BNN zoekt jongeren voor afkick programma

Marklar

Belezen gebruiker
Dag mensen

Ik zag gister in spuiten en slikken dat BNN met een programma start over afkicken. Ik wilde het even hier melden omdat iemand hier dit mischien wel wil doen/kan gebruiken. Hier de bron en info:

Hilversum, 4 oktober 2006

Voor een nieuw televisieprogramma is BNN op zoek naar jongeren met een verslaving. Zij zullen onder professionele begeleiding een speciaal afkicktraject ingaan. De omroep zoekt jongeren met verslavingen, zoals het obsessief verslingerd zijn aan videogames, internet, seks, drugs, drank of eten.

Slechts weinig verslaafden hebben in de gaten of geven toe dat ze een probleem hebben. BNN rekent daarom op de hulp van familie en vrienden bij het vinden en laten afkicken van deze jongeren.

Het programma wordt in 2007 uitgezonden. Geïnteresseerden kunnen zich aanmelden via [email protected].
http://www.bnn.nl/page/pers/44559/BNN%2 ... KPROGRAMMA

Aanmeldingen:
http://www.bnn.nl/page/programma/afkicken

davie

Wijs gebruiker
Ik ben ook sexverslaafd, maar ja wie niet eigenlijk :grin: , maar heb er geen hinder van hoor. Hoef niet af te kicken. Laatst was er een documentaire over mensen die verslaafd zijn aan masturberen. Dat lijkt me kut. Één zo'n gast flipte bijna als hij zich 2 uur lang niet aftrok. Raar als je dan moet afkicken.

Ellesdee

Badass junkie
davie zei:
Ik ben ook sexverslaafd, maar ja wie niet eigenlijk :grin: , maar heb er geen hinder van hoor. Hoef niet af te kicken. Laatst was er een documentaire over mensen die verslaafd zijn aan masturberen. Dat lijkt me kut. Één zo'n gast flipte bijna als hij zich 2 uur lang niet aftrok. Raar als je dan moet afkicken.

haha ja... die ging in amerika therapie volgen XD

Imke

Badass junkie
Ik heb geen zin om in zo'n realityzeverprogramma te komen.
En daarbij, ik ben niet verslaafd. :smoke: :P

davie

Wijs gebruiker
Ellesdee zei:
davie zei:

Dat weet ik verder niet, vond het niet zo interessant. Was aan het zappen toen ik dat zag. Laatst ook een docu over vrouwen die elke dag 100 keer klaar komen. Vervelend :grin:

Ellesdee

Badass junkie
davie zei:
Ellesdee zei:
davie zei:

Dat weet ik verder niet, vond het niet zo interessant. Was aan het zappen toen ik dat zag. Laatst ook een docu over vrouwen die elke dag 100 keer klaar komen. Vervelend :grin:

whaha daar heb ik idd ook een stukje van gezien :P

BillyBilo

Badass junkie
Wat is dat toch met BNN, ze willen kromme piemels, scheve kutten, vierkante tieten, blauwe ballen, en nu ook nog verslaafden?!

ZI09

Bewuste gebruiker
BillyBilo zei:
Wat is dat toch met BNN, ze willen kromme piemels, scheve kutten, vierkante tieten, blauwe ballen, en nu ook nog verslaafden?!
Binnen dit en niet veel tijd op RTL4 een programma over zwangere hero verslaafden die tijdens en na hun zwangerschap worden gevolgd.

Vind ik eerder SBS6 praktijken, maargoed.

BillyBilo

Badass junkie
ZI09 zei:
BillyBilo zei:
Binnen dit en niet veel tijd op RTL4 een programma over zwangere hero verslaafden die tijdens en na hun zwangerschap worden gevolgd.

Vind ik eerder SBS6 praktijken, maargoed.

this ain't no freakshow.

Bovenaan