Brakheid blijft hangen?

Popper

Belezen gebruiker
Ik heb in de afgelopen zaterdag op zondagnacht iets van ong. 1gram pep weggesnoven. Het was gewoon goede pep, koste me 7.50 per gram, maar er was aan te merken dat hij echt goed was.
Natuurlijk heb ik de hele nacht niet geslapen, en zondagmiddag was ik ook brak. Niets bijzonders verder, gewoon moe en uitgeput. Ik merkte alleen wel dat ik naast moeite had met het eten naar binnen krijgen, ook moeite had met het binnen houden. Dit heb ik normaal nooit( wel dat ik het moeilijk weg kan krijgen)

De nacht van zondag op maandag heb ik gewoon heerlijk geslapen, en ik stond maandag dan ook weer fris op om aan het werk te gaan. Op weg naar mn werk merkte ik al dat er iets mis was, en na 3 uur gewerkt te hebben was ik goed ziek en ging ik naar huis. Thuis aangekomen spoot het er van alle kanten uit, om het zo maar even niet zo netjes te zeggen :flushed: En heb ik me in totaal iets van 6 keer helemaal leeg gekotst. Ik had schijnbaar een buikgriep gekregen terwijl mn weerstand nog laag was. Maar sinds dinsdag ben ik al weer helemaal hersteld van die buikgriep, en nu hangt dat brakke gevoel van pep nog in mn maag, mn klieren in mn nek zijn opgezet, ik voel me slap en heb moeite met ademhalen en ik ben continu uitgeput als ik ga staan of ook maar iets ga doen.

Iemand enig idee wat het is, of wat er tegen te doen is, want ik heb nu echt het gevoel alsof ik er nooit meer bovenop kom :confused:

Elfquest

Bewuste gebruiker
Ik denk dat je weerstand nog niet helemaal ok was. Speed teert in op je reserves en dan kun je weer ziek worden als je een virusje had. Ff uitzieken dus. :wink:

Bovenaan