Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik gebruik quetiapine voor het inslapen. En heb daar wel eens xtc bij gebruikt. Dan nam ik het niet of een lage dosering als ik uiteindelijk ging slapen. Dat ging prima. Iemand stelde nu voor blue69 te nemen. Maar ik denk dat dat mis nog gevaarlijker zou kunnen zijn omdat ik dan nog meer...
ok mensen vanavond word voor mij de eerste keer een flesje blue 69. Ik vroeg mij alleen af, is dit niet belachelijk duur? - *modknip* voor gem. 200-250 mg mdma - *modknip* voor 1 gram pure mdma Is het effect van blue 69 soms heftiger door de combinatie met de alcohol ? Snap niet goed waarom...
Ik hoor van iemand dat hij blue 69 kan regelen, dat dit ghb is gemixt met iets vergelijkbaars, dat zal dan wel gbl zijn ofzo. Maar blue 69 is toch mdma met alcohol ofzo, of zijn er 2 versies?
We hebben verschillende keren wiet en hasj gerookt en het werd eens tijd voor iets nieuws, iets heftigers. wat vrienden van mij hadden al 2 keer eerder de drugs blue 69 geprobeert en had foto's gezien en verhalen van hun dat het héél leuk en spannend was. Dus ik had besloten om met wat anderen...
Ik gebruik quetiapine voor het inslapen. En heb daar wel eens xtc bij gebruikt. Dan nam ik het niet of een lage dosering als ik uiteindelijk ging slapen. Dat ging prima. Iemand stelde nu voor blue69 te nemen. Maar ik denk dat dat mis nog gevaarlijker zou kunnen zijn omdat ik dan nog meer...
drugsforum.nl
Heb jij nog een zinvolle vraag over blue69 die we wat directer voor je kunnen beantwoorden?
Ik heb afgelopen weekend voor het eerst Blue69 gebruikt. Samen met een goede vriend van me beiden de helft genomen.
De werking was super chill en relaxed en geen kater aan overgehouden.
Zeker voor herhaling vatbaar.....
Heb er maar gelijk een paar besteld 🤪
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.