTC is, die veel langer duurt, ook echt heftige nadip.

Dosering iemand van 100 kilo zeg 150/200 mg. Ervaring, zeker positief maar geen beginnerspul. Echt wel zeer heftig spul dit. Met minidoseringen zeg 50 mg, heb je ook best wel een leuke ervaring, duurt niet zo lang (zeg 3 uur) en zeker niet zo'n heftige nadip.

Qwertyuiopa vindt dit leuk.
  3. Qwertyuiopa

Dank voor de snelle reactie, klinkt veelbelovend.
    Lijkt het qua gevoel ook erg op mdm? In welk opzicht (qua gevoel verschilt het hiervan?
    Of gaat het meer richting 4fa?
    En de laatste vraag, hoe zit het met je energie met dit stofje?

Alvast dank

4. ALLAD52

ALLAD52 Newbie

Qua gevoel zeg maar heftiger, en energie ook meer. Het is gewoon alles meer, inclusief dip. Echt heavy goedje.

5. Qwertyuiopa

Oke top, dankje voor je reactie!

6. Yceman224

Yceman224 Experimenterende gebruiker

Ik heb ervaring met deze rc.
    En geen kleintje!
    Omdat ik bij de eerste rc's 2 en 3 FMP niets merkte behalve insomnia, niet kunnen slapen dus, naar advies deze stof eens onderzocht.
    Wel aan, dit is geen hoestdrankje te noemen, integendeel!
    Deze stof is serieus te nemen!
    Zeer potent, dus wees zeer secuur met afwegen, hetgeen bij mij dus bij het maken v a n een mix met 3 MMC is overkomen.
    Van 3 MMC is de werking vrij kort bij mij en zo was mijn berekening, als deze dus echt op zijn retour is, komt de BK opzetten.
    Wel aan, dat klopt dus, alleen kreeg uk er een daverende afterdip van, een ontzettende paranoia en daarna een depressie van nogal intense aard die 10 volle dagen duurde.
    En van euforische werking was deze laatste keer eigenlijk geen sprake, waarbij ik wel moet zeggen dat ik 3 dagen aan de BK ben geweest en mede hierdoor onzorgvuldig met afwegen ben geweest.
    Maar ik ben dus wél volledig van dit middel genezen!
    Noooooit meer BK!!

7. Roze olifant

Roze olifant DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Ik heb een klein beetje van dit spul thuis, een keer enorm goedkoop erbij gekocht toen ik een bestelling deed op een webshop. Moet zeggen dat ik het al een jaar heb denk ik, maar nog niet heb durven nemen. Ik vergeet de naam altijd en noem het dan ‘satan/terror MDMA’ omdat ik online inderdaad overal lees dat het een heftige versie van MDMA is. Zowel in het positieve als in het negatieve.

Ik heb er niet heel veel haast mee omdat het idee van een nóg meer bijwerkingen en een nog ergere kater/dip dan van MDMA me maar slecht aanstaat. :wink: Maar wil het toch nog ooit eens proberen.

Ben benieuwd of er meer mensen op het forum ervaring mee hebben.

8. Qwertyuiopa

Ik heb het ondertussen 2x gebruikt. Heb dat gedaan in capsules, 2 verspreid over de avond met 3 uur ertussen met een dosering van 100mg per capsule. Ik heb het gewoon thuis gedaan en denk dat dit middel daar perfect voor is, alhoewel je ook zeker meer dan genoeg energie voor een feestje zal krijgen hiervan.

Vond het effect ontzettend lekker, soms nog lekkerder dan mdma. Een enorme rush aan energie en love gevoel, praten hield niet op en een lange werking. Het voelt soms ook iets zwaarder aan dan mdma, komt pas na 1 uur opzetten dus even geduld en als het komt dan is het niet te missen.

Helaas lukt slapen met dit middel absoluut niet (ook niet met een flinke benzo) en is de kater behoorlijk! De volgende dag ben je sowieso kwijt en psychisch ook geen lekker katertje.

