Bromazolam

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Als je je ingelezen had (hier op t forum, psychonautwiki, google etc.), had je geweten dat 9 mg Bromazolam een coma slaap creëert en je heeeeeeeeeeeeeel diep laat “slapen”. Ook piekt het pas lang na inname waar door je idd denkt dat het niet werkt.
Tis geen simpel benzo’tje voor ff door de week of als je maar kort kan slapen qua uren. Ik vind Broma heavy sjit.

Dirkjan

DF-koning
\Ik heb bromazolam 1 keer eerder gebruikt,de eerste keer 1 pilletje van 3 mg.
Ik nam eerst een pilletje en voelde niet veel toen heb ik er nog 2 genomen.
en toen werd ik na 2 dagen pas wakker.
Heeft iemand er nog ervaringen mee.
Dit is zo herkenbaar.

"Hij doet het niet. Ik neem er nog eentje".

Hij doet het wel. En hard ook. Maar het is een benzo (om even sexy te klinken, een triazolobenzodiazepine) en het is de bromide analoog van alprazolam, die in plaats van broom juist chloor heeft. Dat is het enige verschil. Maar geloof me, ze werken, en ze werken als een tiet, maar niet zoals de tiet jij in gedachten hebt. Jij denkt een lekkere spacende party benzo, om lekker te chillen met je matties. Nee. Het is een slaappil.

Kit Kat

Wijs gebruiker
Neem je het voor de nacht dan AFSLUITEN, alles uit en eventueel filmpje, muziekje aan, dan werkt t echt,
2 extra. . Ipv van 1 of halve, , wijze les denk je nu wel.

Zijn echt wel slaappillen, dus liggen , ontspannen , ASMR sound on. Ben ik zo weg,,,

Dirkjan

DF-koning
Neem je het voor de nacht dan AFSLUITEN, alles uit en eventueel filmpje, muziekje aan, dan werkt t echt,
2 extra. . Ipv van 1 of halve, , wijze les denk je nu wel.

Zijn echt wel slaappillen, dus liggen , ontspannen , ASMR sound on. Ben ik zo weg,,,
Dat is eigenlijk de enige echte manier om deze dingen te gebruiken. Als je ze neemt terwijl je nog aan het chillen bent ga je nog van alles ondernemen en dat pakt vrijwel altijd verkeerd uit. Dan denk je "even chips en cola halen", "even naar de McDrive" enzovoort

Dit is zo herkenbaar.

"Hij doet het niet. Ik neem er nog eentje".

Hij doet het wel. En hard ook. Maar het is een benzo (om even sexy te klinken, een triazolobenzodiazepine) en het is de bromide analoog van alprazolam, die in plaats van broom juist chloor heeft. Dat is het enige verschil. Maar geloof me, ze werken, en ze werken als een tiet, maar niet zoals de tiet jij in gedachten hebt. Jij denkt een lekkere spacende party benzo, om lekker te chillen met je matties. Nee. Het is een slaappil.
ok bedankt ik wist niet dat het een slaappil was,bedankt voor de tip

Kit Kat

Wijs gebruiker
Als je je ingelezen had (hier op t forum, psychonautwiki, google etc.), had je geweten dat 9 mg Bromazolam een coma slaap creëert en je heeeeeeeeeeeeeel diep laat “slapen”. Ook piekt het pas lang na inname waar door je idd denkt dat het niet werkt.
Tis geen simpel benzo’tje voor ff door de week of als je maar kort kan slapen qua uren. Ik vind Broma heavy sjit.
Hier schrik ik van, dat kan rap verkeerd gaan, ik zoek t op zo...😳

Geduld dus, ga niet de was ophangen, maar geef je neer, alles uit, boek mee, muziekje.
En je slaapt vanzelf, geen stress. Uit je hoofd gaaan. 5 min meditatie helpt hoofd leeg te maken. Succes .

