Bufo alvarius

Mayan

Bewuste gebruiker
JE moet hem wel kwaad krijgen, of hem bedreigd laten voelen voor ie zulk sap vrijgeeft he.
In zijn nek moet je likken, daar gaat het op zijn best.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
je hoeft de padden geen pijn te doen, alleenal door ze te likken worden ze kwaad.

Maar houd je vast, gordels om, en knallen.

TrippyShit

Badass junkie
Dan nog zijn er andere manieren dan padden kwaad maken. En waarom zou je in godsnaam aan een vieze pad likken :confused: :kots: als er dus ook andere, goedkopere(?), simpelere, minder hele vieze manieren zijn om dezelfde stof tot je te nemen?

RSW

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Misschien urban myths, maar voorzover ik heb gehoord is het daadwerkelijke padden likken waar het fout gaat. De alkaloiden komen uit blaasjes, die je eens in de zoveel tijd zou moeten uitknijpen. Boven een spiegeltje, en dat laten drogen, de overgebleven kristalletjes verzamelen, (wegen) en roken. Maar is bufotonine leuk/interessant om te doen ?

En in de tussentijd moet je natuurlijk vet lief zijn voor die beestjes, ze voeren, ze toezingen, etc..

HallucineerMeneer

Belezen gebruiker
nja likken is niet echt de bedoeling, toch een beetje vies

Hij wil de stof op een zo'n vriendelijk mogelijke manier van de pad ontdoen en vervolgens die kristalliseren en roken

Pikachu

Wijs gebruiker
Als hij goed voor de padden zorgt, laat het m dan gewoon proberen? Is ook wel cool om gewoon in een terrarium te hebben, zelfs al zou je er niet van kunnen trippen. (Kan je gelijk onze honger naar informatie over dit onderwerp stillen :wink: )

RSW

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Zelfs niet op wikipedia ?
Of op Erowid ?

HET SYSTEEM FAALT !!!!!!!!!!!!!

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Die verzenden spijtig genoeg niet buiten de VS hoor.
Ik weet niet of Europese leveranciers dit specimen ook zullen verdelen, aangezien het een Amerikaanse pad is.

Maar moest ik het toch bestellen, zou ik ineens voor een koppeltje gaan en dan... laat de natuur zijn werk maar doen en binnen de kortste keren kan je de psychonauten community verzorgen van baby padjes :grin:
Een goede les biologie én handig ook!

TrippyShit

Badass junkie
HallucineerMeneer zei:
maar heeft er iemand wel ervaring mee?
Er zijn wel mensen die er ervaring mee hebben.

Maar even voor mezelf ook :P Bufot(on)ine is toch een gifstof? Wordt dit bij drogen omgezet in de 5meo-dmt dan? Of ben ik in de war en heeft 5meo-dmt er niks mee te maken :P Volgensmij wel toch?

L

Lid 6909

Gast
Werkzame stof: Bufotonine.
Effect: De zaden brengen je in een dromerige bewustzijnsstaat. Er kunnen levendige kleurige visioenen ontstaan, die tot een uur kunnen duren.

JJJ

Bewuste gebruiker
HallucineerMeneer zei:
Een vriend van me zit er aan te denken om 2 van deze leuke padden te kopen
iemand tips?
Dat je het niet moet doen voor hun gif, maar vooral omdat je het leuke dieren vindt om te houden. Huisdieren hebben een goede verzorging nodig. Anders wordt het een beetje een zielig verhaal vrees ik :rolleyes: .

RSW

Bewuste gebruiker
Tripreporter
gNuxx zei:
Werkzame stof: Bufotonine.
Effect: De zaden brengen je in een dromerige bewustzijnsstaat. Er kunnen levendige kleurige visioenen ontstaan, die tot een uur kunnen duren.

:) Dat klinkt als een typische vage smartshop-omschrijving waar je niets mee kan. Ik denk dat je er beter Erowid op kan naslaan. Hier is een mooie;

When I first tested the extract in Brazil I didn’t know it was nearly 90% pure bufotenine. I assumed it was maybe 30% bufotenine. Sitting at my desk, I measured 15 mg of the extract weighed using an accurate digital scale. I placed it in the bottom of a glass test tube. I put a 2-hole rubber stopper into the top of the test tube. I attached a rubber hose to one hole, and then I attached a long glass tube to the other whole. The glass tube extended down into the bottom of test tube to allow fresh air into the test tube near the extract. The rubber tube was placed in my mouth. I lit a candle. I placed the bottom of the test tube directly over the candle flame, but not touching it. This way the candle flame was directly under the glass in the test tube were the extract was sitting.

Within 20 seconds the extract started to boil and began vaporizing. With the rubber tube in my mouth I began to slowly inhale the vapor. The vapor was hot but easy on the lungs. I inhaled all of the vapor with one long slow inhalation. I held the vapor in my lungs for 30 seconds. Before exhaling, the effect began. After exhaling, I put the test tube back on its rack and I blew out the candle. Initially there was a bit of a hot tingling felt in the back of my head, then an uneasy feeling in the stomach was felt. Within 30 seconds intense visual effects were noticed. The visuals were getting stronger by the second. After about 1 minute the uneasy feeling in the stomach was completely gone. The tingling in the back of the head moved to the front part of my head and became much more pleasant.

