bloedzuiveringspillenvraag

Me~plantu~isme~moat

Bewuste gebruiker
heluw iedreen
vroeg me iets af,

kan je de pillen die men gebruikt voor de thc uit je lichaam te krijgen, bij drugstesten, niet nemen om dan als je rookt, weer 100 % knetter te worden.

want velen stoppen voor een tijd, om dan als ze weer gaan roken meer effect te voelen. dus dachtik waarom niet die pillen slikken?

mss een domme vraag, maar vroeg het me af :)

sjaartrol

Bewuste gebruiker
waarschijnlijk wel, omdat het toch thc verwijdert uit het lichaam...
maar die pillekes (carbobel, nie?) ge moet die toch een paar dage neme voorda alles uit uw lijf is?

iemand vertelde mij is da thc-effecten vergelijkbaar zijn met een meterke, als ge elke dag paft zit da meterke op 70-80 % en als ge dan paft kunt ge maar 20% meureg worde...
terwijl da als uw meterke op 0% sta, ge in een keer 100% meureg kunt worde, 5keer zo scheef dus...

sjaartrol

Bewuste gebruiker
mushiemadness zei:
+je bakkes word er zwart van

en nie enkel da, je begint keivel te zweten (je zweet dus thc en andere stoffen uit uw lijf) en uwe kak wordt een zwart en hard stuk stront

ma kheb wel gehoord vn iemand die ze ook had gebruikt (voor drugstest) da t wel werkt, ge moet wel da heel potteke helemaal leegmaken, en liefst een paar van die pille per dag...

ilove_paddo

Experimenterende gebruiker
waar kun je die pillen krijgen??
ik krijg namelijk weleens een uc test dus zou wel ideaal zijn.
:stoned:

flashkop

Bewuste gebruiker
Carbobel is actieve kool en ik zie niet in waarom het illegaal zou zijn en waarom je er een voorschrift voor nodig hebt of het helpt vraag ik me af. Er is wel zo'n middel waar je oranje van plast en dat je niet te lang mag gebruiken, ze schrijven het ook dikwijls voor om een blaasontsteking te "verhelpen" (het schuift de problemen na lange periode over op de nieren).
Ik zal er morgen is naar horen en iets laten weten.

bogy

Newbie
carbobel is een product dat supergoed werkt...

je meot niet heel dat potje leegslikken... gewoon 2 pillen per dag slikken (kauwen!) is meer dan voldoende om op 48 uur tijd het thc gehalte dusdanig te verlagen dat je negatief scoort op een plastest.

Het is uiteraard wel van belang dat je véééééél drinkt, anders krijg je de stoffen niet op tijd uit je nieren weg... een anderhalve liter (water) per dag is zeker geen slecht idee als je jezelf wil reinigen.

verder is carbobel een uitstekend middel om mensen te helpen die aan't OD'en zijn...

Bovenaan