Dirkjan

DF-koning
Als je je ingelezen had (hier op t forum, psychonautwiki, google etc.), had je geweten dat 9 mg Bromazolam een coma slaap creëert en je heeeeeeeeeeeeeel diep laat “slapen”.
Ik mag je graag Dunne dat weet je, dus dit is geen aanval, maar dit is totale BS. Hou op met leugens verspreiden en word weer die lieve stoere vrouw die we gewend zijn.

Dirkjan

DF-koning
Dit bestaat niet. Je hebt slaap, en je hebt coma. Beide zijn hele verschillende dingen. En je hebt wel hele diepe slaap, zo uitzonderlijk diep dat men eigenlijk niet meer op de normale manier wakker te krijgen is. Dit zie je voornamelijk bij alcohol. Als mensen "out' gaan en echt met vrachtwagens moeten worden wakker gebeukt. Dat lijkt op een coma, dus ik begrijp de verwarring. Maar een coma is dat iemands hersenfunctie zodanig is uitgeschakeld dat men niet meer wakker wordt voor langere periode, of gewowon helemaal niet meer. En dan lig je dus aan zo'n piepjes apparaat in het ziekenhuis.

Dat is eigenlijk de enige echte manier om deze dingen te gebruiken. Als je ze neemt terwijl je nog aan het chillen bent ga je nog van alles ondernemen en dat pakt vrijwel altijd verkeerd uit. Dan denk je "even chips en cola halen", "even naar de McDrive" enzovoort
o van daar dat ik na 48:grinning: uur wakker werd
Waarom doe je geen onderzoek? Is echt heel gevaarlijk wat je gedaan hebt.

Wat dacht je dan dat het was..?
ik dact dat het diazepam was na een paar uitjes wegewerkt:mask:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Hahahahaha, zelfs met een flinke tolerantie word ik na 6 mg Broma tering verdwaald wakker

Motte nie slikke als tic tac’s jonge, koekwaus

Ik kig na een halve (1,5 mg) al te pitten. Met 1 hele heb ik een bijna coma slaap, hoorde niet eens de deurbel.
Broma is er echt eentje die onderschat wordt en

Dirkjan

DF-koning
Ik kig na een halve (1,5 mg) al te pitten. Met 1 hele heb ik een bijna coma slaap, hoorde niet eens de deurbel.
Maar waarom maken ze dan 3mg pellets? Is het een beetje zoals de MDMA hype waar ook steeds grotere sterktes van worden aangeboden? Dat je zo'n 300mg jetser krijgt met een breuklijn die niet eens door midden te krijgen is.

Spyro

DF-koning
Same. Ik wordt ook echt super vaag wakker met dikke doppen voor het eerste halfuur na het ontwaken. Duurt ook wel eventjes. Lekker spul als je vrij bent de dag erna. Anders echttttt niet

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Dit bestaat niet. Je hebt slaap, en je hebt coma. Beide zijn hele verschillende dingen. En je hebt wel hele diepe slaap, zo uitzonderlijk diep dat men eigenlijk niet meer op de normale manier wakker te krijgen is. Dit zie je voornamelijk bij alcohol. Als mensen "out' gaan en echt met vrachtwagens moeten worden wakker gebeukt. Dat lijkt op een coma, dus ik begrijp de verwarring. Maar een coma is dat iemands hersenfunctie zodanig is uitgeschakeld dat men niet meer wakker wordt voor langere periode, of gewowon helemaal niet meer. En dan lig je dus aan zo'n piepjes apparaat in het ziekenhuis.
Niet zo he Dirrekie?!
Niet zo letterlijk nemen en op alle slakken zout leggen. Je weet dondersgoed wat ik met een “coma slaap” bedoel.
Natuurlijk geen echte coma… Erg dat jij denkt dat ik zo “dom” zou denken.

P.S : ik mag jlu ook, dat weet je maar als je zo doet met je gewoon een

PIEMEL!!

Dirkjan

DF-koning
Niet zo he Dirrekie?!
Niet zo letterlijk nemen en op alle slakken zout leggen. Je weet dondersgoed wat ik met een “coma slaap” bedoel.
Natuurlijk gern echte coma… Erg dat jij denkt dat ik zo “dom” zou denken.

