angie123 zei:
Moet je de hasj helemaal tot poeder malen voor dat je het in je bong doet? Ik heb een heel hard stukkie hasj en dat is haast niet klein te malen. En wat is volgens jullie de lekkerste hasj? Of roken jullie liever wiet in de bong?
Wil graag ff alles weten voor ik ergens aan begin
Ik gebruik de bong nu een aantal maanden, en neig op dit moment wat meer naar wiet dan hasj om te roken. Ik heb twee kopjes bij m'n bong, een kleintje en een grote. In beide leg ik een gaasje dat ik op maat knip, wiet in de grinder en het kopje zo vol/leeg als gewenst.
Hasj is inderdaad iets lastiger. Wat ik wel eens deed als ik een hard stukje hasj had, was er met een kartelmes langs "raspen", zodat je hasj lekker klein wordt. Dan een beetje in het kleine kopje, en de vlam erop.
Als de hasj zacht is, krab ik er gewoon kleine stukjes af die ik in het kopje gooi. En soms gebruik ik de grote kop, wiet erin, klein beetje hasj erop, en voila; goed van de kaart
Ik heb nog niet veel ervaring met verschillende soorten, op dit moment koop ik Zero-Zero hasj (5 gr voor 30), en White Widow wiet.(5 gr voor 35) (of was het nu andersom....)
Mijn vrouw vindt trouwens de Maroc Sunrise hasj (Toermalijn-Tilburg) erg lekker...wel een stukje duurder, dacht ik....
Mij bevalt het iig goed, ik ben begonnen met een goedkope bong van nog geen 30 euro, nadat ik ook een puurpijpje, vaporiser en bubbler had geprobeerd. Bong bevalt het beste, heb zojuist een echte bong (Roor) besteld met aktief koolfilter.