Bommetje

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Goya

Experimenterende gebruiker
Ik heb twee maal speed gebruikt op een feest en ben van plan om binnekort weer een keer te gebruiken bij een feest, na veel gelezen te hebben heeft een bommetje mijn interesse gewekt.
Alleen zit ik nu met de vraag, heb ik aan 1 goed bommetje de hele nacht genoeg of zal ik een 2de meenemen? Ik ben een beetje bang geworden van al de verhalen over 3 dagen wakker en ik twijfel dus heel erg over een 2de bommetje, ik ben dus beniewd hoe lang bij jullie een lekker bommetje ongeveer werkt? hoe lang rush je er op en hoe lang ben je er wakker van?

Flameon

Badass junkie
Weet je welke kwaliteit pep je hebt?
Als je fantsoenlijk kwaliteit hebt dan kun je met 1 bommetje wel voldoen.

Goya

Flameon zei:

Het is dextro amfetamine, witte pasta
Ik denk dat 1 bommetje van 70 tot 100 dus wel moet voldoen?

Flameon

Badass junkie
Dextro, dat werkt lang door dus daar is een bommetje wel genoeg van om een avondje te feesten. Plan in dat je de dag erna ook wellicht moeilijk in slaap zal komen.
Wel fijn trouwens dextro :grin:

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
nice, dex is erg schaars hier, heb er nog nooit iemand over gehoord

je kan ook 3/4 bommetjes maken met wat minder in elk, kijk gewoon wat jou beste dosering is.

the_love_docter

ik pak of doe alleen maar bommen maken, probleem is bij mij dak der drang heb aan door te pakken en blijven pakken. voor al op een feestje natuurlijk.

ik pak voor een feest ( geen koekhap feestje enz ) een dikke dikke bom, en dat is thuis voor we weg gaan zeg maar. en voor we naar binnen gaan nog eentje om het aF te leren. en dan kijk ik op het feestje wel of der een kneus is die wat mee naar binnen heb genoemen en koop ik wel wat, ga ut zelf niet meej nemen natuurlijk.

de eerst is meestal wel een dikke vette, 0.5 gr toch wel zeg maar!

Greets La Doc

Immo

Badass junkie
the_love_docter zei:
de eerst is meestal wel een dikke vette, 0.5 gr toch wel zeg maar!

Ik heb het een keer in m'n stomme kop gehaald om ongeveer een halve gram in een bommetje te doen in een dronken bui. Met als gevolg veel te hard gaan, ben daarna ook gelijk 4/5 dagen wakker gebleven en ziek geworden. Ik dacht dat ik dood aan het gaan was de dag na dat ik het genomen had. Heel m'n lichaam slaapte, Meerdere keren out gegaan. Een aantal keer dat heel m'n zicht zwart werd en dat ik enkele minuten niets meer kon zien. Naar de dokter gegaan en wat testjes daar gedaan. Maar die verklaarde dat er helemaal niets mis met me was. Wat een hell was dat zeg. Die lsd die ik erbij had genomen maakte m'n zorgen nou ook niet echt beter. :( Ik heb m'n lesje wel geleerd, nooit drugs proberen te doseren wanneer je niet nuchter bent.

Wat ik wil zeggen hiermee, pas op met die idiote hoeveelheden.

Antigone

Belezen gebruiker
Goya zei:
Flameon zei:

Het is dextro amfetamine, witte pasta
Ik denk dat 1 bommetje van 70 tot 100 dus wel moet voldoen?
Euh.....bedoel je 70 tot 100mg per bom??? Dus 0,7 tot 1 gram in een bommetje? Of snap
ik de getallen niet goed? Voor iemand die 2 x eerder speed heeft gebruikt lijkt me dat een
zwaar heftige bom. Zal wel een vet feest worden, tijd om naar de muziek te luisteren zal
er niet zijn, want je tettert iedereen de oren van hun kop af met zoveel speed in je lijf :openmouth:

Trouwens nog wat als je pasta hebt, moet je eens kijken wat een vieze grote klont dan 1
gram is, mijn maag draait zich om bij het idee dat weg te moeten slikken :grin:

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan