Bolletje kraakwit poeder

pasquali

Bewuste gebruiker
Vandaag zijn mn bazin en ik bezig geweest met het potten van een nieuwe plant.
In de oude pot die altijd buitenstaat hebben we wat gevonden , namelijk een plasticzakje met daar in een kraakwitte poederachtige substantie.
Het is overduidelijk dat een junk m daar heeft verstopt om het later te verhandelen.

Het gaat om 7 gram dus wij hadden niet echt het vermoeden dat het coke is want dat is namelijk er veel voor een junk.
Ik heb het ook gproefd en het smaakte idd niet naar coke ook niet naar speed dus hebben we een testje gedaan met de EZ test maar het is nog steeds niet duidelijk wat het kan zijn.

Wie weet naar de hand van mijn smaak omschrijving wat het wel kan zijn?

de smaak was niet zo chemisch als bijvoorbeeld cke of speed en het was absoluut geen mdma.
een van de test wees aan dat het wel ns Ketamine kan zijn nou moet ik toegeven dat ik geen idee heb hoe dat smaakt.
het was een vlakke smaak met een heeeel erg licht zoutje.ghb misschien ik weet het niet.\

Alvast bedankt!

Jeller

Badass junkie
hmmm 7 gram ketamine das ook wel veel geld waard hoor, evenveel als coke ongeveer

mss redlijk zuivere heroïne, dan is het ook wit, ma toch da gaat ook al veel geld waard zijn en das vrij zeldzaam denk ik

dus als je weet hoe coke en speed smaken en dat is het niet
gok ik toch op ketamine :)

leg er een lijntje van en je zal het vlug weten :wink: :rolleyes: :wave:

pasquali

Bewuste gebruiker
Zal dan niet de beste kwaliteit zijn denk ik dan?
Aan de andere kant , ketamine is toch helemaal geen junkendrugs?

Mr 187

Bewuste gebruiker
pasquali zei:
Vandaag zijn mn bazin en ik bezig geweest met het potten van een nieuwe plant.
In de oude pot die altijd buitenstaat hebben we wat gevonden , namelijk een plasticzakje met daar in een kraakwitte poederachtige substantie.
Het is overduidelijk dat een junk m daar heeft verstopt om het later te verhandelen.

Het gaat om 7 gram dus wij hadden niet echt het vermoeden dat het coke is want dat is namelijk er veel voor een junk.
Ik heb het ook gproefd en het smaakte idd niet naar coke ook niet naar speed dus hebben we een testje gedaan met de EZ test maar het is nog steeds niet duidelijk wat het kan zijn.

Wie weet naar de hand van mijn smaak omschrijving wat het wel kan zijn?

de smaak was niet zo chemisch als bijvoorbeeld cke of speed en het was absoluut geen mdma.
een van de test wees aan dat het wel ns Ketamine kan zijn nou moet ik toegeven dat ik geen idee heb hoe dat smaakt.
het was een vlakke smaak met een heeeel erg licht zoutje.ghb misschien ik weet het niet.\

Alvast bedankt!

Woow,niet echt slim om zomaar een substantie die je vind in je mond te stoppen.... :wave:

Stel je voor dat het gif was geweest...

pasquali

Bewuste gebruiker
Politie doet t toch ook altijd?? Bovendien was t echt heel erg verpakt enzo dus ik ga ervan uit dat het als drugs is bedoeld , msschien niet echt kwalitatief ofzo maar was nieuwsgierig wat t was.
we gaan er overigens nix mee doen maar als het wel keta is ken mn bazin er wel wat mee.

Btw ben nog niet dood had wel lichte hartkloppingen paar mins erna en het was ook piepklein beetje om indicatie te krijgen van wat het is.

Is hele zuivere hero dan zo wit??
Zal dan behoorlijke stash geweest zijn van dealer of junk.

Mr 187

Bewuste gebruiker
pasquali zei:
Politie doet t toch ook altijd?? Bovendien was t echt heel erg verpakt enzo dus ik ga ervan uit dat het als drugs is bedoeld , msschien niet echt kwalitatief ofzo maar was nieuwsgierig wat t was.
we gaan er overigens nix mee doen maar als het wel keta is ken mn bazin er wel wat mee.

Btw ben nog niet dood had wel lichte hartkloppingen paar mins erna en het was ook piepklein beetje om indicatie te krijgen van wat het is.

Haha welnee joh....ja in films mischien..

Imke

Badass junkie
Mr 187 zei:
pasquali zei:

Haha welnee joh....ja in films mischien..

Ja de FBI :smoke: kan je het niet laten testen in een testcenter? Duurt wel lang maar, je weet het dan toch zeker eh :wink:

GreadZ

Newbie
je komt toch uit a'dam?

breng het morgen naar de testservice van de jellinek. weliswaar moet je een weekje wachten op de uitslag, maar dan weet je het ook heel zeker. aangezien het 7 gram is zeker de moeite waard...

kan het - by the way - geen basecoke of crack zijn? typisch junken drugs in ieder geval!

succes!

Adres Jellinek testservice

Jacob Oberechtstraat 92
1071 KG, AMSTERDAM

Open elke donderdag
tussen 15:30-19:30 uur
Tel. 020-4087808
Donderdag kun je tussen 18 en 19 uur bellen voor uitslagen.

> > > zie ook de site van unitydrugs.nl - en dan drugs testen

zommes

Badass junkie
Je had geen sensatie in je mond verder, verdoofd ofzo?

Ketamine is ontzettend smerig, dus dat is het niet geweest, die smaak is een beetje branderig zoals hele sterke pepermunt alleen dan chemisch.

Het kan ook gewoon versnijdingsrotzooi zijn. Speed & Coke herken je meteen en van Heroine moet je wel een verdovend effect in je mond ervaren. GHB zou ook kunnen inderdaad.

Poltieagenten stoppen niet alles in hun mond wat ze tegenkomen, het had ook anthrax of een of ander schoonmaakmiddel kunnen zijn.

dallandra

Wijs gebruiker
wie weet hoelang t er al ligt...dan zou de kwaliteit van wat dan ook toch al erg achteruit zijn gegaan..
en daarmee mischien ook de smaak?? :confused:

pasquali

Bewuste gebruiker
Kom op....antrax...eerlijk gezegd dacht ik er heeeeeeeel even aan maar mijn buurt staat bekend als junkie paradise ik denk niet dat ze voor de lol een terrorist een bolletje antrax in onze bloempot zou stoppen!
mar goed het kan iid slechte kwalishit zijn daarom wil ik ook aan kim vragen hoe crack smaakt als je het in je mond stopt.
het smaakt idd niet sterk chemisch zoals coke speed keta etc zou smaken!

Ps ben nog steeds niet dood.

idd een lichte verdoving maar vlgns mij lijkt een hele pure hero me ook niet voor de hand liggend ....misschien toch maar ..nee.

t smaakte ook niet naar wasmiddel of een ander schoonmaak middel..
maar goed zodra ik het weet i ll let u know...

maar hoe smaakt erg uitgekookte coke dan?

cadou

Belezen gebruiker
Misschien is het niets anders dan een voedingssupplement voor planten?
Dat komt niet alleen uit flesjes pokon, maar zit ook in zakjes als een wit poeder????????

Bovenaan