1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bommetjes creëren.

Discussie in 'Speed' gestart door Pompen, 27 aug 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Pompen

Pompen Bewuste gebruiker

Goeiedag,

Ik vroeg me af waar jullie je bommetjes van maken.
    Welk materiaal gebruiken jullie?
    Capsiule hoef ik niet te horen.
    - Vloei wel aantal keer gedaan maar 'm niet een keer weg slik ga ik bijna nekkie time.

Bedankt voor e.v.t nieuwe ideeën (:

VlotteSpeed

Laatst bewerkt: 27 aug 2018
  2. genk123

genk123 Belezen gebruiker

Van vloeitjes zou kunnen. Doe zelf geen bommetjes:nomouth:

3. Pompen

Pompen Bewuste gebruiker

Wat is de reden daarvoor?
    Eigenlijk iedereen die bommen ontdekt gaat niet meer terug.
    Dat spreektvoor zich.

4. Fool

Fool Badass junkie

Capsules, vloeitjes, wc-papier. Het is maar net wat er voor handen is. :tongueout:

Bas en Koffieboon vinden dit leuk.
  5. genk123

genk123 Belezen gebruiker

Gebruik alleen op festivals speed. Dan vind ik een punten pakken ideaal. Dit omdat ik dan vrij snel weet of ik genoeg heb gepakt of bij kan pakken. Vaak is het bij mij zo op festivals dat wanneer ik ook 'van de kaart' wil zijn, dat ik dat dan meteen wil en niet over een uur. Dit gaat met punten pakken goed. Daarnaast weet ik goed hoe ik moet doseren als ik met mijn sleutel pak. Zolang het bevalt is er voor mij geen reden om bommetjes te proberen. Ondanks dat het natuurlijk ook kan bevallen.

6. Bas

Bas Wijs gebruiker

Dit inderdaad eigenlijk. :tongueout:

7. Fool

Fool Badass junkie

Ik vind het chille van bonnetjes op een festival dat het een wat langer stabieler effect geeft. :)

8. Pompen

Pompen Bewuste gebruiker

Laatste dosis speed deze bommetjes van gemaakt, roze is rammend. Alles 70%

Bijgevoegde bestanden:

9. Ketaboy

Ketaboy Bewuste gebruiker

Een oud huisgenoot van mij heeft toen die het pand verliet, allemaal over de datum bodybuilder supplementen achtergelaten. Die capsules trok ik vaak uit elkaar haha. :P Verder, als de nood hoog is, wc-papier, pulk bij dubbellaags papier de twee velletjes van elkaar, scheur een hoekje af, plak daar wat pep tegenaan en rol het rond tot een propje. Indien het slikken lastig gaat, neem het dan in met een beetje vla of teug drinkyoghurt.

tom w vindt dit leuk.
  10. Eman

Eman Experimenterende gebruiker

Wat heb je tegen capsules?

11. missWappie

missWappie Belezen gebruiker

Één laagje van een hoekje van een papieren doekje/servet/wc papier. Meeste tissues bestaan uit 2 of meer laagjes, maar 1 zo'n laagje is dus genoeg. Ik was eerst bang dat het in m'n keel zou blijven steken of openbarsten, maar nooit last van gehad. Gewoon met grote slok water doorslikken.

Capsules is wel handig als je er meerdere va te voor wil maken. Gaan minder snel stuk in je portemonnee ofzo.

Maar voor feestje ofzo is bommetje van wc-papier veel handiger. Valt helemaal niet op inneen propje papier jn je tas.

Laden...
Vergelijkbare Topics - Bommetjes creëren
  1. Pompen
    Reacties:
    41
    Weergaven:
    2.035
  2. Techneut
    Reacties:
    16
    Weergaven:
    2.272