Bromo-Dragonfly

IkWilGeenGebruikersNaam

Belezen gebruiker
Ik heb wat research gedaan over deze stof en kwam tot de conclusie dat het dus maar in 2 landen illegaal is en hier dus niet. Betekend dit dat je BDF in de smartshop kan kopen? :confused:

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
is het niet illegaal hier? dat is grappig.. wist ik helemaal niet.
waar heb je dat gelezen eigenlijk? moet zo weg, zal vanavond nog wel even zoeken.

Het is in ieder geval niet bij de smartshop te krijgen, moet je gewoon de juiste mensen voor kennen.

IkWilGeenGebruikersNaam

Belezen gebruiker
Ik las dit:

INTERNATIONAL LAW #
Denmark #
Effective December 5, 2007, the Danish Sundhedsstyrelsen (Health Board) has banned non-research use of Bromo-Dragonfly, citing serious psychological and health risks. Minister of Health and Prohibition Jakob Axel Nielsen commented "The ban agrees with the government's commitment to react quickly and sharply against new eurphoric drugs. It is vital that we send a clear and unambiguous message that we neither can nor want to accept substances such as Bromo-Dragonfly." (see Pressemeddelelse). (translation thanks to S, PFC)
Sweden #
Bromo-Dragonfly was classed as a "health hazard" in Sweden on Jul 15 2007, making it illegal to sell and possess there. See Statens folkhälsoinstitut (thanks A)

Bron: http://www.erowid.org/chemicals/bromo_dragonfly/bromo_dragonfly_law.shtml#sweden

(En op wikipedia staat ook dat het alleen in Zweden en Denemarken is verboden.)

Magic Guest

Belezen gebruiker
Ik heb vanmiddag ook hetzelfde verhaal gelezen. Een stof iets minder potent dan LSD (4x minder ofzo), legaal :hearteyes:

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
leg da maar eens uit aan ne flik :tongueout: Ma ja, alst uiteindelijk echt zo ver is, dan eist ge gewoon nen test wa :tongueout: Ge kunt zo wel rondlope me een heel vel en de candyman spele :grin: Zou wel vet zijn :tongueout: Verantwoord, geen idee :grin:

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Volgens mij zijn er zo wel meer stofjes die niet illegaal zijn, volgens mij geldt dat hier ook nog voor een aantal uit de 2C-serie, maja als het niet illegaal is betekend dat natuurlijk niet dat het dan wel legaal is :P

Wat Bromo Dragonfly betreft is dit wel een leuke substantie, alleen duren de trips zoo fuckin lang, ik heb het nu 2x gedaan en het duurde steeds wel een uur of 14 op 1mg. Het nadeel is dan dat je niet heel heftig tript, het is wel een trip maar met +200ug LSD hallucineer ik wel veel meer en heb een kortere trip, volgende keer dat ik BDF doe wil ik het dus ook combineren met een 2C of wat LSD, anders moet je meer BDF droppen en space je hem gemakkelijk een uur of 30 haha :mrgreen:

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Pikachu zei:
maja als het niet illegaal is betekend dat natuurlijk niet dat het dan wel legaal is Razz

Volgens mij betekend het dat wel... Leg eens uit svp ?

Dan valt het onder de grijze zone, zodra je het begint te verkopen gaan ze toch zeuren en dat mag dan niet, explosion was hier een goed voorbeeld van, de stof was niet illegaal maar het viel wel onder geneesmiddelen en mocht daarom niet verkocht worden voor menselijk gebruik, maar als je het dan 'luchtvervrisser' noemt mocht het ineens weer wel :P

azgaza

Badass junkie
BigBadWeirdo zei:
Dus is het nou wel of niet te koop in de smartshop :grin: ?

Het is niet te koop in smartshops, mogelijk kan je het nog vinden op van die nog-net-legale RC's verkopende websites.

Bovenaan