blowen met alcohol.

Moker

Bewuste gebruiker
hallo,
Altijd als ik een jointje rook zonder erbij gedronken te hebben kan ik veel minder wiet verdragen dan als ik er wel bij heb gedronken. Altijd tijdens het uitgaan en ik heb gedronken kan ik meerdere joints op een avond roken, maar als ik gewoon enkel 1 jointje rook zonder alcohol erbij moet ik er vaak na 1 of 2 joints niet meer aan denken om er nog 1 te roken. waar zal dit aan kunnen liggen?

Jeller

Badass junkie
alcohol lost wiet op dus mss word het effect beetje afgebroken

meeste mensen (vooral beginners) kunne echter niet tegen de combinatie, dus zo rap wordt het effect niet afgebroken hehe

Moker

Bewuste gebruiker
die combi gebruik ik nu ook wel een tijdje wordt er gelukkig nooit echt meer ziek van maar als ik op nuchtere maag een joint rook heb ik heel snel dat ik (hehe moeilijk uitleggen) veel meer van de planeet ben zeg maar terwijl met alcohol erbij ik veel meer aanspreekbaar blijf zo is het denk ik het best uitgelegd

ik kan me niet voorstellen dat er mensen knockie kunnen gaan van blowen. het is allemaal zo mild. zelfde geld voor een bad trip. heb ik in 2 jaar intensief blowen ook nooit mee gemaakt. ik vind blowen persoonlijk beter dan alcohol of allebei tegelijk. je moet gewoon rustig op de bank gaan zitten, filmpie aan, dan kun je wel een paar joints aan hoor, denk ik. op de nuchtere maag is het dan deste leuker, want dan kan je vreetkicken to the max! :grin: ik wil je wel waarschuwen het een beetje in de gaten te houden, je blow gedrag, voor je het weet word het echt moeilijk om het te stoppen.

Shiva1982

Belezen gebruiker
radical rat zei:
ik kan me niet voorstellen dat er mensen knockie kunnen gaan van blowen. het is allemaal zo mild. zelfde geld voor een bad trip.

Nou, ik heb me wel eens behoorlijk ziek gevoeld van een joint. Sindsdien geen voorgedraaide mix-jointjes meer voor mij. Ik blow al best een tijdje en kan een heleboel hebben. Bovendien kende ik de shop waar ik de joint kocht. Ik kom daar al jaren en zij zouden mij geen rotzooi verkopen. Maar toch.... ik zat daar te fotoplayen en ineens voelde ik me superbroerd, en moest nog een half uur met de bus. Echt te erg :openmouth:

ja serieus! ik weet wat je bedoeld. het is echt een vreemd gevoel, maar dan ga je even liggen ofzo en dan gaat het met mij altijd weer helemaal chil. dat duurd dan ook maar een paar minuutjes. zal dat aan de wiet liggen die je dan rookt, of gewoon datie ff verkeerd valt. ik vond een keer een klompje wit poeder, ter groote van een half suiker klontje, in mn wiet van de shop waar ik altijd haal. ik wist echt niet wat ik daar van moest denken. misschien zitten die wiet tellers ook in andere handeltjes. weet jij veel wat er in die voorgedraaide beland.

Loenatik

Experimenterende gebruiker
rook al een half jaar vaak wiet, en nog maar 1keer is het tegengevalle.
Snachts aan de kust, was kutweer, veel wind, geen lichten en je hoorde vanalles kraken. Kwas echt paranoia geworde. Bij alles wat ik hoorde sprong ik weg en begon me hart te pompe

Purple haze

Bewuste gebruiker
Ik ben een paar keer echt misselijk geworden van wiet met alcohol. Met hask heb ik er geen last van. Bij mij is wiet + alcohol = DOM Alleen is het wel zo dat als ik eerst blow en daarna wat drink er niet zo'n last van heb, andersom wel.

let come

Belezen gebruiker
ik kan ook meer wiet verdragen als ik gedronken heb denk ik, hoe het komt zou ik niet weten

ik kan ook meer alcohol verdragen als ik geblowd heb, dus die combinatie gaat voor mij perfect :mrgreen:

toch zou ik niet durven zeggen dat ik met die combinatie minder "scheef" ga, ik ben volledig van de kaart met die combinatie maar ik moet niet kotsen. Als ik alleen alcohol drink zonder te blowen ben ik soms al aant kotsen na 13 pinten ofzo, terwijl ik helemaal ni zo scheef ben..

Moker

Bewuste gebruiker
als ik trouwens eerst ga blowen en dan drinken kan ik totaal niet veel drinken ik zit dan op de een of andere manier heel snel vol met bier. ach ja zoveel blow ik ook niet meer nu alleen nog in het weekend en dan heb ik van te voren ook al genoeg gedronken :beer:

De Sjeik

Bewuste gebruiker
Ik kan de hele dag door blowen, maar als ik wiet ga combineren met grote hoeveelheden alcohol gaat het bijna altijd fout, behalve met hasj idd. Maar ik drink zowiezo heel weinig, ik hou meer van wiet.

Osi`

Bewuste gebruiker
Kan best tegen alcohol & wiet. Heb van beiden nooit gekotst en apart ook niet. Alhoewel ik ma 3x zo zat ben geweest zonder wiet dan. 1x Blackout gehad was met wijn + bier erna en dan een straffe duvel als laatste :/ Met neef ff geluld en bam toen wistek niets meer, wel m'n eigen voelen vallen constant. En dan met wiet nog vodka in de bong en apart gedronken (van de fles natuurlijk ..) Niemand moest van de bong hebben, de rook was veel te dik en zaten allemaal keihard te hoesten, ik natuurlijk dan niet, raar genoeg ma bon. Dan bleef ik maar doorsucken en twas zo lekker dak er nog een dikke kop wiet mee vulde. Wuppa, weer doorsucken tot het op was, nadien was iedereen plots buiten, huh en dan maar is naartoe gegaan. Staat nog een filmke van mij hierop drugsforum, moet maar is zoeken (alcohol vodka op m'n naam ofzo)

Maar eerlijk gezegd nog nooit gekotst. Wel weet niet wat ik eerst deed, wrss roken. Maar eerlijk gezegd nog nooit een heel stuk gezopen en nadien goed roken. Dan wetek hetniet.

Maar goddamn, echt een goddelijke combinatie! Stoned en Zat samen, de duivelse combi genaamd waardoor je Stronken wordt. Heerlijk! 't Is beter dan zat zijn imo en stoned zijn. Je lult meer (zelf al lulde je nooit zoveel op wiet) en enorm relaxed. Jammer dat er sommige mensen ervan kotsen :(

yellowmoon

Bewuste gebruiker
normaal zuip ik 10 biertjes en rij ik ook nog naar huis zonder probleem, behalve politie, daarom doe ik eerste blowen, daarna om de halfuur 1 biertje , ik ben een paar keer zo aangehouden, maar mocht gewoon doorrijden blaastest levert niks :mrgreen:

nicolai

Wijs gebruiker
droned klinkt wel tof. ga dat voortaan ook gebruiken.

maar meestal als ik met vrienden ben drinken we wel een paar biertjes tijdens het blowen ja. thuis hou ik er niet zo van. komt weleens voor dat ik thuis wat drink, maar vaker niet dan wel.

Supervlieg

Wijs gebruiker
Ik ben wel eens echt out gegaan van een joint na veel zuipen. Rookte em weg als een sigaret en woeps daar ging ik. Je valt weg, je hoort de stemmen wel maar je kan ze niet plaatsen/verwerken. En na een seconde of 30 ben je weer terug :)

K vond t wel lache eerlijk gezegd :P

teebo

Bewuste gebruiker
als ik goed zuip en dan een paar trekjes tabak rook knalt het harder in dan gelijk welke drug, ik ben ff weg van de wereld (nu ook niet zo extreem als lachgas maar toch) mn zicht veranderd en ik heb enorme body load, duizeligheid enzovoort, gewoon een pintje en een jointje vind ik wel heerlijk :tongueout:

Midway

Wijs gebruiker
Als ik alcohol met wiet combineer, drink ik altijd eerst vrij veel, dan een jointje, werkt zeer goed bij mij :)

azgaza

Badass junkie
Bij mij is er weinig verschil; als ik blow zonder te drinken blow ik veel in een nacht en als ik erbij drink ook en het maakt bij mij vrijwel geen verschil; alleen als het van beide echt te veel wordt wordt ik heel suf.

matthijs

Badass junkie
Als ik drink en blow tegelijk verdubbelt de hasj alleen maar het effect van de alcohol. Wordt gewoon 2 keer zo snel dronken. Das best wel chill :)

brommer-nozem

Experimenterende gebruiker
ik ken dat gevoel wel,
maar dan vooral met sigaretten
als ik gedronken heb rook ik zo een pakje leeg,
maar als ik nuchter ben moet ik er niet een denken :P

met wiet heb ik nooit meer gecombineerd met alcohol sinds ik 1 x een "beetje" moest kotsen...

Midway

Wijs gebruiker
gisteren paar duvels gedronken, daarna 2 joints en ik was weer goed van de wereld :tongueout:

heerlijke combi

ikkuh

Newbie
Blow en drink zelf al een dikke tien jaar. De combinatie van drank en blowen is juist zo goed, omdat drank je oppept (soms een beetje te veel..) en blowen je juist suf maakt (soms ook weer net ff te veel).. Je blijft dus wakker, bent niet zo irritant als een dronken persoon, maar ook niet nuchter. De ideale combinatie!! :grin:

Dat ziek worden van de combi herken ik wel, al heb ik dat al jaren niet meer (de dag erna trouwens wel, maar dat is de drank). Zelf ben ik vroeger wel 's out gegaan en bij mij lag het altijd aan zuurstofgebrek. Even een luchtje scheppen en gaan zitten helpt een heleboel.

Psychoticoverdose

Belezen gebruiker
drinken pept niet op, het is eerder een goed slaapmiddel 'het slaapmutsje' komt niet voor niets aan zijn naam.
Echter neemt het remmingen weg, dus zal je sneller dingen gaan doen. ook merk ik minder van vermoeidheid doordat ik dan meestal te druk ben met het lamballerij. Echter als ik in bed lig kan ik van alcohol sneller slapen dan van hasj/wiet...dan ga ik liever lekker liggen lezen of televisie kijken om dan vervolgens lekker weg te vallen in een lange slaap..

ikkuh

Newbie
Als je een slaapmutsje neemt, dan giet je jezelf niet vol met drank. Dan neem je een jenevertje oid. Drank kan echt wel oppeppen, anders zou niemand irritant worden van drank, maar hooguit in slaap vallen..
Als ik trouwens een paar blowtjes rook, kan ik me echt niet meer tegen m'n slaap verzetten, ook al zit ik met tig andere mensen om me heen..
Maar misschien werkt het voor iedereen weer anders..

Bovenaan