• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Blowen! Heel lange trip

Jamie[BE]

Newbie
Haha dit gaat allemaal raar klinken maarja.

Ik ben 15 en word 16 in 1 maandje. Ik blow nu al 1 jaar elke dag aan 20 euro. Veel geld? Jha inderdaad maar dat is mijn probleem niet.

Ik was dus gisteren terug van vakantie. Na 24 niet geslapen te hebben en niets gegeten, kom ik thuis aan om 23:00.
Ik besluit nog rap langs een vriend te gaan om nog te gaan blowen! Want die 2 weken had ik niks en dat is voor mij afzien! Dus hij had nog 4 jointjes boeddha cheese over want zijn broer was naar holland gegaan. Dus oké, jha ik natuurlijk kei blij en daar gingen we dan we zaten buiten op een bank met GSM boxen. Haha Trance-Hardcore luisteren. (geweldig om op te trippen) Het was echt wel koud 1 dag terug in belgie In kort broekje en marcel. Het was 12 graden. Dus wij zaten daar alles cvah. Blowen maar en dan ineens begint alles te draaien! Mijn armen worden zwaar. Ik voel mij precies uitgesloten en ik zij amper een woord ik was gewoon naar alles aan het staren en er over na te denken
Maar ik weet onder tussen wel al als je negatieve gaat denken dat je bad ga!

Een tijdje later wij zitten bij hem binnen. Ik natuurlijk was van de wereld. Ik had die 4 jointjes wel goed binnen na 2 weken wachten.
Maar ik zat daar DOOD te gaan van de kou. Dan had hij juist geen verwarming :openmouth:
Dus wij zaten daar 2u naar muziek te luisteren. En dan ineens begint alles traag te gaan.
Het leek percies niet te stoppen maar weetje ik vond het niet erg! Hoe langer het effect hoe beter! Want daar doe je het toch voor? Dus zijn moeder komt thuis 1:00 geen probleem ik blijf daar tot 2:00 en dan kom ik thuis. Naja wel effe stressen men moeder was uitgeput was in een diepe slaap! Niet scrik om betrapt te worden want mijn ouders weten het inmiddels al! Dus ik ga naar boven zonder enig bessef maak ik daar veel lawaai maar weet je ? Wat boeit het mij? Dus ik ga naar mijn kamer ik ga in bed liggen ik was echt moe!

En daar lag ik dan in mijn bed 4u lang naar de muur staren! Over alles wat ik zag was ik uren over aan het denken! De tijd vloog voorbij. Nu ben ik zo suf als iets :grin:

Maar mijn vraag is ik had het nog nooit eerder gehad was het nu een bad trip of was ik gewoon zo hard aan het spacen?

psych-out

Bewuste gebruiker
Maar mijn vraag is ik had het nog nooit eerder gehad was het nu een bad trip of was ik gewoon zo hard aan het spacen?

Best raar dat je met dit gevoel nog zo onbekend bent als je blijkbaar al een jaar iedere dag 20euro rookt, of had je wat overdreven?
iemand die echt al een jaar, iedere dag voor 20euro rookt. Die persoon gaat dan echt niet zo liggen spacen door 4 jointjes dat ie niet zeker weet of ie een badtrip heeft of niet.
even dat terzijde ''je had geen badtrip'' je was gewoon gaar :)

lsdlicious

Bewuste gebruiker
Tripreporter
als je iedere dag rookt zou je dit iid moete weten, je moet niet denken dat zeggen dat je zo lang rookt dat je daardoor stoer bent maarja je was idd wat gaar denk ik

Bovenaan