buikpijn bij speedgebruik

UnknownLeprechaun

Belezen gebruiker
Ik ken iemand die bij speedgebruik buikpijn heeft, die persoon heeft het gevoel dat alles samenkrampt. Ikzelf heb daar nooit last van maar ik zou wel graag eens weten of dit meerdere mensen hier last van hebben. Blijkt dat zij hier elke keer last van heeft als ze snuift. Alvast Bedankt.

fly--

Bewuste gebruiker
Ik weet niet waar het aan ligt,
Is het als ze het net genomen heeft, of na een aantal uur?
Heb wel eens vervelend gevoel in mn buik, maar dat komt dan doordat ik niks/amper eet als ik onder invloed ben van speed, en dat vervelende gevoel komt dan gewoon doordat ik moet eten.
Anders zou ik het niet weten!

calimero_a

Experimenterende gebruiker
Ik heb het ook regelmatig. Ik denk dat het er inderdaad mee te maken heeft hoe leeg je maag/darmen zijn.

Alhoewel ik wel moet zeggen dat ál mijn spieren nogal aanspannen dus waarschijnlijk ook wel die in m'n buik :grin:

Ik heb dus ook altijd last links midde rond me navel last van me buik na een paar uur speed gebruiken, en een keer bleef de pijn een week lang aanhouden toen ik bij de dokter kwam zeiden ze dat ik prikkelbare darm syndroom heb, dus dat zou ook een oorzaak kunnen zijn

Hiyou

Bewuste gebruiker
Ik heb altijd buikpijn bij stims. Zelf al vanaf het moment dt ik weet dat ik het zal nemen. Dit puur van de stress, excited te zijn. Zit dan ook heel de nacht op de pot om het uur/2uur. Prikkelbare darm dus.

Bovenaan