bommetje mdma

Pepnoize

Belezen gebruiker
ik ga op 1 december (qlimax België) md (zo noemen we mdma kristallen hier) nemen, maar vroeg me dus af wat de beste manier is.

• ik hoor veel dat mensen dippen. dus vingertje nat, in het zakje doppen en likken maar..

of in het drinken kappen en zo opdrinken.

of in een capsule steken (lees ik enkel hier, geen 1 van mijn kennissen doet dit)

of in een rolpapier'tje en dan dichtmaken en inslikken (bommetje)

of ... zijn er nog andere manieren??

bedankt!

grtz

Pepnoize

-spaceman-

Badass junkie
ten eerste, wat denk je zelf dat de meest effectieve manier is...
ten tweede, wat denk je dat de gezondste manier is (ivm tanden)

nu weet je het antwoord al!

Pepnoize

Belezen gebruiker
-spaceman- zei:
ten eerste, wat denk je zelf dat de meest effectieve manier is...
ten tweede, wat denk je dat de gezondste manier is (ivm tanden)

nu weet je het antwoord al!
je eerste vraag weet ik geen antwoord op, anders zou ik dit topic niet gestart zijn

en 2de vraag; gezondste ivm tanden zal elke andere optie als het 'dippen' zijn zeker;.. maar nu ben ik nog niet veel verder :wink:

Delirium

Badass junkie
MDMA is smerig!

Dus vouw het in een bom, of stop het in een capsule (en als je geen capsule hebt kijk je even in het dichtsbijzijnde medicijnenkastje of er toevallig nog medicijnen liggen -Norit ofzo- die in een capsule komen, dan gooi je die gewoon leeg en stop je je MDMA er in).

Wacky

Badass junkie
yep, gewoon in capsules doen.
De reden dat dit de minst gebruikte manier is, is omdat mensen het handiger vinden met een zakje mdma rond te lopen op een feest en om de zoveel uur weer eens een likje bij nemen (of in hun drinken dus).
bommetjes zijn gewoon een cheap ass alternatief voor capsules.

Pepnoize

Belezen gebruiker
dus zowiezo in een capsule kappen ?
ik vind hier in het medicijnenkastje wel wat oude medicijnen en zal die leeg kappen en dan vullen zoals delirium zegt.

en stel nu ik koop een gram. koop die voor 25€ (het is bruine, zegt mij niets maar jullie misschien wel ?)
een vriend zegt dat in die gram 9 porties zitten. moet ik dan gewoon de gram in 9 gelijke porties verdelen, en is het dan goed gedoseerd?

en ow ja ,ik heb nog nooit kristallen gebruikt, dit maakt misschien iets uit.

greetz

Wacky

Badass junkie
Pepnoize zei:
dus zowiezo in een capsule kappen ?
ik vind hier in het medicijnenkastje wel wat oude medicijnen en zal die leeg kappen en dan vullen zoals delirium zegt.

en stel nu ik koop een gram. koop die voor 25€ (het is bruine, zegt mij niets maar jullie misschien wel ?)
een vriend zegt dat in die gram 9 porties zitten. moet ik dan gewoon de gram in 9 gelijke porties verdelen, en is het dan goed gedoseerd?

en ow ja ,ik heb nog nooit kristallen gebruikt, dit maakt misschien iets uit.

greetz
Die kleur is niet zo van belang.
een negende gram is wel ongeveer een goede portie om mee te beginnen.

Pepnoize

Belezen gebruiker
Eckster C zei:
Beste pepnoize ik heb een goede manier die goed bij je past mdma in je hol steken :wave:
haha, nee ik houd het liever bij oraal innemen. en néé ik ga me niet tot jou niveau verlagen, ookal ben je waarschijnlijk een pak ouder dan mij.
edit anders nog wat meer belachelijke posts van je :wave:

Wacky zei:
Ok perfect. dan verdeel ik thuis enkele capsules en de rest neem ik zo mee.

meningen van andere zijn nog altijd meer dan welkom.

grtz

Jaimie

Belezen gebruiker
Pepnoize zei:
Eckster C zei:
Beste pepnoize ik heb een goede manier die goed bij je past mdma in je hol steken :wave:
haha, nee ik houd het liever bij oraal innemen. en néé ik ga me niet tot jou niveau verlagen, ookal ben je waarschijnlijk een pak ouder dan mij.
edit anders nog wat meer belachelijke posts van je :wave:

Wacky zei:
Ok perfect. dan verdeel ik thuis enkele capsules en de rest neem ik zo mee.

meningen van andere zijn nog altijd meer dan welkom.

grtz

Ik ging ook juist anaal zeggen, op de manier neem je wel het meest op en kickt het vlugger in, dusja, dat is ook een optie :smoke:

floyd

Experimenterende gebruiker
laatste heb ik MDMA in marsepein gestopt.

marsepein fijn kneden tot een rechthoekje
daarvan dan een trechtertje maken en de MDMA in doen.
trechtertje dicht vouwen.
ff het snoepje in de mond houden voor de smaak en dan inslikken.

het effect van de MDMA liet wel ff op zich wachten (ongeveer 2u).
maar ik vond het zeker een aangename manier van slikken en zeker voor herhaling vatbaar:)

ik denk ook wel dat je met die snoepjes veilig en onopvallend overal binnen kan :wink:

Pepnoize

Belezen gebruiker
en uhm, hoe doseer ik ?
ik ga waarschijnlijk een kwart gram meenemen naar qlimax, en ben van plan deze in caps te steken
maar hoe verdeel ik dat?

Delirium

Badass junkie
floyd zei:
laatste heb ik MDMA in marsepein gestopt.

marsepein fijn kneden tot een rechthoekje
daarvan dan een trechtertje maken en de MDMA in doen.
trechtertje dicht vouwen.
ff het snoepje in de mond houden voor de smaak en dan inslikken.

het effect van de MDMA liet wel ff op zich wachten (ongeveer 2u).
maar ik vond het zeker een aangename manier van slikken en zeker voor herhaling vatbaar:)

ik denk ook wel dat je met die snoepjes veilig en onopvallend overal binnen kan :wink:

Haha, wat origineel!! En het is nog lekker ook :wink: Wel raar dat het zo lang duurde, je maag verteert voedsel toch wel redelijk snel geloof ik.

floyd

Experimenterende gebruiker
@ pepnoize: gewoon je kwart gram in een lijn van 4 cm leggen (met meetlatje erbij). en dan gewoon 2cm afmeten en in je caps doen.

@ delirium: mja marsepein zal niet zo makkelijk te verteren zijn i guess. de volgende keer maak ik het velletje marsepein nog dunner om vlugger resultaat te hebben.

J0rrit

Badass junkie
Pepnoize zei:
en uhm, hoe doseer ik ?
ik ga waarschijnlijk een kwart gram meenemen naar qlimax, en ben van plan deze in caps te steken
maar hoe verdeel ik dat?

een kwart gram, daar sta je 1,5 uur strak van, en dan is de rest verpest. Meer meenemen dus.

Bovenaan