1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Blauwe substantie op tong na cocaine

Discussie in 'Cocaine' gestart door fuby, 12 aug 2019.

Changes GGS Verslavingszorg
  1. fuby

fuby Experimenterende gebruiker

Na een paar puntjes cocaine had ik een blauw laag over mijn tong. Ik vermoed dat dit een versnijdings middel was. Ik heb dit nooit eerder gezien. Gek genoeg was de cocaine zelf wel erg sterk. Weet iemand wat dit heeft kunnen zijn?

De blauw substantie was redelijk makkelijk weg te poetsen met een tandenborstel.

2. Rivalrie

Rivalrie Belezen gebruiker

Hoe kan iets dat je snuift op je tong komen? Lijkt alsof je bent gaan hallucineren.

3. fuby

Coke komt via de neus ook in het speeksel in de mond terecht .. Lijkt me niet echt rocket science. En nee van cocaine ga je niet hallucineren

4. De Dunne

De Dunne Badass junkie

Als je het veel en vaak gebruikt kan dat zeker wel.

fuby vindt dit leuk.
  5. fuby

Touche haha. Heeft dat trouwens niet meer met slaaptekort te maken?

6. Jmths

Jmths Wijs gebruiker Tripreporter

Lidocaïne (lokaal verdovend) misschien. Kan natuurlijk van alles geweest zijn.

Doet me denken aan de eerste BK-2C-B batch die in de neus in paarse flubber veranderde. :')

fuby vindt dit leuk.
  7. silkroad

silkroad Belezen gebruiker

blauwe kleur kan van alles geweest zijn? heb je lekstok gehad, iets gedronken dat kleurstof had. lijkt mij op een reactie van een kleurstof van iets. ( verdoving? )
    van cocaine kan je wel gaan hallucineren als je een stimulant psychose krijgt of dagen lang stevig gebruikt.
    cocaine is een psychoactive stof dus alles is mogelijk.

fuby vindt dit leuk.
  8. silkroad

Bluetongue disease is a noncontagious, insect-borne, viral disease of ruminants, mainly sheep and less frequently cattle, goats, buffalo, deer, dromedaries, and antelope. It is caused by Bluetongue virus (BTV). The virus is transmitted by the midges Culicoides imicola, Culicoides variipennis, and other culicoids

9. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

Ik slikte ooit MDOH (XTC-variant), moest even kotsen en de maaginhoud gaf gewoon licht in het donker lol!

Twirley Bird en fuby vinden dit leuk.
  10. fuby

Ik herinner me opeens dat ik blauw gekleurt kaugompje in mijn mond heb gedaan om wat met mijn kaken te kunnen doen. Enige rare is dat ik daar normaal geen blauwe tong van krijg (pak vaak dit soort kauwgompjes). Wellicht een reactie. Maar ik vermoed wel dat, dat het heeft moeten zijn.

Haha bedankt voor het meedenken iedereen!

P.s. ik moest even googlen wat nou precies een lekstok is. Gekke belgen ook altijd (grapje!)

11. silkroad

Kun je gaan hallucineren van cocaïne?
    Cocaïne is geen bewustzijnsveranderend middel maar een stimulerend middel. Het krijgen van hallucinaties is géén effect van cocaïne maar kunnen wel ontstaan als gevolg van overmatig en langdurig gebruik. Dat komt dan vooral door overprikkeling van het schrikcentrum in de hersenen.

DOPAMINE
    Bij cocaïne kunnen hallucinaties optreden. Coke vergroot onder andere de aanwezigheid van de boodschapperstof dopamine. Daardoor worden het schrikcentrum in de hersenen zo hevig gestimuleerd dat een schaduw, een plotselinge beweging of een hard geluid als zeer bedreigend kunnen worden ervaren. Overmatige gebruikers menen dan ook nogal eens dat ze achtervolgd worden (paranoia).

ACETYLCHOLINE
    Een verstoorde balans van een andere boodschapperstof, acetylcholine, kan leiden tot geheugenstoornissen, verwarring en het zien van dingen die er niet zijn

fuby vindt dit leuk.
  12. silkroad

was het goeie coke?

13. Revolutionair

Revolutionair Bewuste gebruiker

Nooit meer daar kopen of van nemen...

14. fuby

Ja het was vrij sterk en het duurde vrij lang voor ik weer een redose wilde. Ik moet wel toegeven dat de setting erg prettig was. Wellicht had het daar ook mee te maken. Ik ben gewoon in slaap gevallen en had de dag erna geen raar gevoel/kater.

Laden...
Vergelijkbare Topics - Blauwe substantie tong
  1. Amandabolk
    Reacties:
    24
    Weergaven:
    1.392
  2. Felico
    Reacties: