blowen & school

Jowdy37

Belezen gebruiker
Ikzelf heb het nooit veel gedaan. Enkel tussen m'n 16 en m'n 18 heb ik een periode gehad waarin ik op school af en toe blowde (nuja, niet op school, maar wel 's morgends of 's middags). Bij mij heeft het nooit een negatief effect gehad, maar lette er wel steeds op welke vakken ik had. Ik studeerde informatica en had door m'n interesse best wel een voorsprong op de leerstof, dus kon er wel een beetje suf bijzitten bij de informaticavakken.

Sinds ik naar de hogeschool ga (nu zo'n 1,5 jaar) heb ik volgens mij nog maar 1x geblowd voor de lessen begonnen, simpelweg omdat ik m'n schoolperiode anders niet goed zie eindigen en omdat de lessen me meer interesseren. Dat laatste is volgens mij voor veel jongeren een reden om te blowen tijdens de lessen (zo was het iig bij mij, omdat ik me anders dood verveelde).

Wat zijn jullie ervaringen met blowen als je nog naar de les moet? Waarom deed je het (niet)? Vinden jullie dat het kan of niet? Wanneer wel? Wanneer niet? Moet er strenger tegen opgetreden worden?

In mijn ogen kan het in sommige gevallen wel als ik kijk naar mezelf, maar heb het ook voor velen anders zien uitpakken (jaar overdoen, school vroegtijdig verlaten, ...). Helaas was die laatste groep in de meerderheid voor zover ik weet, maar dat had misschien ook met hun algemene attitudes te maken.

Just curious :)

Cooper

Bewuste gebruiker
Voor dat ik iets moet doen, blow ik nooit. Ik weet dan dat ik wat ik geacht ben te doen,
niet goed kan doen. Reden voor mij om niet voor werk, school of andere formele verplichtingen te blowen :)

blu

Bewuste gebruiker
Cooper zei:
Voor dat ik iets moet doen, blow ik nooit. Ik weet dan dat ik wat ik geacht ben te doen,
niet goed kan doen. Reden voor mij om niet voor werk, school of andere formele verplichtingen te blowen :)

Dit^

Frank123

Wijs gebruiker