Buiten sex

Buitensex

• Yeah baby!

Stemmen: 20 60,6%
  • No way!

Stemmen: 0 0,0%
  • Maybe

Stemmen: 5 15,2%
  • Niks tegen maar zelf nooit

• Lijkt me gaaf!

Stemmen: 4 12,1%
  • Nee ik ben te preuts en taboe

• Prima als ik t maar niet zie gebeuren

Stemmen: 3 9,1%
  • Anders

Stemmen: 3 9,1%

• Totaal aantal stemmers
    33
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Knuffelpanda

Wijs gebruiker
Buiten sex? Ja! Of Nee!
IMHO is de mens een seksueel wezen en is sex puur natuur ook buiten de privé sfeer acceptabel, mits je rekening houdt met anderen die zover nog niet zijn 😉
Net als naakt zijn waar je wilt in de natuur
Op t naaktstrand of in t groen op de (homo) parkeerplaats of waar dan ook, wie doet dit en wie niet?

Puur natuur of taboe ?
Geef hier je mening !

Laatst bewerkt:

Martinus

Wijs gebruiker
Hmm ja, daar ben ik wel van. In de bergen op een rots, in het park snachts, in de duinen, op de camping naast het kampvuur of naast een grote boom in het bos.

Soms is het wel lastig om een plek zonder muggen te vinden.

Hangmat mee nemen en als sex swing gebruiken 🤪

In nederland is het wel altijd overal druk, das wel eens minder met leuke plekjes vinden.

QueerMan

Wijs gebruiker
Vaak gedaan :) heerlijk.

1 keer snachts sex gehad op een bankje in een parkje in Brugge, terwijl we bezig waren kwam er vanuit het niets een politieauto langsrijden. Gelukkig had m'n vriendin een rokje aan en zat ze bovenop mij. Ze hadden hierdoor niets door denk ik :)

Ze hadden het echt wel door, en hebben het er nog over tijdens saaie diensten. :upsidedown:

Het lijkt hier wel een sexforum zo langzamerhand met al die topics en poll's over sex :lolol:
Van drugs word je geil toch? :wink:

Ik wacht nog steeds op de DF gangbang haha
Zou net zeggen. Eerst dat topic over meerdere orgasmes en nu dit 😅😂

Seks is ook een drug.
EN één van de leukste dingen die er zijn. :hearteyes:

Msloverdj

Wijs gebruiker
Zonder (drugs) of sex..geen wappen hoop geslaagde flirts die nuchter in soep waren gelopen.

Word er nou eenmaal mee geassocieerd.
Beetje jammer dat met.soms humor wel normaal over drugs gepraat kan worden maar niet als t over sex gehad?
Officieel is sex de daad met voorspel etc..maar je vingertoppen onder in vloed over de arm van de ander....huu lekker,haartjes recht omhoog creëert in no.time.eem erotische flow..

Sex in de buitenlucht onder invloed ervaarde ik echt anders.
Maar soms is de fantasie het beste. Eer je al je.kleren uit hebt is de geilheid die.ik al zocht,ver te zoeken.

Zijn er aanraders qua drugs voor buitensex en waarom ?

Msloverdj

Wijs gebruiker
Het lijkt hier wel een sexforum zo langzamerhand met al die topics en poll's over sex :lolol:
Gelukkig maar.. 2 onderwerpen waarbij het zo'n taboe is. Dat het als geheimen word doorverteld..
Drugs
Sex
Combi ervan.

Waarvan drugs dus de rode draad blijft,maar merk ook als mensen.gaan openen(over drugs op dit forum) dat de drempel in deze anonimiteit lager.maakt. als je ondertussen langs de.sex.of wap topics loopt.

Iets minder aanwezig maar wel heftig.de verhalen hier van partners van verslaafden

Mooie van dit forum is dat drempels kunnen verlagen naar andere onderwerpen .

Ramon74

Bewuste gebruiker
Ja juist. Dus vanaf nu iedereen, ook om het milieu te sparen, zo lang mogelijk die buttplug erin. En volhouden hè, Yes we can . Leve de buttplug 🥳🥳🥳

Ramon74

Bewuste gebruiker
Dus vanaf nu deze aanbieding bij mij: 2 buttplugs halen is als eerst je anus sparen en maar 1 betalen. Let op deze actie is geldig vanaf vandaag tot uiterlijk 15/09. Bij de dames kan deze ook professioneel geplaatst worden en bij de heren, ja die zijn handig zat🥳🥳

Rivalrie

Badass junkie
Dus vanaf nu deze aanbieding bij mij: 2 buttplugs halen is als eerst je anus sparen en maar 1 betalen. Let op deze actie is geldig vanaf vandaag tot uiterlijk 15/09. Bij de dames kan deze ook professioneel geplaatst worden en bij de heren, ja die zijn handig zat🥳🥳
Kan ik ze retourneren als het niet bevalt ?

Dirkjan

Badass junkie
Vaak gedaan :) heerlijk.

1 keer snachts sex gehad op een bankje in een parkje in Brugge, terwijl we bezig waren kwam er vanuit het niets een politieauto langsrijden. Gelukkig had m'n vriendin een rokje aan en zat ze bovenop mij. Ze hadden hierdoor niets door denk ik :)
Wat een playboy ben jij ook. Stiekem ben ik wel een beetje jaloers.

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Buiten sex? Ja! Of Nee!
IMHO is de mens een seksueel wezen en is sex puur natuur ook buiten de privé sfeer acceptabel, mits je rekening houdt met anderen die zover nog niet zijn 😉
Net als naakt zijn waar je wilt in de natuur
Op t naaktstrand of in t groen op de (homo) parkeerplaats of waar dan ook, wie doet dit en wie niet?

Puur natuur of taboe ?
Geef hier je mening !
Ehm Ehm zo vaak. Als je beide geil bent waarom niet. Meerdere keren op bankjes in parken, gewoon in de bossen tijdens een wandeling, op het strand in de avond (geen aanrader trouwens) .
Tjah je moet soms wel eens wat he haha. Maar liever gewoon thuis hoor. Blijft toch het lekkerst maar niet altijd het spannends natuurlijk :wink:

Natozlato

Badass junkie
We hebben het 's nachts ook op m'n balkon gedaan, onder invloed van ghb. Ik woon op de derde verdieping en kijk uit op een grasveld met bomen met daarachter huizen. Veel mensen laten de hond daar uit. Het was rond 12 uur 's nachts, en er liep niemand. Hij achter me, vieze dingen in m'n oor fluisterend, waar ik echt van hou.
Het was een zwoele zomeravond, en er stond een zacht briesje. Ik had een jurkje aan. Onder invloed van g voelde dat allemaal nog lekkerder.

Dat is een mooie herinnering ☺️

Dirkjan

Badass junkie
We hebben het 's nachts ook op m'n balkon gedaan, onder invloed van ghb. Ik woon op de derde verdieping en kijk uit op een grasveld met bomen met daarachter huizen. Veel mensen laten de hond daar uit. Het was rond 12 uur 's nachts, en er liep niemand. Hij achter me, vieze dingen in m'n oor fluisterend, waar ik echt van hou.
Het was een zwoele zomeravond, en er stond een zacht briesje. Ik had een jurkje aan. Onder invloed van g voelde dat allemaal nog lekkerder.

Fifty shades of natozlato

whitesugar

Badass junkie

Klinkt lekker 🙈

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan