Calea Zacatechichi a.k.a. Dream Herb

Zu

Experimenterende gebruiker
Ben vandaag naar A'dam geweest om een herbal te kopen die ik nog niet heb geprobeerd. Genoeg keus, en m'n keus is Calea Zacatechichi oftewel 'dream herb' geworden. M'n dromen worden dan veel echter en de kans op een lucide droom wordt veel groter (lucide dromen = dat je je bewust bent van het feit dat je aan het dromen bent, dus je kan doen wat je wilt! :) ). Ik ga er vandaag voor het slapen gaan thee van zetten, morgen post ik hoe het is gegaan.

Slaap lekker!

Jeller

Badass junkie
lijkt leuk, maar lucide dromen heb ik regelmatig hoor, er zijn daar truukjes voor om te herkennen dat je droomt.. das wel leuk want dan kan je doen wat je wilt, vliegen bijvoorbeeld :openmouth:

parcival

Maakt de kans groter dat je een droom kunt herinneren omdat dit kruid het slaappatroon verstoord.
Niet echt spectaculair, maar werd oorspronkelijk gebruikt in een cultuur waarin veel belang gehecht werd aan de inhoud van dromen.

Hempy

Bewuste gebruiker
ja idd, ik wil deze ook eens proberen, mss dat ik zaterdag eens snel langs de smartshop ga om te kijken of ze dit ook hebben, wat heb je ervoor betaald ?

Zu

Jazeker het verstoort mijn slaappatroon! want het smaakt zó bitter dat ik me afvraag of ik wel zou slapen als ik de hele nacht zou overgeven àls ik het helemaal had opgedronken... ik kreeg niet meer dan 2 nipjes naar binnen. ik heb er honing bij gedaan...uiteindelijk heb ik het aangelengd met water tot 1 liter van het mengsel. nou ik kreeg het nog niet binnen. op de eerstvolgende avond ga ik het nog een keer proberen, ik ga capsules vullen met deze herbal en dan neem ik ze in voor het slapengaan. Als dat niet werkt kan ik het nog roken.

Zu

hempy, het kostte 6,50. ze hadden ook nog een ander soort van 15 euro.
ik onthoud mijn dromen eigenlijk altijd goed, vooral de dromen die ik heb nadat ik 's ochtends even wakker ben geweest. toch ben ik nog benieuwd

'truste

Elektronik_dynamite

Badass junkie
dat dream herb lijkt me niet iets voor mij omdat ik al last heb van slaapproblemen en ik vind slapen veels te fijn :P
en meer kans op een lucide droom heb ik er niet voor over om mijn slaap ervoor te verneuken want ik heb regelmatig lucide dromen

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
parcival zei:
Maakt de kans groter dat je een droom kunt herinneren omdat dit kruid het slaappatroon verstoord.
Niet echt spectaculair, maar werd oorspronkelijk gebruikt in een cultuur waarin veel belang gehecht werd aan de inhoud van dromen.

Dit is wel wat anders dan wat Zu zegt :confused:
Dus geen verhoogde kans op lucide dromen??

spacekonijn

Badass junkie
het middel zou je meer kans moeten geven je dromen 'te onthouden' .
maar volgens mijn smartshopbaas hier werkt het spul niet echt , bedenk wel dat als je het de nacht ervoor inneemt je sowieso al bezig bent met 'wat zou ik gaan dromen' en als je er mee bezig bent onthoud je het sowieso al beter.

in de apotheek kun je een goedkoper en beter werkend middel kopen als je bewuster wilt dromen. moet je even opzoeken op een lucide dromen forum

Jeller

Badass junkie
als je smoort herinner je je dromen sowieso veel minder, dus stoppen met blowen is iets beter als je vette dromen wilt..

de week dat je stopt met blowen heb je echt de zotste dromen die je je kunt voorstellen vind ik.. sommigne vinden dit negatief, bij was het positief

Bovenaan