bong-problem

maxrelax07

Belezen gebruiker
Ik heb mij een home-made bong proberen te maken.
Hij is van het principe dat de rook eerst door water gaat en 'gefilterd' :) wordt.
IK wou hem eens testen maar had geen weed meer (noch andere rookwaren)
IK heb hem dan maar getest door wat papier en gras in brand te steken :wink:
Helaas zag ik dat er geen rook door kwam naar het water en dus ook niet in de fles kwam...

Iemand die weet wat ik fout gedaan heb???
(Nu even geen tijd voor een foto te trekken)

dain

Bewuste gebruiker
komt er wel alleen in als ge eraan trekt eh :) ni vanzelf, en ge moet ook een tochtgat hebben waar je u vinger op kan zetten.

maxrelax07

Belezen gebruiker
Dat was voor ik wist dat je eraan moest trekken om rook in de self-made bong te krijgen... :grin:
Geen gras en papier voor mij :kots:

shokora

Wijs gebruiker
maxrelax07 zei:
Dat was voor ik wist dat je eraan moest trekken om rook in de self-made bong te krijgen... :grin:
Geen gras en papier voor mij :kots:

Hoe denk je dan dat die rook er in godsnaam in komt?

Bartyo

Bewuste gebruiker

Ik kon deze eigenlijk toch niet laten :beer:

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
flipkonijn zei:
maxrelax07 zei:
Eigenlijk niet over nagedacht...
Jij lijkt zo op een slimme gast die ik ken die op een paar maanden tijd zichzelf achterlijk pafte :tearsofjoy:

Raar is dat... sommige mensen smoken zichzelf inderdaad in no-time achterlijk, waar anderen na jaren extreem blowen nergens last van lijken te hebben (en nog steeds goed presteren qua opleiding/werk)

Eens over na denken met een... biertje, want ik heb mijn id nog steeds niet terug :P

pinheadlarry

Bewuste gebruiker
:confused:

Dacht bij de eerste regel ,dat het om een serieuse vraag ging.
maar zodra ik verder lees,,wil ik deze vraag niet eens serieus beantwoorden.

:wave:

maxrelax07

Belezen gebruiker
Deze topic was ergens in de examens geschreven met een slaaptekort + verdwaasd door de hoeveelheid leerstof = totaal overbodige domme vraag :flushed:

Nick_jeweet

Bewuste gebruiker
hihihi hahaha.
maar serieus dude
kortom
jij dacht dus toen je slaaptekort had en verdwaasd was dat je stoned kon worden door wiet in je bong te doen zonder er aan te hijsen?

maxrelax07

Belezen gebruiker
Ik dacht iets in die aard: door het water is de lucht koeler waardoor er minder druk heerst op die plaats met als gevolg dat bij het aansteken de rook naar daar ging

Magic Guest

Belezen gebruiker
Een soort vacuum in de fles bedoel je? Was het maar zo'n feest :smoke: Nee, echte stoners moeten toch nog hard werken voor hun stonedheid :stoned:

kadaver

Newbie
Magic Guest zei:
Een soort vacuum in de fles bedoel je? Was het maar zo'n feest :smoke: Nee, echte stoners moeten toch nog hard werken voor hun stonedheid :stoned:

Hard werken?
Ik kan me ergere dingen voorstellen hoor :) :stoned:

Bovenaan