After about 2 minutes into it I started sweating. I felt a little bit nervous but mentally focused. The visual effects were extremely intense. Everything around me appeared to be swirling. The opened eyed visuals were seen in 3-dimensions, something I’ve never experienced, even from high doses of DMT. They were morphing and twisting all around me. I felt quite sweaty, so I looked at my arm to see if there was much sweat. I could not see any actual sweat. My skin looked normal, but there were swirling patterns all over my arm. The hairs on my arm were bending and twisting like little snakes. Everything in the room was swirling.

After about 5 minutes the sweating stopped, and I felt much more relaxed. The visuals were still extremely intense. I could also hear faint voices and sounds from all around that weren’t actually there. I decided to close my eyes, I suddenly started seeing all sorts of fantastic complex morphing shapes pulsating and changing all at a really intense speed. They were more intense and faster moving that previous experiences with DMT. I could hear unusual hypnotic rhythmic sounds playing in my mind. My body disappeared and I was floating engulfed in the most amazing visual experience I had ever had. Colorful neon lights were zooming past me. Fantastic 3-dimensional shape shifting objects were dancing all around me. I felt like I was traveling through a sea of visual data. Everything was pulsating and moving at an incredible speed. This continued for a good ten minutes.

At this point I became aware of my body again. I could feel the tingling sensation all over my body. It was a little alarming. I wasn’t sure what to make of it. My pulse was fine, my breathing was fine, I felt completely relaxed and mentally very clear, so I decided to ignore the tingling sensation. It was actually quite pleasurable. I got up out of my chair and walked around a bit. It was a little tricky to walk. I felt a little twitchy. My movements were a little bit jerky. Everything looked as if it was made of liquid. I saw patterns all over the walls and furniture. If I gazed at anything for a few moments, 3-dimenional images of faces would appear superimposed on the objects around me. This lasted for about 1 hour and slowly faded until after about 2 hours when the effects were completely gone.

Verder, bufotenine is 5-hydroxy-(N,N-)DMT, ofwel (N,N-)dimethylserotonine, en net zoals 5-MeO-(N,N-)DMT potenter dan (gewone) (N,N-)DMT.

Ik ben nieuw op het forum maar dit onderwerp heeft mijn aandacht meteen gevat,..
Kleine intro: Ik werk nu zo`n 12 jaar met reptielen en amfibieën en je bent niet de eerste die dit vraagt. Persoonlijk zou ik het nooit van mijn leven proberen

Bufo alvarius is niet de enige padden soort die Bufotoxine uitscheiden, de meest bekende soort is Bufo marinus. Maar vergis je niet want per (onder)soort(zelfs per exemplaar of locatie) kan de samenstelling van de toxine verschillen. Dus je kan niet zomaar een Bufo sp zoeken en die toxines gebruiken want de kans bestaat dat je geen enkel effect ondervind of dat je hart het gewoon begeeft. Je kan namelijk de dosering nooit goed inschatten. Er wordt onderzoek gedaan naar het gebruik van deze toxines voor pijnbestrijding in de medische wereld.

Hopelijk heb ik je hiermee geholpen,.

Groeten Shaman(king)

RSW

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Zijn er doden gevallen door bufotenine/bufotoxine ? Bronnen ?

Voor de mensen die graag bufotenine willen gebruiken, is het denk ik makkelijker om het te extraheren uit yopo, zoals in het reportje wat ik hierboven postte.

RSW zei:
Zijn er doden gevallen door bufotenine/bufotoxine ? Bronnen ?

Voor de mensen die graag bufotenine willen gebruiken, is het denk ik makkelijker om het te extraheren uit yopo, zoals in het reportje wat ik hierboven postte.

Er zijn zeker doden gevallen door het gebruik van Bufotoxine (dus het gif uit dierlijke bronnen) ik heb nog geen concrete bronnen. Maar in Australië is er een ecologische ramp ter gevolg van fauna vervalsing. Daar sterven inheemse dieren uit doordat ze proberen de Bufo marinus te eten en sterven door het gif.

Ik heb wel een LD 50 weten op te scharrelen met wat side-info

Chansu(Toad Venom)
Toxicology:
Have similar adverse heart effect with digitalis drugs. Slower the heart rate and disturb the rhythm of heartbeat. Block the atrial and ventricular conduction. Lower the ST phase and inverse the T wave. Finally cause death within the contraction period.
Toxicity: Bufotoxin, cinnobufagin, bufo-tenine
LD 50 (animal):
Intravenous injection (mouse) ¡V 41.0 mg/kg
Hypodermic injection (mouse) ¡V 96.6 mg/kg
Abdominal injection (mouse) ¡V 36.24 mg/kg
Remark: Must not be used by pregnant women. and people with weak physique. 0.03~0.06g for each internal dose. Produced as powder or pills.
Bron:http://www.herbera.com/herb/maga/02_03e.htm Kan de niet zeker zeggen of de bron betrouwbaar is.

Ik heb een link gevonden met goede informatie en bronnen over gebruik en onderzoek.
http://www.nationmaster.com/encyclopedia/Bufotenin

Na dat ik dit goed door heb gelezen is het minder gevaarlijk dan ik dacht maar zoals ik zei is de dosering moeilijk te bepalen met levende dieren. Daarnaast moet je na aankoop van zo`n diertje ook de verantwoording nemen ervoor te zorgen. Het zijn leuke dieren in gevangenschap.

L

Lid 6909

Gast
Maar je kunt toch zelf doseren, als je eerst het gif opvangt op een glasplaat, laat drogen en vervolgens pas gebruikt?

dan kun je het toch afwegen?

xxx

Bovenaan