1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bloedneus na coke

Discussie in 'Cocaine' gestart door Rivalrie, 31 jul 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Rivalrie

Rivalrie Belezen gebruiker

Vandaag voor het eerst een paar lijntjes coke geprobeerd... nu een flinke bloedneus(het loopt er echt uit) Is dat normaal voor een beginner? Vind er overigens niet veel aan in vergelijking met speed.

Voor mij geen coke meer.

2. De Dunne

De Dunne Badass junkie

Het kan toeval zijn maar ik zelf heb maar 1x een bloedneus gehad na snuiven en dat was wel bij coke. Bij speed nooit gehad.

Edit: wel een keer bij speed maar toen had ik het snuifbuisje te ver in de neus gedaan en dus beschadigd.

Laatst bewerkt: 1 aug 2019
  3. Rivalrie

Ik snap eigenlijk niet waarom mensen coke gebruiken. Je moet elke 30min bijnemen.... het enige voordeel is dat je er wel op kunt slapen....

4. De Dunne

De Dunne Badass junkie

Dat dacht ik ook na ene keer. Heb nu al jaren geen coke op maar heb het iets van 4 a 5 keer gebruikt en het leren waarderen. Het is totaal anders als speed. Velen vinden het vrij vergelijkbaar maar als je het gevoel echt kent is het echt anders. Coke is idd minder geschikt voor een langer feest of festival. Voor een avondje is het prima.

5. LunaMila

LunaMila Experimenterende gebruiker

Bij de eerste keer is coke niks aan.
    Maar de 3 a 4 keer ga je het echt waarderen
    Die bloedneus kan wel eens gebeuren zelf heb ik er nog nooit last van gehad maar vriendin van mij heeft het soms ook.
    Gewoon snuiven door je andere gat.

6. Cantera

Cantera Newbie

Bloedneus kan gebeuren. Briefje of rietje dat net even langs je wand komt, je neus die je te hard ophaalt of snuit.

En wat al gezegd is: je moet het leren waarderen. Het is geen funny haha laten we lachen- goedje.

Maar als het echt niets voor jou is; gewoon niet meer nemen dan. Sowieso beter.

Babbanem vindt dit leuk.
  7. Rupsen God ❤

Rupsen God ❤ Bewuste gebruiker Tripreporter

Zelf nooit een bloedneus gehad, maar ik heb wel mensen om mij heen gezien die ineens een bloedneus kregen. Kan zijn dat er net een adertje is geknapt, niet iets om je heel erg zorgen over te maken zo die ene keer.
    Coke is hetzelfde als bier: Je moet het leren waarderen. De eerste keer is vaak helemaal niks, en het wordt vaak pas leuk na een paar keer. Als ik coke met vrienden neem neem ik het alleen als we ook echt iets gaan "ondernemen", zoals gamen of iets leuks kijken. Ik heb er met mijn vriend vaak hele boeiende gesprekken op die dan ineens losbarsten, je komt wat losser. Maar zo voor de lol neem je het niet, nee. Het is gewoon een "extra" iets voor een leuke avond.

8. BadassPsycho

BadassPsycho Experimenterende gebruiker

Wat tegen een bloedneus helpt, stop een bord 2 min in de magnetron, haal m eruit, leeg je zakje coke op het bord en blijf kappen met een pasje/mesje. Zo krijg je veel fijnere coke en wordt het beter opgenomen, zodat je neus ook niet verstopt raakt en dan bloedt het sowieso minder snel. Je kan dan wel een klein percentage aan gewicht verliezen doordat het droger wordt. Werkt goed!

Revolutionair en Natozlato vinden dit leuk.
  9. Karentje

Karentje Belezen gebruiker

Ik was met 100mg van mijn coke toch wel goed voor 2 uurtjes of zelfs wat langer. Ook zonder tolerantie. Maar ik had er wel alcohol bij gedronken. Is misschien iets om te proberen al zou het wel schadelijker zijn..

De Dunne vindt dit leuk.
  10. Revolutionair

Revolutionair Bewuste gebruiker

Van een paar lijntjes coke hoor je geen bloedneus te krijgen.
    Er zijn wel versnijdings middelen die erg droog zijn en dat je neus daarom te snel droog was.

Als je echt hele goede coke hebt ervaar je een hele sterke euforisch gevoel zelfs als je nucher bent.
    Het probleem is vaak als mensen zeggen dat coke niks aan is dat ze vaak troep hebben gehad.
    Ik heb een coke liggen als je daarvan om de 30 minuten dikke lijnen van gaat nemen dan springt je hart uit je borstkast.

Ik ben nu het omgekeerde aan het doen als jou.
    Ben nu met speed aan het experimenteren.
    De euforie van speed is zeer laag in vergelijking met coke. De bijwerkingen zijn verschikkelijk.
    Je blijft te lang wakker dat je schaduwen in de hoeken van ogen ziet bewegen.
    Ik krijg koude handen en tenen.
    De comedown van speed vind ik verschikkelijk, een depressief gevoel.

Veel liefhebbers van speed hier.
    Ik zie te veel negatieve effecten in vergelijking met coke. Een 5 sterren hotel kost wat net als coke en een 1 ster hotel kost niks net als speed.

Zoals jij dat zegt in het omgekeerd.

Geen speed meer voor mij!

11. Rivalrie

Haha ja dat herken ik ook van speed.

Azarius vaporizers and accessories
Laden...
Vergelijkbare Topics - Bloedneus coke
  1. Trivia Bot
    Reacties: