1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

bullet

Discussie in 'Speed' gestart door Beukende Bambi, 24 mrt 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Beukende Bambi

Beukende Bambi Experimenterende gebruiker

Ik heb een vraagje ik heb een bullet gekocht, ik heb wel een vermoede hoe het werkt maar weet het niet helemaal zeker misschien kan iemand eventjes helpen hiermee?

Heb ook nog een vraag over het bewaren in een bullet kan ik dat gewoon lang bewaren of is het beter als ik het in een zakje laat zitten?

alvast bedankt!

Het gaat om deze bullet.

2. Jmths

Jmths Bewuste gebruiker Tripreporter

Ik heb het wel eens gebruikt en dat was erg vermakelijk maar kan je verder niet helpen ben ik bang. :')

3. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator

Ik weet wel hoe het werkt, maar is lastig uit te leggen in tekst op het internet. Probeer het gewoon even, is echt super simpel namelijk. Desnoods probeer je het eerst met poedersuiker als je bang bent dat je wat morst ofzo.

4. MacLeod

MacLeod Admin Medewerker Beheerder

5. Beukende Bambi

Super bedankt dit helpt heel erg.

MacLeod vindt dit leuk.
  6. Hein Albert

Hein Albert Newbie

Goeie aankoop gedaan, een bullet is zo handig bij het feesten, echt aan te raden. Geen geklooi met zakjes en sleutels zo kan je focussen op het dansennn:sparklingheart:

7. Beukende Bambi

Ik heb hem 1 keer proberen te gebruiken en het bleef allemaal plakken aan de binnenkant dus ik ben weer terug bij sealtjes met sleutel.

Pepperoni vindt dit leuk.
  8. Bas

Bas Bewuste gebruiker

Gebruik ponypacks! Haha, dan blijft niks plakken, in sealtjes blijft het bij mij namelijk altijd plakken.

9. Rtby

Rtby Newbie

Heb dezelfde bullet en bevalt prima! Dat gedoe met sleutels en zakjes/sealtjes op een feestje.. verschrikkelijk. Om die reden dit ding gekocht en bevalt me prima! Laat mn pep er meestal gewoon inzitten tot het volgende feestje en wordt niet nat of iets (ligt wel droog en donker opgeborgen). Heb het een keer afgewogen wat er per keer uit komt en dit ligt tussen de 35 en 40 milligram.
    Enige nadeel is het wegstoppen voor security haha. Ding zit toch altijd iets ongemakkelijker dan een klein zakje, al stop ik hem meest wel in een zakje op de heenweg.. Gewoon omdat ik het anders niet zo fris vind

10. leipebaviaan

leipebaviaan Wijs gebruiker

Pep die in sealtjes blijft plakken? Is het wel goed gedroogd dan? Packie hoort zeker niet te plakken. Zo een bullet is overigens super handig, maar als ik leip was van pillen begreep ik het draaien nooit meer. Dan is sleutelen toch makkelijker:grinning:

11. SneeuwSnuiver

SneeuwSnuiver Belezen gebruiker

Goed gedroogde pure pep plakt bij mij ook nooit in seals!
    Ik gebruik voor pep altijd gewoon witte ponypacks of snowseals.

Van me cokedealer krijg ik vaak die snowseals met zwarte binnenkant en heb gemerkt dat die wel minder chill zijn, de coke blijft vaak aan die zwarte laag plakken.

Laatst bewerkt: 10 jun 2018
    Pepperoni en Peptalking vinden dit leuk.
  12. Peptalking

Peptalking Bewuste gebruiker

Misschien zachtere laag?
    Bij ons gebruiken ze boterhammen zakjes!

13. Bas

Bas Bewuste gebruiker

Na verloop van tijd blijft het hier overal plakken. Vooral als ik het even uit mijn broekzak peuzel of het ergens onder m'n schoen vandaan haalt. Eventjes een mesje o.i.d erdoorheen halen en het is weer snuif baar. ^^

Laden...
Vergelijkbare Topics - bullet
  1. Kleine J
    Reacties:
    5
    Weergaven:
    3.108
  2. Yomabo
    Reacties:
    10
    Weergaven:
    860