Ik heb er nog een klein beetje van liggen, moet zeggen dat ik het effect ervan zo enorm lekker vond dat ik het misschien nog wel eens ga doen en de kater ervoor over heb.

Roze olifant vindt dit leuk.
  9. GoldenGrow

GoldenGrow Experimenterende gebruiker

Je kan het vergelijke met meth

10. Prison

Prison Belezen gebruiker

Op welke gebieden?

11. Roze olifant

Oké, thanks voor de info! Klinkt leuk om ooit een keer te proberen maar die kater staat me wel echt flink tegen, dus dan moet ik er de tijd voor nemen. Ach ja, komt nog wel eens. :)

12. Yceman224

Wellicht moet ik voor de duidelijkheid het hèle rapport hier neerzetten, want, er zijn ook wel enkele positieve kantjes aan dit stofje...
    Ik zal wat aanvullen!
    Zoals gezegd is het een zeer potent stofje, en dat merkte men en ikzelf ook natuurlijk, in de sportzaal.
    BK komt na een uurtje langzaam in, en dat het een soort van pep is, moge duidelijk zijn.
    Maar, veeel sterker dan 3 MMC. Dat is eigenlijk ook pep maar nét weer iets anders. Leuker, lekkerder ook.
    Normaal roei ik op zo een roeimachine in een tempo van 28 volle slagen per minuut en dat 15 minuten achter elkaar.
    En dan moet je dat dus eens doen met een restje 3 MMC wat al lekker overgaat in de BK....
    Het resulteerde die middag in ruim 20 minuten vol gas, 34 slagen per minuut, en ik trok zowat dat hele verrekte ding in stukken naar mijn beleving!
    Moe worden is er dus niet bij, en louter omdat ik bekijks kreeg, stopte ik, en begon vervolgens aan allerlei valbreek technieken die ik in een ver verleden geleerd heb, en ja, nóg meer bekijks!
    De reactie van " wat heb jij ineens...een pilletje gehad??!" Deed mij asap die sportzaal verlaten!
    Die dag, die keer, ok. Leuk. De dag daarna, bij het verkeerde afweging, dat werd dus heel akelig.
    Zó akelig, dat ik hier dus niet verslaafd aan ga worden.
    Integendeel!
    10 dagen depri is mij te zwaar. En dan ook nog zo diep. Nee dank u beleefd...
    Ik heb dit rc geprobeerd omdat ik eigenlijk mdma wilde researchen.
    Dit middel zou er veel op lijken, want echte mdma heb ik nog niet kunnen bekomen. Voila dus.
    Ik ga er nu van uit, dat die mdma ook geen drug voor mij is... en nee, ik hengel hier dus beslist niet naar die mdma. Ik zeg het toch maar even.
    Als je van mdma óók zo een dip krijgen kunt, nee dank u....

Laatst bewerkt: 11 jan 2019 om 17:58
    Roze olifant en SanneBanne vinden dit leuk.
  13. Qwertyuiopa

Ik hoor graag hoe je het vond roze olifant, leuk als je dat in dit topic plaatst tegen die tijd.

14. Yceman224

En ik ben óók erg, erg benieuwd.

Ik heb overigens 1 1/2 gram gemengde 3 MMC met BK weggeflikkerd. Door de plee. Ik? Nee. Nooit meer.

15. Qwertyuiopa

Maar als ik het goed begrijp heb jij dus bk ebpd alleen maar gebruikt gemengd met 3mmc?
    Dan is het opzich wel lastig om echt iets van het stofje opzich te zeggen aangezien de combi misschien wel alle negatieve en/of positieve effecten heeft versterkt.

Ik heb ook 3mmc weleens gebruikt, fijn stofje maar moet zeggen dat ik de combi met bk ebpd niet helemaal snap. Waarvoor heb je dat eigenlijk gemengd? Had je ergens gelezen dat het een fijne combi was of zelf uitgevogeld?

16. Yceman224

Wat ik interessant vind, is wel de afweging die men maakt en daarna De keuze maakt, tussen
    1. De euforie die men krijgt,
    2. De kater/afterdip die je krijgt na gebruik.
    De afterdip van BK was zoals beschreven voor mij meer dan afgrijselijk.
    Dus de keuze maken is erg simpel...

