1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Butyrfentanyl morgen.

Discussie in 'Research Chemicals' gestart door pelgrim, 16 okt 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. pelgrim

pelgrim Bewuste gebruiker

Hallo lieve mede DF leden.

Heb zonet bij track code gekeken en morgen ontvang ik Butyrfentanil. Het is een freebie van iemand waar ik 2x in de maand Furanylfentanyl bestel. Acetylfentanyl heb ik 1x gedaan ook dus dat zijn de 2 fent analogen dat ik tot nu toe heb geprobeerd al.

Weet niet wat ik moet verwachten. Het zit zo dat van wie het komt ze bv Fu-fent in poeders hebben, als neusspray en zelfs in een soort vloeistof voor op een E-cigaret.

De Acetyl-fent was poeder vorm en de Fu-fent verkies ik altijd zowel een spray + een deel in poedervorm.

De reden dat ik het hier vermeld over de Butyrfent is omdat ik zomaar een uurtje geleden naar mijn mail heb gekeken en de verkoper heeft zomaar uit zichzelf een freebie Butyrfent opgestuurd. Wel leuk natuurlijk dat ik bij 1 van de personen hoor voor het gratis testen van zijn nieuw product

Nu heb ik nog geen research ernaar gedaan dus ben wat overdonderd. Hoe staat het tegenover Fufent??
    Ahja wou dit even melden en hou jullie zeker op de hoogte :wink:.

Ga wat opzoeken naar ervaringen.

Fijne avond allemaal.

Pelgrim

2. pelgrim

Postbode is geweest !!!!

0.4gr Butyrfentanyl en nog een zakje met 3-MF op. Google gebruikt en dat zou 3-Methylfentanyl zijn. Vanvond eerst de Butyr fent testen.

De 3-MF is 0.2gr. Ok is mss allemaal niet zoveel maar het is gwn GRATIS !! Heb nergens om gevraagd maar ben blijkbaar bij een x aantal klanten van deze vendor die dit toegezonden heeft gekregen.

Ja geen paniek heb hoge opi tolerantie en ja ik ken Fu fent zeer goed en heb 1x Acetyl fent ooit gedaan ook. Morfine, heroine (nr3 & 4 CW), oxycontin, Palladone (hydromorphone)….Ben dus geen newbie op dit gebied.

Prettige dag verder.

3. Psychedelibee

Psychedelibee Badass junkie Oppersjamaan Emeritus Mod Tripreporter

Ik weet niet hoe erg het gesteld is met je tolerantie, maar neem aan dat je het nog wel oplost in vloeistof ofzo toch? Fentanyl analogen zijn te potent om lukraak wat poeder in te nemen. Ik bestel dit soort stofjes alleen maar op blotters persoonlijk.

Ik vond butyr wel chill trouwens, iets warmer dan het wat kille fentanyl. Geen ervaring met overige fentanyl analogen, dus kan geen ander vergelijk voor je maken.

Quinn en pelgrim vinden dit leuk.
  4. pelgrim

De Butyrfent ben ik van plan om te verdunnen met een vloeistof en in een neusspray te doen. Heb hier nog 2 lege sprays van Furanylfentanyl.

Ben nu op het gemak gezellig aan het rond kijken wat de beste manier is daarom dat ik pas tegen de late avond wss het pas kan proberen en ook omdat ik dan niet meer onder de mensen buiten moet komen.

Fu-fent bestel ik 2 max 3x per maand van die vendor. Dat is meestal een spray en dan bestel ik appart ook poeder. Acetyl heb ik 1x gehad maar vond dat redelijk zwak imo. Het 3-MF moet ik eerst nog goed online opzoeken voor hoe en wat en wil ik zaterdag of zondag proberen.

Thx voor je reply :wink:

5. pelgrim

Owja men tolerantie is redelijk hoog hoor. Ik schat op een schaal van 1 tot 10 dat ik een tolerantie van 8/10 heb.

Laden...