Bruin bitter pilletje

Ik heb afgelopen week voor het eerst een kwart pilletje genomen. De vriendin waar ik het van kreeg zei dat het XTC was maar ik twijfel er over. Omdat ik al wat gedronken had, weet ik dus niet zeker of ik er wat van voelde. Ik probeer even te omschrijven wat ik voelde toen:

Ik had dus al wat alcohol op, maar voelde me na het kwartpilletje niet dronken, wel heel relaxed en vrolijk. Ik had niet echt overdreven energie ofzo maar was totaal niet moe. Ik had overal vrede mee en vond alles wel leuk. Maar ik weet dus niet zeker of dit gewoon aangeschotenheid was of dat pilletje. Ik had echt veel gedronken al namelijk...
Die vriendin zei dat het binnen een kwartier zou werken en een uur zou duren, terwijl ik altijd las dat het 4-6 uur duurt. Toen ik een uur na de inname thuis kwam, voelde ik me wel anders dan normaal als ik alleen gedronken heb, maar kon wel meteen slapen.

Mijn vraag is: was dit XTC? Het was een bruin pilletje dat afbrokkelde in m'n mond en het smaakte vrij bitter. Ik heb niet gelet op een logootje erop ofzo...weet iemand wat dit voor pilletje was?

Bal0n

Badass junkie
Het zou XTC kunnen zijn geweest, ja. Maar een kwart pilletje na een aanzienlijke hoeveelheid alcohol geeft sowieso nogal een zwak effect.

Dom trouwens om na veel alcohol een pilletje te pakken, wees volgende keer wat verstandiger..

doopie

Bewuste gebruiker
uhm denk zoals jij bijwerkingen verteld wel dat het xtc was
maar een kwart pilletjuh is wel heel erg weinig vriend :P
en wat je vriendin zei klopt niet helemaal :
xtc gaat meestal tussen half uur en uur na inname werken dit duurt dat 4 tot 6 uur

de kleur of vorm zegt nooit iets over de pil zelf koop voortaan hele pillen en breek ze eventueel zelf door
en drink niet zo veel alcohol dit kan zelfs het effect van de xtc weg nemen
drink gewoon lekker cola ofsow zolang je maar genoeg vocht binnenkrijgt

Bal0n

Badass junkie
doopie zei:
drink niet zo veel alcohol dit kan zelfs het effect van de xtc weg nemen

Dat is niet eens het lullige van alcohol.. Het vervelende van alcohol is dat het je uitdroogt. En aangezien je lichaamsemperatuur omhoog gaat van MDMA (en je dus meer zweet!), verlies je vocht EN je droogt uit, wat echt zeer gevaarlijk is.

Drazzic

Bewuste gebruiker
Ik zelf doe ook altijd heel veel alcohol en XTC. Maar inderdaad het is een gevaarlijke combi. Het komt bij mij vaak omdat ik het op zuipen zet die avond alleen dan kan je moeilijk nee zeggen en komt er iemand mee aanzetten en dan pak je maar. Maar het neemt zoals al gezegd het effect van XTC ook een beetje weg, dus ook beetje zonde van je pil. Het is daarbij ook nog schadelijker voor je. Maar zoals ik je verhaal leest lijkt het me wel XTC maar een kwart pil is over het algemeen te weinig of er iets duidelijks van te voelen of het moeten wel hele sterke pillen zijn geweest.

Ja het was ook stom dat ik al gedronken had, ik wilde altijd al een pilletje proberen maar meestal dacht ik, neh toch maar niet, alleen die avond kon het me niet zo schelen. Ik ga het binnenkort gewoon goed doen, en neem ik er gewoon een halve of een hele in :) btw de volgende ochtend voelde ik helemaal nix, zelfs geen kater of wat dan ook..chill

SperSIZEboon

Badass junkie
Re:

Bal0n zei:
doopie zei:
drink niet zo veel alcohol dit kan zelfs het effect van de xtc weg nemen

Dat is niet eens het lullige van alcohol.. Het vervelende van alcohol is dat het je uitdroogt. En aangezien je lichaamsemperatuur omhoog gaat van MDMA (en je dus meer zweet!), verlies je vocht EN je droogt uit, wat echt zeer gevaarlijk is.

je droogt echt niet zomaar uit hoor, dan moet je het wel bont maken

TrippyShit

Badass junkie
Ja, daar kom je snel genoeg achter. Wil niet zeggen dat hoe minder overhitting hoe minder hersenschade en dergelijke. Verstandig gebruik is altijd het beste ookal houd ik me ook niet altijd perfect aan de 'regeltjes'.

Het klopt wel dat alcohol vooral het love gevoel wat weglaat (mijn ervaring) en dat ligt zeker niet aan de pillen die ik heb. En je avond gaat NOG sneller en je vergeet meer.

kiekert

Bewuste gebruiker
Als het echt xtc was (of genoeg xtc) dan zou je je zeker 'anders' moeten voelen dan anders. Die effecten zijn echt wel anders :grin: En opmerkbaar

takedown84

Belezen gebruiker
ik denk dat het wel "normale xtc" was... een goede pil smaakt trouwens ook bitter... volgende keer beter een hele nemen trouwens

ik drink ook altijd alcohol voor xtc, tijdens vindi k het totaal niet smaken
ik begin met 6 pintjes ofzo... daarna 2 pilletjes en dan drink ik cola, xtc of water... :)
die pintjes helpen bij de come down, als ik niets drink voel ik me mega kut als het uitwerkt

Spor

Wijs gebruiker
Wat is daar knap aan ?

MDMA in je water, 2 minuten wachten, en drinken maaaaaaaaar

Maar kan niet vaak genoeg herhalen hoe SLECHT dat voor je tanden is.

Maar het is alles behalve onmogelijk...

Lauu

Badass junkie
Spor zei:
Wat is daar knap aan ?

MDMA in je water, 2 minuten wachten, en drinken maaaaaaaaar

Maar kan niet vaak genoeg herhalen hoe SLECHT dat voor je tanden is.

Maar het is alles behalve onmogelijk...

oh zo...het is zondag..vergeef me :P

Lauu

Badass junkie
takedown84 zei:
Lauu zei:
takedown84 zei:
ik begin met 6 pintjes ofzo... daarna 2 pilletjes en dan drink ik cola, xtc of water... :)

je drinkt xtc? knap...of heb je vloeibare? :wink: :P

sorry, fout getypt van me :confused: lol , kneem achteraf gewoon nog 2 keer 1 pil bij... maar niet in m'n drinke
:xtc: :xtc: :xtc:

ik begreep was meer een klootzak opmerking van mij :grin: af en toe is het lekker om een klootzak te zijn...vooral op zondag :mrgreen:

Bovenaan