Psilocyloner
Bewuste gebruiker
Ik kan er weinig over vinden op dit forum, daarom toch maar een nieuwe thread. Is iemand hier bekend met de borax combo? Wat denk je ervan? Iemand die het ooit geprobeerd heeft? Wat nu precies de originele combi is, is mij niet duidelijk, en daarmee vind ik het persoonlijk al maar wat twijfelachtig. Het meest consistent lijkt in ieder geval de aanwezigheid van 2-FMA in de combinatie, welk gecombineerd wordt met MDAI óf 5-MAPB (één van die twee) plus 5-MeO-MiPT óf 4-HO-MET (eveneens één van die twee). Eventueel wordt hier als nr. 4 nog 5-APB aan toegevoegd, welke de intensiteit van het geheel nog iets zou opkrikken tot de ware intensiteit van het effect van MDMA. Het doet mij eerlijk gezegd allemaal wat denken aan deze thread, waarin door verschillende mensen nogal wat afkeur wordt geuit.
In het kort wordt dus beweerd dat bovenstaande combinatie een effect zou geven dat niet is te onderscheiden van dat van MDMA, maar zonder neurotoxiciteit en zonder kater. Zonder kater wil ik nog wel geloven, maar zonder neurotoxiciteit lijkt mij niet zomaar te stellen, aangezien er geen mens weet wat deze stoffen afzonderlijk doen met je brein, laat staan in zo'n combinatie.
Oké, ik merk dat ik deze thread met het bovenstaande nogal sceptisch, zeg gerust bevooroordeeld ben gestart, maar ik hoor graag anderen hierover!
EDIT: En nu opeens popt er toch een oude relevante thread up, namelijk deze, waarin e.e.a. iets uitgebreider staat uitgelegd.
In het kort wordt dus beweerd dat bovenstaande combinatie een effect zou geven dat niet is te onderscheiden van dat van MDMA, maar zonder neurotoxiciteit en zonder kater. Zonder kater wil ik nog wel geloven, maar zonder neurotoxiciteit lijkt mij niet zomaar te stellen, aangezien er geen mens weet wat deze stoffen afzonderlijk doen met je brein, laat staan in zo'n combinatie.
Oké, ik merk dat ik deze thread met het bovenstaande nogal sceptisch, zeg gerust bevooroordeeld ben gestart, maar ik hoor graag anderen hierover!
EDIT: En nu opeens popt er toch een oude relevante thread up, namelijk deze, waarin e.e.a. iets uitgebreider staat uitgelegd.
Laatst bewerkt: