Boze rook???

Discussie in 'Natuurlijke Psychoactieven' gestart door caatje72, 17 feb 2015.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. caatje72

caatje72 Newbie

Hallo mede forummers,

Ik heb een vraagje, een tijdje terug heb ik een heis gehad van een joint die ze "boze rook" noemen.
    Nu heb ik daar hele mooie trip van gehad, en wilde meer weten over deze joint.
    Maar als ik op het net ga zoeken, dan krijg ik niet echt iets gevonden, alleen dat het van Salvia divinorum gemaakt is, klopt dat?
    Ik weet niet hoe sterk de joint was, maar wil het wel nog een keer proberen, maar hoe moet je zo'n joint draaien, moet je er tabak bij doen, of juist niet?
    Kan iemand mij uitleggen wat zou precies boze rook is, of het inderdaad gemaakt is van Salvia, en hoe je het beste een joint kan maken?
    Ik heb al wel gelezen dat Salvia er in verschillende sterktes te krijgen is, en zit te denken aan 10x.
    Is dit een verstandige keuze, of liever lager beginnen?

Gr Caatje

2. SkittlesAndMe

SkittlesAndMe Badass junkie

Er is voor zover ik weet nog weinig over duidelijk. Sommigen beweren dat er Salvia in zit, maar anderen beweren weer dat er een Synthetische cannabis in zit en ik heb zelfs iets gelezen over een smartshop die onder andere 2-CB noemde.

Met andere woorden, pas op want je weet niet wat de gevolgen zijn. Wie gaf je de joint? Weet die meer?

Salvia kun je gewoon roken, daarvan zijn de gezondheidsrisico's bekend :)

3. SirErick

SirErick Donateur Donateur

[youtube]Y9fKrM-LWNA[/youtube]

Ik heb geen verstand van joints, dus helaas kan ik je overige vragen niet beantwoorden.

4. SkittlesAndMe

Ik hoor net dat Boze Rook een synthetische cannabinoide is (welke weet ik niet). Lekker vanaf blijven dus. Er zijn veel meldingen van rare dingen na het roken van synthetische cannabis, onder andere epileptische aanvallen en andere heftige gezondheidsverstoringen. De oorzaak daarvan is niet duidelijk.

Salvia kun je proberen, maar dat is dus wel wat anders :wink:

5. caatje72

caatje72 Newbie

Lijkt erop dat wij verkeerd zijn ingelicht, of dat degene die het ons aanbood, ook niet helemaal heeft geweten wat het precies was.
    Zal de boze rook maar laten voor wat het is dan.
    Maar SmartieAndMe, kun jij wel vertellen hoe je een joint draait en rookt van Salvia?
    En heb je er zelf ook ervaring mee, of iemand anders natuurlijk.
    En kun je dat gewoon in elke smartshop krijgen?

Ze hadden ons verteld dat boze rook van Salvia gemaakt was, verkeerde info dus, of een verkeerde benaming voor een Salvia joint haha.

Maar tot nu toe in ieder geval bedankt voor jullie antwoorden, en ik hoop dat ik op mijn andere vragen ook nog antwoord krijg.

6. Fool

Fool Badass junkie

Salvia in een Joint wordt niet warm genoeg om alle actieve stoffen goed te verbranden, dit kun je beter uit een bong/pijpje roken. Weet wel waar je aan begint, Salvia is heftige shit die je behoorlijk van de wereld kan trappen!

7. SkittlesAndMe

Boze rook is laatst getest, het is 5-Fluoro-AKB48. Afrader dus.

Salvia heb ik nog steeds niet geprobeerd, daar kunnen anderen hier je mee helpen :)

8. MagicShroom

MagicShroom Experimenterende gebruiker

Ik heb Salvia, Kratom en nog iets van Azurius geprobeerd te vapen met mijn Firefly Vaporizer

Een van de drie gaf me een soort licht gevoel, de andere twee nagenoeg effect loos.

Zal het nog een keer moeten proberen om duidelijkheid te scheppen.

Cannabis vapen in de FF blijft de bom :)

9. Fool

Fool Badass junkie

Ik kan me ook niet voorstellen dat een vaporizor warm genoeg wordt om Salvia te roken. :wink:

Om kratom te roken schijn je zo'n 10-20gram goede kwaliteit nodig te hebben, een stuk meer dan in de thee.

10. MagicShroom

MagicShroom Experimenterende gebruiker

Tjah, ligt er maar net aan welke vaporizer en welke temperatuur die wordt mhh? :wink:

Maargoed, 200 graden idd niet warm genoeg :tongueout:

11. dukes

dukes Newbie

Wil even mijn ervaring met Boze Rook (alias Moonflower) met jullie delen.....

Het zit in een zakje verpakt met als opdruk dat het plantenvoeding is.... welliswaar ook met de toevoeging 18+.
    Je verwerkt het in een joint zoals je ook met wiet doet en rookt het ook zo.
    Mij is verteld maximaal 2 hijsjes te nemen en vervolgens minimaal 1 uur te wachten totdat je weer neemt.
    Het effect: Je wordt er bloedgeil van! Zowel mijn vriendin als ik reageren er heftig op.

Maarrrrrr...... inmiddels ook ervaren dat het een heel dronken gevoel kan geven, en als klap op de vuurpijl... eergisteren na het roken van echt niet meer dan 2 hijsjes ben ik 3x volledig knock out gegaan. En dan ook echt knock out! Compleet verslapt, grijs gezicht, weggedraaide ogen en tot overmaat van ramp ook gewoon mijn plas laten lopen (dat er op duit dat ik al mijn spiercontrole kwijt bent geweest). Mijn vriendin in paniek en bijna 112 gebeld.

