1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bloedresultaten na T.R.T., Ketamine en medicatie

Discussie in 'Ketamine' gestart door ujjain1, 15 dec 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. ujjain1

ujjain1 Newbie

Ik heb net een bloedtest gedaan voor de zekerheid. Mijn medische achtergrond:
    • Ik heb inmiddels al anderhalf jaar HRT (hormoonvervangingstherapie testosteron).
    • Ik gebruik inmiddels al een half jaar ongeveer 2x per week een gram ketamine. Ik weet niet of ik me hier ongerust over moet maken.
    • Ik slik 2x per dag medicatie van de huisarts voor een auto-immuun-ziekte. Het is niet erg heftige medicatie, maar wel voor de zekerheid zo nu en dan een bloedtest.

31/M. Kunnen jullie de resultaten interpreteren?

2. De Dunne

De Dunne Badass junkie De Leukste Thuis! Donateur

Waarom ga je niet met deze lijst naar je behandelend arts of huisarts? Zij weten er echt meer van dan de gemiddelde DF’er.

3. MDMAZING

MDMAZING Wijs gebruiker

Geen idee wat dit betekend maat. Beter ga je naar je huisarts.

4. שמש

שמש Bewuste gebruiker

Nee dit is echt niet te begrijpen voor de gemiddelde persoon. Waarom vraag je je huisarts niet? Die weet het zeker. Nog sterker, best kans dat hij dit overzicht ook digitaal heeft ontvangen.

5. KropSla

KropSla DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Vraag het aan je huisarts en vertel daarbij ook eerlijk van je gebruik, denk ik. Je kunt je eventueel van te voren inlezen als je specifieke vragen / vragen over specifieke afwijkende waardes hebt, maar je kunt dat toch het beste checken met de huisarts. We kunnen hier er wel over speculeren (bijvoorbeeld dat ketamine niet erg goed is voor je nieren en dat een licht verhoogd ureum ook "iets met je nieren" te maken heeft), maar daar schiet je toch weinig mee op.

6. Memento

Memento Experimenterende gebruiker

Zoals hierboven al gezegd, vraag zeker na bij je huisarts of er nog meer onderzoek gedaan moet worden naar de verhoogde CK en Ureum waarde.

Van wat ik nog weet uit mijn opleiding is een verhoogde CK waarde in het bloed duidend op spierafbraak, dit kan komen doordat er wellicht iets in je lichaam aan de hand is waardoor je spieren afbreekt (verhoogd stress gehalte door een ziekte etc.) of bijvoorbeeld omdat je bewust aan het afvallen bent geweest door veel trainen en momenteel een calorietekort hanteert.

Een verhoogd ureum gehalte in het bloed kan een gevolg zijn van die hoge spierafbraak, maar kan ook duiden op verslechterde nierfunctie of problemen in de urineweg. En laat ketamine nou net niet zo lekker zijn voor de nieren, urinewegen en blaas.

Ik kan je niet vertellen of er met de waardes die jij heb iets aan de hand is, alleen wat er zou kunnen spelen bij verhoogde waardes. Echter is 2 gram keta per week niet niks en kan het geen kwaad om met deze informatie eens lang je huisarts te gaan voor verder onderzoek, hoop dat je er iets aan heb en succes !

7. ketcetera

ketcetera Newbie

In ieder geval dat ook daar de ketamine goed is gemixt met creatine hahah

Of je gebruikt het als supplement bij fitness natuurlijk

8. De Dunne

De Dunne Badass junkie De Leukste Thuis! Donateur

Zo belangrijk vind TS het allemaal niet. Is niet meer online geweest sinds het plaatsen van het bericht zaterdag....

Laden...