Bupropion en Diazepam

Mcrazy

Belezen gebruiker
Heyhey mensen :)

Ik ben sinds vandaag begonnen met Bupropion, dit is een antidepressivum. Ik heb ook wat pammetjes staan en vroeg me af of het kwaad kon als ik deze in zou nemen? Who knows?

Alvast bedankt voor jullie antwoord :kissingheart::kissingheart:

Groetjes,

Mcrazy

F.E.A.R.

Bewuste gebruiker
Het kan in principe wel. Maar een veelvoorkomende bijwerking van antidepressiva is sedatie en verwarring. En benzodiazepines kunnen deze effecten flink versterken. Mijn advies is om heel voorzichtig te zijn en om eerst te ervaren hoe je reageert op Bubropion voordat je gaan combineren.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Heyhey mensen :)

Ik ben sinds vandaag begonnen met Bupropion, dit is een antidepressivum. Ik heb ook wat pammetjes staan en vroeg me af of het kwaad kon als ik deze in zou nemen? Who knows?

Alvast bedankt voor jullie antwoord :kissingheart::kissingheart:

Groetjes,

Mcrazy
Ja ik weet dat, kan totaal geen kwaad. Je hebt een ssri in bupropion die ook wat op dopamine en noradrenaline werkt en diazepam is een benzo.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Ja ik weet dat, kan totaal geen kwaad. Je hebt een ssri in bupropion die ook wat op dopamine en noradrenaline werkt en diazepam is een benzo.
Ook mijn ervaring van vroeger. Als de arts dit beide voorschrift kan je er ervan uit kan geen dat het prima kan.
Als je arts het niet heeft voorgeschreven zou ik je huisarts vertellen. Die heeft toch geheimhoudingsplicht.

Peace! En don 't worry.

Bovenaan