Buiten sex

Buitensex

• Yeah baby!

Stemmen: 20 60,6%
  • No way!

Stemmen: 0 0,0%
  • Maybe

Stemmen: 5 15,2%
  • Niks tegen maar zelf nooit

• Lijkt me gaaf!

Stemmen: 4 12,1%
  • Nee ik ben te preuts en taboe

• Prima als ik t maar niet zie gebeuren

Stemmen: 3 9,1%
  • Anders

Stemmen: 3 9,1%

• Totaal aantal stemmers
    33
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

SneeuwStorm

Bewuste gebruiker
We hebben het 's nachts ook op m'n balkon gedaan, onder invloed van ghb. Ik woon op de derde verdieping en kijk uit op een grasveld met bomen met daarachter huizen. Veel mensen laten de hond daar uit. Het was rond 12 uur 's nachts, en er liep niemand. Hij achter me, vieze dingen in m'n oor fluisterend, waar ik echt van hou.
Het was een zwoele zomeravond, en er stond een zacht briesje. Ik had een jurkje aan. Onder invloed van g voelde dat allemaal nog lekkerder.

Dat is een mooie herinnering ☺️
Ik word gek.

Ramon74

Bewuste gebruiker
We hebben het 's nachts ook op m'n balkon gedaan, onder invloed van ghb. Ik woon op de derde verdieping en kijk uit op een grasveld met bomen met daarachter huizen. Veel mensen laten de hond daar uit. Het was rond 12 uur 's nachts, en er liep niemand. Hij achter me, vieze dingen in m'n oor fluisterend, waar ik echt van hou.
Het was een zwoele zomeravond, en er stond een zacht briesje. Ik had een jurkje aan. Onder invloed van g voelde dat allemaal nog lekkerder.

Dat is een mooie herinnering ☺️
Stuur maar locatie dan laat ik daar voortaan m’n honden uit.😂😂😂

wapboy

Wijs gebruiker
Kwam ooit met toenmalige vriendin trug van nachtje stappen en op P plaats op picknick bank haar ff goed genomen ..... we waren net klaar kijken we opzij staat daar 50 mtr verderop een afgeladen touringcar vol .... ff zwaaien alle kleren weer in fatsoen en in auto stappen... nog wel ff hartelijk om gelachen ..... o ja we kwamen terug van een nachtje parenclub en hadden nog wel ff zin

Zeehond

Wijs gebruiker
Mmm….nou met buiten sex op zich heb ik niet veel. Gevoel dat ik afgeleid word…
Op gekke plekken zeker leuk, zoals in de auto en ik herinner me ook goed dat we sex hadden op een donkere gang in het hotel, terwijl ze met haar handen tegen de deur stond en ik haar van achteren nam: die spanning dat er iemand de gang in kon komen lopen, heerlijk 😊

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan