Brotizolam werkt bijna niet ervaring?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

logitecholiv

Experimenterende gebruiker
Ik heb brotizolam van lendormin maar deze werkt bijna niet ( recreatief) iemand ervaring met deze benzo?

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
"Brotizolam, in a dose of 0.25 mg can be used as a premedication prior to surgery, this dose was found to be comparable in efficacy to 2 mg flunitrazepam as a premedicant prior to surgery."

Vrij potent goedje volgens de Wikipedia, zou je als het goed is wel moeten merken.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
De Leukste Thuis!
Veel benzo's zijn nauwelijks recreatief.

Brotizolam werkt rustgevend, spierontspannend en vermindert angstgevoelens, je moet maar kijken of jij dat enige recreatieve waarde vind hebben.

Je moet niet denken dat je van zo maar welke medicatie op een prettige manier leip wordt of zo, dus hoe kan jij nou weten of het zijn werk niet doet? Het wordt primair ingezet als slaapmiddel als ik het zo lees, dus als je er genoeg van neemt zal je wel zo in dromenland liggen. Wat had je er van verwacht dan?

Neo-Shulginist

Bewuste gebruiker
Onderdeel van de effecten van benzodiazepines zijn 'delusions of sobreity', dus dat je het idee dat je nuchter hebt ookal is (voor anderen) overduidelijk dat je ongeremd en vergeetachtig gedrag vertoont.

blue eyes

Experimenterende gebruiker
Ik heb brotizolam van lendormin maar deze werkt bijna niet ( recreatief) iemand ervaring met deze benzo?
Ik viel er razend snel van in slaap maar kwam er net zo razendsnel terug van wakker,
zeer bizar, ik dacht vaak dat ik niet had geslapen erop terwijl ik het wel degelijk had gedaan...
Het is dus enorm potent om in te slapen maar je slaapt er helemaal niet lang van door, het was wel interessant toen ik het combineerde met middellangwerkende en/of langwerkende benzo's.
Maar op zich zelf voelde ik er dus ook amper iets van net als de TS. (was trouwens ook lendormin bij mij)
Recreatief nam ik nooit benzo's , enkel voor slaapproblemen vroeger of na stimulantenbinges of LSD traktatie.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan