Blauwe swirls,,

bubber

Newbie
Ik heb via internet iemand gevonden die wel aan blauwe swirls kan komen,
ik kreeg meteen een hele waslijst met wat hij nog meer verkocht,. ik weet niet wat voor logo erop staat en heb de pil niet kunnen vinden op pillreports ofzo.. weet iemand wat meer

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Deze toevallig?

Hoort bij deze link: http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=24768

Tufnut

Badass junkie
Het beste regel je pillen bij iemand waar je eerst een sample van kan krijgen zodat je die langs het testcentrum kan brengen.

bubber

Newbie
ja ik ga het ook niet regelen, hij vroeg of ik via paypal wou betalen wtf :stoned: , maarja ken niet echt iemand hier in gouda en de omgeving, dus misschien is het handig om te zeggen dat je moet uitkijken voor het mail adress (juweel111 volgens mij) van die gast, :smilingimp:

bubber

Newbie
HET BOVEN STAANDE MAIL ADRESS IS GEEN FAKER, DUS. IK TREK ALLES WAT IK HEB GEZEGD TERRUG>

ik probeer dit onderwerp te verwijderen maar het lukt niet

Morningweedzor

Belezen gebruiker
bubber zei:
ja ik ga het ook niet regelen, hij vroeg of ik via paypal wou betalen wtf :stoned: , maarja ken niet echt iemand hier in gouda en de omgeving, dus misschien is het handig om te zeggen dat je moet uitkijken voor het mail adress (juweel111 volgens mij) van die gast, :smilingimp:

Je had het bericht misschien kunnen editten :P

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Je had het bericht misschien kunnen editten :P

Dan moet je wel snel zijn, want je hebt maar een beperkte tijd daarvoor. Het zou nog door een moderator of admin verwijderd kunnen worden, maar als je gaat quoten is het volgens mij helemaal niet meer mogelijk. :rolleyes:

Morningweedzor

Belezen gebruiker
Volgens mij is een Swirl gewoon een benaming voor een bepaald type pil. (Waar hoogstwaarschijnlijk xtc in zit => ook wel mdma genoemd, is de naam van de werkende stof)

Kortom netzoals je verschillende auto merken hebt zoals Volkswagen tot Porsche.
En dan van Swirls tot bruine boompjes etc.

Bovenaan