Heb een paar bulten aan de smak overgehouden en de les geleerd dat het echt onvoorspelbare troep is.

12. Volgens mij is er nog vrij weinig bekend over over boze rook dus ik zal mijn ervaring ermee delen:

Ik heb nu ook een aantal keer bozerook gebruikt, en ik moet zeggen dat ik het heerlijk vind. Meestal wordt ik best geil na zo'n paf, het is me pas een x gebeurd dat ik een beetje duf werd. Ik las ook ergens dat het veel gebruikt wordt door swingers, dus dat geile is niet alleen bij mij :tongueout:­.
    Ik had verwacht dat het meer naar wiet zou smaken omdat het er wel een beetje op lijkt, de smaak is niet vies maar anders. :stoned: :stoned:

ik merk zelf totaal geen verslavingsgevoeligheid zoals hierboven beschreven, maar het is natuurlijk ook niet de bedoeling dat je het elke dag gaat roken. Zoals bij alle drugs(dus ook drank) is er een zelfdiscipline nodig.

Modknip

13. John009

John009 Newbie

Boze rook is een naam voor een joint die legaal te koop is. er zijn naar mijn weten drie soorten. Moonlight, NJoy en 7 car parfume. Ik heb alleen ervaring met Moonlight, ik gebruik het nu bijna een jaar en heb veel ervaring met andere drugs. Je koopt het als een voor gedraaide joint of in een blauw met bloemetjes zakje met 2 gr er in, dat is goed voor 5 joints. Het is heel heftig en je moet stevig in je schoenen staan. IK vind de roes uniek, ik vind niet dat je het kan vergelijken met iets anders. Volgens de web shop waar ik het koop zit er Salvia in. Op het pakje staat dat het niet voor menselijke consumptie is. En er staat op dat je het in een vaas met water moet doen zodat de bloemen langer mooi blijven. Je moet eerst 2 trekjes nemen, na 10 min word ik super geil en voel me vrij en blij. Het duurt ongeveer 30 min. Je moet tussen de trekjes zeker een uur wachten in het begin anders word je draaierig en misselijk. Als je er meer ervaring mee hebt zoals ik neem je 2 x 4 trekjes. Je went er wel er erg snel aan en als ik te veel neem val ik in slaap. De eerste x vond ik het naar een plofje coke ruiken. Ik heb er nog nooit slechte ervaringen mee gehad en ook geen kater achteraf. Volgens mij is het niet lichamelijk verslavend, want je wil wel meer maar je word er niet ziek van als je niet meer gebruikt. Het is heel heftig, lichamelijk en geestelijk en het heeft een snel en hard effect. Je lichaam begint te tintelen en het heeft wel wat weg van xtc, het love gevoel. Voor iedereen is het weer anders. Ik gebruik het alleen maar voor en tijdens de sex, het wind je erg op. En zo als met alle drugs, de eerste keer rustig beginnen 2 tot 4 hijssen is zat. Zorg er voor dat je goed ligt of zit je kan erg onstabiel worden. Doe het in een veilig en vertrouwde omgeving en niet in het openbaar. Zorg dat er iemand bij je is die nuchter blijft om je gerust te stellen als het minder gaat. Natte doek zoet drinken en vitamine c gebruiken om snel weer nuchter te worden als het mis gaat. Als je echt te veel rookt word je draaierig en moe en een beetje gejaagd. Ik drink er altijd veel water bij. En ik gebruik het bijna altijd samen met xtc.

14. Fool

Fool Badass junkie

Het is volgens jouw beschrijving in ieder geval zeker geen salvia! Dat betekend dat je smartshop je aan het voorliegen is, en als ik jou was zou ik ze eens vragen wat er nu echt in zit. Dit soort producten zijn namelijk vaak synthetische cannabinoides, en als de soort er niet op staat proberen ze dit bewust achter te houden.

Daarvoor kan ik twee redenen bedenken:
    1) het is 1 van de gevaarlijke synthetische cannabinoides, hier vallen eigenlijk de meeste beschikbare soorten onder. Ze staan erom bekend om flinke mentale verslavingen te kunnen troggelen, allerlei enge bijwerkingen te kunnen veroorzaken en ook flinke(levensbedreigende) afkickverschijnselen te veroorzaken als je een paar weken/maanden 'vast' gebruikt hebt.

2) het wisselt steeds wat voor cannabinoide ze erin gooien. Aangezien de internationale markt steeds andere soorten verkopen kunnen ze niet steeds dezelfde te pakken krijgen. Als ze dan op de verpakking de soort gaan drukken valt het op dat er (vaak) iets is veranderd.

Om eerlijk te zeggen vindt ik het zwaar onverantwoord dat je dit combineert met xtc, zonder enig realistisch idee te hebben van het soort drug dat je neemt. Het lijkt me dan ook geen slecht idee om eens een sample langs een testcentrum oid te brengen.

15. Lysergine

Lysergine Experimenterende gebruiker

De werkzame stof in boze rook schijnt inderdaad de synthetische cannabinoide 5F-AKB48 te zijn.

16. Fool

Fool Badass junkie

Nou dat scheelt dan weer wat te testen. Ik durf je niet zeker te zeggen of dit één van de gevaarlijkere varianten is. Als iemand dit graag wil weten en er zelf niet uitkomt moet je even een berichtje doen(of begin er een topic over!), dan kan ik wel een poging doen om dit voor je op te zoeken. :)

Laden...

Deel Deze Pagina