Candyflip met 6-APB

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Agelopen kerstvakantie heb ik, samen met mijn tripmaatje, getest of een candyflip ook goed zou werken met 6-APB in plaats van reguliere MDMA. Ik ben druk met werk en heb weer schoolgaande kinderen thuis vanwege de lockdown. Een uitgebreid tripreport zit er deze keer niet in. Maar het leek me toch goed om even te rapporteren wat mijn bevindingen zijn.

We hadden 150 ug 1-P LSD genomen en lekker genoten van onze LSD piek. Normaal gesproken nemen we wat meer dan 150ug maar met een candyflip vind ik het zelf wel prettig om de doseringen bescheiden te houden. Ongeveer 3,5 - 4 uur na inname van de lsd hebben we circa 65mg 6-APB genomen. Dit is minder dan de helft van wat ik zou nemen als ik enkel 6-APB zou nemen. Ik had berekent dat die 65mg 6-APB ongeveer de potentie van 80mg MDMA zou moeten hebben.

Na een uurtje kickte de 6-APB in. Dit resulteerde in een momentje van verwarring... alsof beide stoffen even nodig hebben om te bepalen hoe ze met elkaar omgaan. Maar het duurde niet lang voordat de toon gezet was. De LSD trip werd iets zwakker en helderder maar werd niet geheel overroepen door de 6-APB. De 6-APB zorgde voor een comfortabel, liefdevolle interpretatie van de LSD gedachtes en visuals. Mijn hele tripwereldje, werd nog liefdevoller, warmer en vriendelijker dan het al was. Ik begon ook minder te denken en meer te ontspannen en puur te genieten van al het moois en lekkers dat mijn kant op kwam. De 6-APB bleef ook maar aanhouden.... zalig!

Mijn conclusie is dat deze verhouding lsd- 6 -APB zorgde voor een vrij perfecte synergie tussen beide stoffen. Ik zou eerder nog minder M / 6-APB nemen dan meer.
Mijn candyflip doseringen tot nu toe:
140 ug LSD met 80mg M --> de MDMA overheerste teveel waardoor de LSD verdrongen werd.
160 ug LSD met 60mg M --> perfecte candyflip
150 ug LSD met 65mg 6-APB --> langdurige candyflip

Conclusies
Candyflips zijn volgens mij best lastig om goed te doseren. Het is makkelijk om teveel M te nemen waardoor de LSD teveel verdwijnt. Bij een goede verhouding tussen LSD en M/ 6-APB is het effect zalig. Zelf geef ik na dit laatste experiment de voorkeur aan de combinatie met 6-APB omdat de duur hiervan lang genoeg is om de hele staart van je LSD trip "op te leuken". Uiteraard is dit een duidelijk geval van N=1 en is het verstandig om bij Research Chemicals en zeker bij het combineren van RC's extra voorzichtig te werk te gaan. Ik zou candyflips ook niet aanraden als je nog geen ervaring hebt met LSD en MDMA afzonderlijk.

Buu

Wijs gebruiker
Ik heb eenmalig een gefaalde candyflip gedaan met 150ug 1p-LSD en na 4/5 uur(?) wat MDMA erbij wat bijzonder weinig toevoegde .

Begin vorig jaar op A state of trance T0 160mg (vloeibare) 6-APB genomen. Side note dat vloeibaar om een of andere reden piekt binnen een uur, en op ongeveer T+1 100ug 1p-LSD erbij genomen wat een magische synergie had. Ik ga nooit meer proberen te flippen met MDMA.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik heb eenmalig een gefaalde candyflip gedaan met 150ug 1p-LSD en na 4/5 uur(?) wat MDMA erbij wat bijzonder weinig toevoegde .

Begin vorig jaar op A state of trance T0 160mg (vloeibare) 6-APB genomen. Side note dat vloeibaar om een of andere reden piekt binnen een uur, en op ongeveer T+1 100ug 1p-LSD erbij genomen wat een magische synergie had. Ik ga nooit meer proberen te flippen met MDMA.

Wel bijzonder dat jij de candyflip dus andersom hebt gedaan, eerst de 6-APB (best hoge dosis!) en dan de LSD (een wat lagere dosis). Waarschijnlijk geeft dit toch net weer een andere ervaring. Wel goed dat het zo beviel! Ook nog ooit een keer proberen dan. :tongueout:

@Eik, leuk report! :)

CuriousExplorer

Badass junkie
Interessant !
Zeker gezien in beide stofjes thuis heb liggen. Misschien maar ineens candy flippen eind April ofzo. 😜

🐺PsyTekz

Badass junkie
Tripreporter
Bedankt om te delen @Eik . Toont nog maar es aan hoe dicht 6apb komt qua effecten bij MDMA en de synergie die je krijgt met LSD. Ben ook wel benieuwd hoe je de "kater" ervaren hebt.

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Klinkt lekker hoor!
Dat was het zeker! Al moet ik wel zeggen dat ik een dag volledig voor de LSD gaan (en dan een iets hogere dosering richting de 200 ug) en de dag erna M of 6-APB misschien nog fijner vind dan het combineren op 1 dag. Dan kun je de dag erna namelijk niet meer trippen of seroslurpers gebruiken :sweatsmile:
Maar als je voor optimaal genot binnen 1 etmaal wilt gaan is een candyflip met 6-apb wel echt zalig!

Ik ben wel benieuwd naar je (eventuele) kater @Eik?
Ben ook wel benieuwd hoe je de "kater" ervaren hebt.
De kater was best wel mild. Ik denk vergelijkbaar met een kater die ik van 80-100mg M zou hebben gehad. Ik heb nu twee keer 6-apb gedaan en mijn eerste indruk is:
160mg 6-APB vond ik ongeveer vergelijkbaar met 190mg MDMA. Hierbij was de 6-apb net iets minder heftig in de piek (misschien 10-20% zwakker) maar het effect duurde wel twee keer zo lang en je tijdsbesef is iets minder aangetast (bij M vliegt de tijd voorbij). De kater vond ik bij 160mg 6-APB identiek aan die van 190mg M.

Met een vergelijkbare kater vind ik tot nu toe 6-APB de betere deal. Een iets minder heftige piek is een "prijs" die ik graag betaal voor een dubbele werkingsduur. Maar goed... twee keer zegt nog niet zoveel. Moet over een paar maanden nog maar eens verder experimenteren :relaxed:

Buu

Wijs gebruiker
Wel bijzonder dat jij de candyflip dus andersom hebt gedaan, eerst de 6-APB (best hoge dosis!) en dan de LSD (een wat lagere dosis). Waarschijnlijk geeft dit toch net weer een andere ervaring. Wel goed dat het zo beviel! Ook nog ooit een keer proberen dan. :tongueout:

@Eik, leuk report! :)
Dat werd me hier zo aangeraden geloof ik. Volgende keer neem ik ze of tegelijk of zelfe timing denk ik.

6a werkt misschien net ietsjes korter dan lsd dus zo nauw komt dat niet.

Extase

Bewuste gebruiker
Leuk report en yes.. deze combi is goud!

Voor mij is de LSD dosis echter de hoog, en de 6APB te laag.
Ben meer een voorstander van 80-100 LSD + 150mg 6apb!

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan