Bloedneus... herkent iemand dat?

Status
Niet open voor verdere reacties.

suzanne1

Newbie
Hoi Allemaal,

ik heb ff een vraag ik gebruik nu dik anderhalf jaar en ben de laatste weken extreem veel gaan gebruiken , ik deed eerst met een gram wel een week en gebruikte dan ook weken niet, nu gebruik ik 4 x per week en als het ff kan en ik genoeg alcohol in huis heb maak ik 1 gram per avond op.. ik heb nu last van bloedneus na het gebruik, herkent iemand dat? is dat een teken dat ik te ver ga?

ik heb wel het idee dat ik er nu aan verslaafd begin te raken al beweren mensen dat dat neit kan.. ik krijg steeds vaker en dan al overdag de drang om te gaan gebruiken en dan koop ik daarvoor alcohol niet omdat ik wil drinken maar om te gaan gebruiken..

graag advies, en niet je meot stoppen, want dat lukt me niet zomaar 1,2,3 maar goed advies please...

groetjes Suzanne

Fronske

Belezen gebruiker
Nee joh gewoon doorsnuiven, je neus moet er gewoon nog wat aan wennen. Effe doorbijten en daarna kun je vrolijk meerdere grammen per dag naar binnen jassen. En over die verslaving zou ik me geen zorgen maken, als je op een dag echt wilt stoppen lukt dat wel. Geniet ervan zolang het duurt!

atbboy

Bewuste gebruiker
De eerste keer dat ik het deed had ik dat ook, maar in jou geval zou ik even een weekje ofzo stoppen want je neus zit onder de korstjes enz (denk ik), kan je neus wat herstellen.

Elohtibbar

Badass junkie
suzanne1 zei:
ik heb wel het idee dat ik er nu aan verslaafd begin te raken al beweren mensen dat dat neit kan..

Ehm, leef jij in een andere wereld ofzo? Welke idioot beweert dat je niet verslaafd kan raken aan cocaïne?? Het wordt algemeen beschouwd als één van de meest verslavende drugs, en in mijn ervaring is dat ook zeker zo. Dat jijzelf het idee hebt dat je niet meer zonder kan geeft toch al aan dat je te ver bent gegaan? Als je het niet meer recreatief kan gebruiken maar het gebruikt omdat je zo'n craving hebt, is een heel duidelijk teken dat je zeker moet gaan minderen! En een bloedneus is nog zo'n teken! Succes!

Belgo

Belezen gebruiker
Fronske zei:
Nee joh gewoon doorsnuiven, je neus moet er gewoon nog wat aan wennen. Effe doorbijten en daarna kun je vrolijk meerdere grammen per dag naar binnen jassen. En over die verslaving zou ik me geen zorgen maken, als je op een dag echt wilt stoppen lukt dat wel. Geniet ervan zolang het duurt!

Wtf ben je voor kneus ?

Frank123

Wijs gebruiker
Belgo zei:
Fronske zei:

Wtf ben je voor kneus ?
Ik denk/hoop. dat hij dat sarcastisch bedoelde

thrillseeker

Experimenterende gebruiker
Hoi Suzanne,

Hier nog wat tips:

• Snuit na het snuiven de neus met zout water. Het uitgedroogde slijmvlies wordt zo vochtig en de niet-opgeloste versnijdingen worden naar de slokdarm gesnoven. Het heeft echter geen zin om dit elke dag te doen, want na een week wordt het effect van de zoutoplossing minder.
• Hak voor gebruik de coke zo fijn mogelijk. Dit voorkomt beschadiging van het neusslijmvlies. Bovendien wordt meer coke sneller opgenomen.
• Kijk uit met het buisje. Als het buisje de slijmvliezen beschadigt, kan dit bloedneuzen veroorzaken. Bovendien kan gezamelijk gebruik van een snuifbuisje hepatitis C overdragen.

Hopelijk heb je hier wat aan!!
Groet,
Thrillseeker

Jason_vw

Newbie
Inderdaad, Coke is na heroïne de meest verslavende drugs die er is. Ik denk dat er pas echt een probleem is als je coke in je dagelijks leven betrekt en zo in de dagen erna eigenlijk altijd onbewust eraan herinnerd word. Ook is een prbleem als je geestelijk afhankelijk gaat worden van coke en eigenlijk gaat denken "als ik niet gesnoven heb ga ik geen lol hebben". Als je zo al denkt begin je volgens mij. En als je na 6 maand gebruik pas last hebt van een bloedneus, heb je geen aanleg om een bloedneus te krijgen en is het misschien een hint van je lichaam om het misschien toch even rustiger aan te doen.
P.S. Het smaakt ook eens zo goed na 2 weken stoppen :wink:
quote="Rabbithole"]
suzanne1 zei:
ik heb wel het idee dat ik er nu aan verslaafd begin te raken al beweren mensen dat dat neit kan..

Ehm, leef jij in een andere wereld ofzo? Welke idioot beweert dat je niet verslaafd kan raken aan cocaïne?? Het wordt algemeen beschouwd als één van de meest verslavende drugs, en in mijn ervaring is dat ook zeker zo. Dat jijzelf het idee hebt dat je niet meer zonder kan geeft toch al aan dat je te ver bent gegaan? Als je het niet meer recreatief kan gebruiken maar het gebruikt omdat je zo'n craving hebt, is een heel duidelijk teken dat je zeker moet gaan minderen! En een bloedneus is nog zo'n teken! Succes![/quote]

geekos

Bewuste gebruiker
suzanne1 zei:
ik heb wel het idee dat ik er nu aan verslaafd begin te raken al beweren mensen dat dat neit kan.. ik krijg steeds vaker en dan al overdag de drang om te gaan gebruiken en dan koop ik daarvoor alcohol niet omdat ik wil drinken maar om te gaan gebruiken..
ik zie (en ken) het verband coke-alcohol wel maar de uitleg lijkt nog al raar
je hebt steeds meer de drang om coke te gebruiken en dan koop je daar alcohol bij maar niet om te drinken, nee om coke te snuiven

:confused:

stop gewoon met coke en zeg niet "en zeg niet, je moet stoppen want dat lukt me niet zomaar..", wees blij dat er nog mensen zijn die je de slechte kant tonen en willen dat je stopt want als je al vrienden hebt die beweren dat coke niet verslavend kan zijn..

Serenity

Badass junkie
Fronske zei:

Juistem! Op een gegeven moment heb je geen neus meer, maar gewoon een groot gat in je hoofd. Des te makkelijker voor grotere hoeveelheden!

....

Bloedneuzen krijg je van coke... het is ontzettend slecht voor je neus en de eerste tekenen zijn bloedneuzen. Shit happens.. Enige remedie is minder snuiven.. of ja.. bommetjes slikken.

Carlitos

Badass junkie
Ik heb al van paar 100 mg soms een bloedneus.
En als ik de volgende dag me neus snuit of weer wat neem begint het soms meteen te bloeden.
Me neus is een van de zwakke schakels is me lichaam..

suzanne1

Newbie
hoi allemaal dank jullie wel voor jullie reacties, ik ben wat geminderd en gaat al beter.. dus hou het idd in de gaten.. thnxs nogmaals..

suzanne

Baunty

Newbie
Belgo zei:
Fronske zei:

Wtf ben je voor kneus ?
lol idd

Wacky

Badass junkie
baunty, antieke topics terug halen om "idd" te zeggen is heeft weinig nut. Gelieve alleen oude koeien uit de sloot te halen als je er ook serieus iets aan toe te voegen hebt.

(Al heb ik hier toch even om kunnen lachen, dat dan weer wel...)
suzanne1 zei:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan