candyflip rc s

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
als je pas na 4 uur je 6 5 apb of mapd dr bij neemt blijft 6apb natuurlijk langer doorwerken dan de lsd
dat is een beetje mijn vraag wat zou ongeveer tergelijk uitwerken
Als je na een uurtje of 4 (als de piek een beetje begint te eindigen) de 6-apb neemt dan mag je er vanuit gaan dat je nog wel een uur of 6-8 effecten van de 6-apb hebt. Ik denk dat ze dan beide ongeveer tegelijk uitgewerkt zijn maar dat de staart van je lsd trip wel steeds meer de 6-apb kant opgaat. Hoeveel 6-apb ben je van plan te doen bij die 150ug 1-P lsd?

ricorieks

In memoriam - 15 juli 2022
Als je na een uurtje of 4 (als de piek een beetje begint te eindigen) de 6-apb neemt dan mag je er vanuit gaan dat je nog wel een uur of 6-8 effecten van de 6-apb hebt. Ik denk dat ze dan beide ongeveer tegelijk uitgewerkt zijn maar dat de staart van je lsd trip wel steeds meer de 6-apb kant opgaat. Hoeveel 6-apb ben je van plan te doen bij die 150ug 1-P lsd?
heb al gewoon mdma gevonden .
dacht aan 150 ug lsd 150 mdma zal niet weten hoe dat kwa mg met 6 apb in verhouding staat

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
dacht aan 150 ug lsd 150 mdma
Oooh ik vind dat best veel mdma in verhouding tot de lsd. Dan loop je wel het risico dat de mdma de lsd trip helemaal weg blaast. Ik vond 150ug lsd met 75mg mdma wel een fijne combi.

150 mdma zal niet weten hoe dat kwa mg met 6 apb in verhouding staat
Ik vond 150mg 6-apb redelijk gelijkwaardig aan 180-190mg mdma. Maar dat is puur een inschatting op basis van hoe het voelde...

ricorieks

Oooh ik vind dat best veel mdma in verhouding tot de lsd. Dan loop je wel het risico dat de mdma de lsd trip helemaal weg blaast. Ik vond 150ug lsd met 75mg mdma wel een fijne combi.
goed om te weten
heb liever info van iemand die het gedaan heeft dan klakeloos van het internet te halen/.

dus mocht het tog 6 apb worden om het puur rc te houden kom je ongeveer uit op 150 ug lsd en 60 mg 6 apb
en meeer kan altijd ,

• Like
Waarderingen: Eik

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
goed om te weten
heb liever info van iemand die het gedaan heeft dan klakeloos van het internet te halen/.

dus mocht het tog 6 apb worden om het puur rc te houden kom je ongeveer uit op 150 ug lsd en 60 mg 6 apb
en meeer kan altijd ,
Lijkt me een mooie combi als je al ervaring hebt met beide afzonderlijk. Ik vind zelf de M / 6-apb al snel overheersend en de lsd wegdrukken. Maar uiteraard heeft iedereen een ander lichaam en een andere voorkeur. Ik ben een echte lsd liefhebber. Dus voor mij is het zonde als het lsd -deel echt wegvalt. Met een lage M dosering heb ik echt wel eens een leuke flip gehad waarbij de LSD visuals een soort liefdevol karakter kregen van de mdma. Dat was wel echt tof!

ricorieks

Lijkt me een mooie combi als je al ervaring hebt met beide afzonderlijk. Ik vind zelf de M / 6-apb al snel overheersend en de lsd wegdrukken. Maar uiteraard heeft iedereen een ander lichaam en een andere voorkeur. Ik ben een echte lsd liefhebber. Dus voor mij is het zonde als het lsd -deel echt wegvalt. Met een lage M dosering heb ik echt wel eens een leuke flip gehad waarbij de LSD visuals een soort liefdevol karakter kregen van de mdma. Dat was wel echt tof!
inderdaad heb ook liever zo lang mogelijk dat de lsd overheerst.
dus ga zeker laag beginnen met de MDMA/ 6 APB

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Eik

FerdFatoehaus

Badass junkie
goed om te weten

en meeer kan altijd ,
60mg 6-apb lijkt me een relatief lage dosis. Zou eerder richting de 80mg gaan anders is het underwhelming misschien.

ricorieks

denk dat ik tog sowieso moet spelen met dosissen.
heb het nog nooit gedaan dus weet zelfs niet wat me te wachten staat
maar ik doe zeker iets in de richting kwa mgs die hier worden verteld.
denk dat ik na de eerste x wel ga weten wat ik miste of wat overheerste om daar dan weer de dosissen voor de volgende x op aan te passen.

djiego

Badass junkie
denk dat ik tog sowieso moet spelen met dosissen.
heb het nog nooit gedaan dus weet zelfs niet wat me te wachten staat
maar ik doe zeker iets in de richting kwa mgs die hier worden verteld.
denk dat ik na de eerste x wel ga weten wat ik miste of wat overheerste om daar dan weer de dosissen voor de volgende x op aan te passen.
Ben benieuwd. Als ik weer es wat uitlooptijd heb voor een sero ga ik 't ook doen. Denk wel 'gewoon' met MDMA als ik 't heb. Ook nog nooit gedaan eigenlijk.

ricorieks

Ja dacht ook gewoon met mdma.
maar dacht toen weer laten we het legaal houden voor de grap puur op rc s 6-apb

maar word denk ik ook tog gewoon met mdma

Bovenaan