Bromazolam omrekenen

BrieMetDeBril

Badass junkie
Dag forum leden. Ik heb een vraag over deze RC.
Wat is het equivalent van Bromazolam 3mg naar Valium? Ik kan dit niet op internet vinden. Wel bromazepam, maar dat is een farmaceutische, zijn deze ook "hetzelfde"

En wat zijn de effecten, ik hoor dat het heel erg op alprazolam lijkt.

HappyMind

Badass junkie
Voor mij werkt het ontspannend. Maar ik gebruik bromazolam vooral om in slaap te komen na stims en slaap dan ook wel 6/7 uur maar ben daarna nog wel een tijdje gaar wat ook wel weer ontspannend aan voelt.

BrieMetDeBril

Badass junkie
Ik heb van de persoon gehoord waarvan ik het heb gekregen dat 3mg Bromazolam gelijk staat aan 30mg Valium. Kan dit kloppen? Ik wil dit echt weten vanwege tolerantiegrenzen

Whiskas010

Newbie
Ik heb bij * modknip * alle benzos besteld. En opbouwend meerdere getest middel voor middel op verschillende dagen.
Bromazolam is de meest verkochte RC naast Pyrozolam.
En bromazolam heeft een goed effect op mij echter moet ik er wel 2 a 3 per keer nemen. Vandaar dat het vergelijkbaar zou zijn met 30 mg Diazepam niet reëel is. Ook lijkt het niet op Xanax daar hebben we de rechthoekige 4 gedeelte Flubrotizolam (FANAX) en de reeds bekendere stof voor Alprazolam.

bekijk de huidige meest verkochte benzos.

Bijlagen

• benzo_RC actueel.jpg
    benzo_RC actueel.jpg
    13,6 KB · Weergaven: 42
Laatst bewerkt door een moderator:

Zanza

DF-koning
Ik heb bij *** alle benzos besteld. En opbouwend meerdere getest middel voor middel op verschillende dagen.
En bromazolam heeft een goed effect op mij echter moet ik er wel 2 a 3 per keer nemen. Vandaar dat het vergelijkbaar zou zijn met 30 mg Diazepam niet reëel is. Ook lijkt het niet op Xanax daar hebben we de rechthoekige 4 gedeelte Flubrotizolam (FANAX) en de reeds bekendere stof voor Alprazolam.

A: je mag geen vendornamen benoemen
B: je bevindingen over bromazolam zijn subjectief. Maar je stelling daaromtrent slaat kant noch wal.
C: Waarom reageer ik op dit tijdstip op deze post. Geen tijd voor verdere onderbouwing van deze subjectieve nonsens

Laatst bewerkt door een moderator:

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik heb bij * modknip * alle benzos besteld. En opbouwend meerdere getest middel voor middel op verschillende dagen.

Geen vendornamen noemen. Voor deze keer een waarschuwing, maar de volgende keer is wel gewoon een ban.

Whiskas010

Newbie
A: je mag geen vendornamen benoemen
B: je bevindingen over bromazolam zijn subjectief. Maar je stelling daaromtrent slaat kant noch wal.
C: Waarom reageer ik op dit tijdstip op deze post. Geen tijd voor verdere onderbouwing van deze subjectieve nonsens
Welkom Whiskas010, zo te zien ben je nieuw op het forum.
Los dat ik het op bepaalde punten niet met je eens ben, is het ook niet toegestaan om vendor namen te benoemen,

Dank je wel Zanza, en bedankt voor je feedback uiteraard.
helaas is de intentie van je mail niet geheel duidelijk, wil je meer weten over waar ik mijn informatie vandaan haal en of en wie ik ben en met welke achtergrond ik mijn berichten schrijf. Dan kun je mij gerust je vragen stellen alleen. Jouw ABC daar kom je echt nergens mee:wink:

Bovenaan