17. Roze olifant

Maar bk-EDBP staat er dus wel om bekend een nog grotere kater/dip te geven dan MDMA, wat ook logisch is als de effecten sterker zijn. Dus het is jammer als je op basis van die ene ervaring meteen ook definitieve conclusies trekt over een ander middel, denk ik. MDMA is zeker de moeite waard om eens te proberen, op bescheiden dosis valt de dip mee.

Daarnaast heb je ook zoals hierboven gezegd gemixt met 3-MMC, waardoor je eigenlijk weinig kan zeggen over het zuivere effect van de bk-EDBP. Kans is groot dat je jezelf door het combineren een nog grotere kater hebt aangedaan dan die dit spul op zichzelf al geeft.

18. Spacey Ostrich

Spacey Ostrich Experimenterende gebruiker

Interessant topic! Ik had nog nooit van deze RC gehoord, maar hij klinkt op zich wel interessant. Ik zal er voorlopig zelf niet aan beginnen, ik ben pas net begonnen met MDMA ontdekken :tongueout:

@Yceman Zoals Roze Olifant al aangeeft is het aannemelijk dat de combinatie met 3-mmc een grotere dip geeft. Daarnaast las ik dat je de stof 3 dagen achter elkaar hebt gebruikt. Het lijkt mij dat drie dagen gebruik van een dergelijke stof wel een serieuze dip kan geven. Ik weet dus inderdaad niet hoeveel je hier echt over kunt zeggen, aangezien het me niet lijkt dat jouw enige keer gebruik denk ik niet erg representatief is voor de gemiddelde gebruikerservaring.

Ik wil daar nog wel bij opmerken dat het een stof is die zeker gevaren kent, er zijn al verschillende mensen overleden aan overdosissen. Het is ook gevaarlijk om deze stof te combineren met stoffen als MDMA, omdat het risico op serotoninesyndroom dan sterk toeneemt.

Nu wil ik je niet motiveren om MDMA te nemen, dat is volledig aan jou. Ook MDMA heeft risico's en is niet gegarandeerd leuk. Maar mocht je het toch proberen, houdt het dan gewoon bij een avond. Dan blijven de effecten leuk en valt de dip denk ik wel mee tegenover jouw bk-ebdp dip. Houdt wel drie maanden rust tussen gebruik, zodat je lichaam weer kan herstellen. Zie eventueel ook Fenrir's XTC/MDMA gids voor een goed overzicht.

(bron: https://psychonautwiki.org/wiki/Ephylone)

19. Yceman224

Ha daar heb je een punt...maar, om te beginnen heb ik 2 x BK geprobeerd zonder mix. Daarvoor de 3 MMC. Die is best wel lekker, maar, hij is vrij snel uitgewerkt.
    De éérste keer BK was op zich redelijk goed.
    De tweede keer betrof de gebeurtenissen in de sportzaal, en de derde keer was de mix met 3 MMC , en een verkeerde afweging van de BK.lees: daarvan kreeg ik teveel binnen.
    Die afterdip was echt afschuwelijk, en dan ook nog eens 10 dagen in de prak liggen, dat is me toch teveel.
    Echt veel te veel.
    Zó veel, dat ik er radicaal afstand van gedaan heb.
    Ik vind je opmerking zeer zeker een goede!
    Mdma heb ik nog niet geheel afgeschreven, maar ik wil er eerst veel meer over te weten komen.
    Die heb ik eventjes op een zijspoor gerangeerd.
    En nu? Ik neem de 3 maanden termijn in acht, dit is echt nodig, en gewoon een goed advies.!!
    Al met al zijn deze nu nog legale stoffen toch veel serieuzer te nemen, dan dat ik in eerste instantie gedacht heb....

Laatst bewerkt: 12 jan 2019 om 14:08
Laden...
Vergelijkbare Topics - Bk-ebdp
  1. Rossmore
    Reacties:
    1
    Weergaven:
    1.237