P.S : ik mag jlu ook, dat weet je maar als je zo doet met je gewoon een
Haha ik snap je :relaxed:
He! Die is van mij hè.

En nog even over Bromazolam, we kunnen wel allemaal doen alsof het de duivel is, het blijft een gevaarlijk snoepje, maar je slaapt wel als een pasgeboren baby in mama's armen laten we daar wel eerlijk over zijn.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Haha ik snap je :relaxed:

He! Die is van mij hè.

En nog even over Bromazolam, we kunnen wel allemaal doen alsof het de duivel is, het blijft een gevaarlijk snoepje, maar je slaapt wel als een pasgeboren baby in mama's armen laten we daar wel eerlijk over zijn.
Dat laatste is waar maar je verslaapt je giga als je er niet genoeg tijd voor neemt. Als je bv maar 5 uurtjes tijd hebt te slapen dan geen Broma.

Dirkjan

DF-koning
Dat laatste is waar maar je verslaapt je giga als je er niet genoeg tijd voor neemt. Als je bv maar 5 uurtjes tijd hebt te slapen dan geen Broma.
Als het aan mij ligt zoiezo alleen als je de volgende dag vrij bent, en alleen als je bijvoorbeeld iets speciaals hebt gepland zoals een festival of een psychedelisch avontuur.

Anders wordt bromazolam heel snel broma-so-lame.

Ik laat mezelf wel uit.

Kit Kat

Wijs gebruiker
Mede daarom blijf ik bij 10 mg zolpidem. Slaap er op in, En neem pas ALS puber thuis is, in bed.
Na jaren wordt ik wakker van konijn die sport om 6.00. Katten die stoeien etc..
En dus wanneer je kind roept, anders wil ik het niet ( slaap soms 5 uren slaap, soms 9. Wel vaak ff wakker, MAAR..
IK Klaag niet,

HappyMind

Badass junkie
Ik had na een LSD trip ook 1,5 mg en daarna nog eens 1,5 mg (wel zonder breuklijn) maar kwam na een tijdje echt niet in slaap. Maar wilde echt graag slapen, allerlei trucjes geprobeerd. Wel veel tijd tussen het bijpakken gehad. Toen nog eens 3 mg er achteraan gegooid (in "overleg" met iemand op DF wat nou handig was haha). Nou.... dat heb ik geweten. 😴😴 Had beter gelijk 3 mg in 1x kunnen nemen op dat moment

Spyro

DF-koning
Ik had na een LSD trip ook 1,5 mg en daarna nog eens 1,5 mg (wel zonder breuklijn) maar kwam na een tijdje echt niet in slaap. Maar wilde echt graag slapen, allerlei trucjes geprobeerd. Wel veel tijd tussen het bijpakken gehad. Toen nog eens 3 mg er achteraan gegooid (in "overleg" met iemand op DF wat nou handig was haha). Nou.... dat heb ik geweten. 😴😴 Had beter gelijk 3 mg in 1x kunnen nemen op dat moment
Wie was de koekwaus hier nu???? Welke pipo was het. Zeg maar 👀
Wat lach jij naamgenoot ☹ @Spyro
Verrekte koekwaus
Wij zijn niet impulsief. Komt door de naam hehe

HappyMind

Badass junkie
Wie was de koekwaus hier nu???? Welke pipo was het. Zeg maar 👀

Wij zijn niet impulsief. Komt door de naam hehe
Zeg ik lekker niet want ik heb uiteindelijk toch echt zelf de keuze gemaakt 😜 hihi. Maar heb geslapen als een blok beton en de volgende dag/avond ook

Spyro

DF-koning
Zeg ik lekker niet want ik heb uiteindelijk toch echt zelf de keuze gemaakt 😜 hihi. Maar heb geslapen als een blok beton en de volgende dag/avond ook
Sommige slapen de dag na broma niet/slecht. Daar heb ik dan ook weer geen last van

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Etizolam was een topper voor als je normaal tot korter wilde slapen. Maar helaas….
ik heb er Temazepam voor maar gebruik ze zelden.

Bovenaan