1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

BRACE YOURSELVES, DIABLO 2.1 IS COMING

Discussie in 'Nieuws en actualiteiten!' gestart door Jmths, 2 nov 2019.

?

Probeerde Blizzard Diablo Immortal als Diablo 4 te verkopen?

1. Ja, je zal tijdens de Blizzcon aankondiging letterlijk Diablo 4 in Diablo Immortal veranderen

1 stem(men)
    25,0%
  2. Nee, ik ben een schaap dat niet voor zichzelf kan denken

1 stem(men)
    25,0%
  3. Netease zuig mijn lycheezak jij waardeloos bedrijf

2 stem(men)
    50,0%
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Jmths

Jmths Wijs gebruiker Tripreporter

https://www.nu.nl/games/6008371/overwatch-2-en-diablo-4-aangekondigd-op-blizzcon-2019.html

BIJNA 20 JAAR TE LAAT MAAR DIABLO 2.1 IS EINDELIJK IN DE MAAK, ACTIVISTION GAAT VOOR HET EERST IN 15 JAAR ORIGINAL CONTENT CREËREN DAT GEEN COPY PASTE IS OF CANDY CRUSH IS.

De grootste stap vooruit die Activision ooit heeft genomen sinds de Blizzard uitverkoopt op 4 August, 2009. World of Warcraft Patch 3.2.0. Is de rerelease van Classic. In dezelfde lijn wordt nu gepoogd Diablo 2 na bijna 2 decennia eindelijk maar toch alsnog in zijn oude glorie te herstellen.

Is het mogelijk dat deze zwarte blek in de gaming geschiedenis die in dezelfde lijn valt als EA dan toch nog iets van meerwaarde zal introduceren in deze wereld? Ik hou mij adem in. Maar voor nu, DIABLO 2.1 HYYYYPPPPPEEEEEE!

PS: ONLINE CONSOLE GAMING IS VOOR MENTAAL BEPERKTE MENSEN.

transformated en Ganggang vinden dit leuk.
  2. Jmths

Jmths Wijs gebruiker Tripreporter

Ik was lichtelijk onder invloed toen ik dit plaatste waardoor ik een typfout of twee heb gemaakt.

Blizzard bestaat technisch gezien al 10 jaar niet meer en daar moet Activision staan dus. Waar zal staat moet natuurlijk zag staan. Waar blek staat moet natuurlijk vlek staan. Ter bevordering van het correct delen van relevante informatie zou ik graag een willekeurige moderator willen vragen deze correcties toe te passen op mijn berichtgeving. Bij voorbaat dank.

Qwertyuiopa vindt dit leuk.
Azarius vaporizers and accessories