Blaasprobleem ritalin coke

Sosse

Newbie
Hey,
Ik heb adhd en neem elke dag Ritalin. Ik heb pillen van 20mg maar zo hier en dan werk ik er wel wat meer naar binne dan 1. Ik drink dan ook meestal koffie en/of energie maar ik merk dan dat ik vrijwel meteen na het drinken kei nodig moet zeiken en meestal blijf ik pissen zelfs als ik “gestopt” ben. Ik gebruik buiten mn medicatie dagelijks wiet en 1 keer in het weekend eens een goeie berg sos. Is dit dan de ritalin die zo kloot met mijn blaas? En heeft nog iemand dit? Huisarts wist er geen info over.

Sosse

Newbie
Ja, Google het even en dan kan je het eea vinden. Keta schijnt ook hetzelfde te kunnen veroorzaken.
ja van keta wist ik maar zelfs de huisarts kende deze bijwerking niet en online vind ik eig ook niets nuttigs dus maar gwn hopen dat het vanzelf weg gaat 😁

Kordie

DF-koning
Is dit dan de ritalin die zo kloot met mijn blaas?

Nog nooit gehoord dat ritalin blaasproblenen veroorzaakt.
Zoals bv bij ketamine wel bekend is.

Wiet en ritalin kan wel zorgen voor extra sufheid bij adhd geloof ik.
Extra sufheid kan betekenen dat de blaas spier meer ontspannen is en het daar door makkelijker weg loopt dan wel lui wordt.

Samurai

Experimenterende gebruiker
Hey,
Ik heb adhd en neem elke dag Ritalin. Ik heb pillen van 20mg maar zo hier en dan werk ik er wel wat meer naar binne dan 1. Ik drink dan ook meestal koffie en/of energie maar ik merk dan dat ik vrijwel meteen na het drinken kei nodig moet zeiken en meestal blijf ik pissen zelfs als ik “gestopt” ben. Ik gebruik buiten mn medicatie dagelijks wiet en 1 keer in het weekend eens een goeie berg sos. Is dit dan de ritalin die zo kloot met mijn blaas? En heeft nog iemand dit? Huisarts wist er geen info over.
Ik denk dat het een bijwerking is van het medicijn. Ik heb zelf in ieder geval dat als ik 3mmc, ritalin of speed heb gebruikt dat ik al mijn vocht eruit pis. Wat ik ook drink gaat binnen 20 minuten eruit. Ik hoop dat je hier nog wat aan hebt haha.

Bovenaan