1. Hey Bezoeker! Wil jij kans maken op €100 shoptegoed in de webwinkel van Azarius? Lees in dit topic hoe je met een foto mee kunt met de actie! Deze actie loopt tot en met 30 april, doe vandaag nog mee!
    Ontzet Notitie

Handboek Candyflippen: De gebruiksaanwijzing (Engels)

Discussie in 'LSD' gestart door Tijdloos, 6 jan 2012.

1. Tijdloos

Tijdloos DF Staff Medewerker Moderator

Alle credits naar de originele poster Solidius

Candyflippen: De gebruiksaanwijzing (Engels)

Berichtdoor Solidius op 31 jan 2008 05:00
    [Dit artikel is geschreven door "Dr. Anonymous"]

How can I possibly describe how candyflipping has enhanced my life over the years? No words would be sufficient. Done properly, a candyflip captures all the profound wonder of LSD, coupled with the confidence, poise, and spiritual opening of MDMA. It is a truly a wonderful gift, but allow me to warn you ahead of time that it's pretty difficult to do right, and requires a lot of planning and forethought, even more than acid does by itself.

Normally one should never try to combine two drugs, especially two as powerful as acid and E. Candyflipping doesn't just refer to the combination of the two; it refer to using them in a staggered method that produces an entirely unique effect that is unlike either of the drugs by themselves. So first of all, never take acid and E at the same time, or even within an hour or two of each other! This will produce a sort of drunken intoxication which you might find fun (or you might find unpleasant, like me), but in either case it does not qualify as candyflipping.

Candyflipping requires that the relative "peak" times of the two drugs (from the 1hr mark to the 3hr mark with E, and from the 1hr mark to the 4h mark with acid) do not overlap. You can theoretically do it in either order, but I (and friends of mine) have always done it with acid first, E later. The most important thing to know, that I have deduced by careful (and sometimes unpleasant) experimentation:

Take your E exactly four (4) hours after taking your acid!

Why is this so important?

Well, if you take your E early (like say, after 3 hours) your acid peak won't be done yet, and the drugs end up sort of fighting for control of your brain. This is not a very fun sensation; you end up feeling lethargic and sort of light-headed. You may come out of it after an hour or two, but you will have missed the "candyflip" and will be just left feeling like you took a lot of drugs, and sometimes slightly spacey depending on the person. (Editor's Note: Not everyone agrees about this; one person sent a comment saying that they don't get much effect doing it this way, but they have a "brilliant" time when they take a low dose of MDMA about 45 minutes before ingesting LSD.)

If you take the E late (say, after 5 hours) you'll get a similar effect as taking your E too early, but probably not as strong. After 45 minutes or so it will clear up and you'll find that you're just rolling from the E, and it's not much like you took two drugs at all, more that you just took one after the other.

Another important thing is dosage. Taking less acid causes it to come on more slowly, and as a result taking your E at the four hour mark may actually be too early. Taking a lot of acid works great as long as you can handle it :smile: but in this case you may want to take your E slightly earlier, say at T+3:45. Generally I just recommend a normal dose, 3 hits of standard blotter paper, but again there's nothing wrong with more as long as you can handle it.

With E, you probably want to take a minimal dosage, or else it will just overpower the acid and you'll be rolling (not a bad thing, but you'll miss out on the candyflip). If you have a batch of pills and you normally take 1.5 pills to roll, then probably try either 1.5 or 1 pill. In a nutshell, it's better to err slightly on the side of a low dose than on the side of high.

The Candyflip Effect

I like candyflipping all around better than any other drug (or drug combination) because in many ways it is very close to being sober as far as your mental state, but it allows you to access all the really excellent effects of acid (music sounds great, sense of profoundness, insightfulness) and E (poise, confidence, self-love and love for others) without the downsides (the "confusion" and scariness of acid, the running-around-hugging-everyone effect of E).

The candyflip moment, as I think of it, is about half an hour after you take your E. The acid confusion seems to lift off of you like a heavy fog suddenly dissipating. The room suddenly seems more open (this is very dramatic if you're someplace with a high ceiling). You are suddenly instilled with a sense wonder and awe at the amazing things our world has to offer, a feeling that you have power over your own destiny, and a sense of purpose to do the things that are important to you. And there is an incredible feeling that something profound and important is about to happen.

Watching someone who is in the midst of a successful candyflip is pretty cool, too. Their entire demeanor gains a perfect confidence, without the slightest hint of arrogance. Their skin seems to glow. The eyes are probably the most dramatic: they grow wide and bright, like those of a child, but wiser.

My favorite candyflip activity is looking at a powerful laser and listening to really good trance coming out of big speakers, but that's just me. :smile:

Health Stuff

I guess I should mention this since it's going onto this website. Basically, candyflipping is one of the more rigorous drug experiences you can have, especially if you do it at a party. The entire thing lasts a really long time (9 or 10 hours total) and you expend a lot of resources. I make sure to sleep in super late the day before I am going to make a candyflip, and dose myself with lots of vitamins in the previous week. Then I make sure I don't have anything making demands on my time in the next day or two following the candyflip so that I can sleep as much as I need (which usually isn't all that much, but sometimes it is).

So, to summarize - this is a really awesome experience that I would recommend to anyone. Just be sure that you are prepared (both mentally and physically), have a good setting to do it in, have your drugs pretested and in proper dosages. By "pretested" I don't just mean that you've done the EZ-Test on them, I mean that you have tried them before in a controlled environment so that you're not only sure of what they are, but how much you should take. You also should not attempt it until you are fairly familiar with both LSD and MDMA (like, you've used each at least four or five times). And don't forget: four hours! Use a stopwatch so that you do not mistake the proper time to take your E.

Bron
    Bron2

2. Derrrp

Derrrp Experimenterende gebruiker

Altijd al wel eens willen doen, helaas nog nooit mensen genoeg weten te strikken om met me mee te doen. Alleen zou ik dit absoluut niet doen, kan veel verkeerd gaan lijkt me.

Erg goeie guide ook, mocht ik het ooit gaan doen, staat deze guide me zeker bij :smile:

3. Alleen trippen is zeker voor beginners niet aan te raden, maar als je al wat ervaring hebt met verschillende psychedelische middelen, lijkt mij het candyflippen(Zolang je 100% zeker bent dat je ook daadwerkelijke echte M hebt.) iets wat je beter alleen kan doen dan simpelweg in je eentje enkel wat acid nemen.

4. mandragora

mandragora Badass junkie

opgeslagen, dit is een bijhoudertje :smile:

5. SkittlesAndMe

SkittlesAndMe Badass junkie

Goede uitleg!

Denk toch dat ik het niet ga proberen :smile:

6. mrflame

mrflame Belezen gebruiker

Check! Gisteren gedaan :smile: Het is een echt onbeschrijfelijk gevoel! Een explosie aan euforie.
    Je voelt je heel erg zweverig. De mellow gedachtegang en het zweverige van LSD is gecombineerd met het lovegevoel en het comminucatieve van MDMA.

Een aanrader! Mits je je aan de bovenstaande regels houd. Wanneer de M inslaat kan dit in het begin iets te intens zijn. Ik kan behrijpen dat dit zelfs beangstigend zou lunnen zijn!

7. ^_^

^_^ Bewuste gebruiker

LSD en mdma een keer gedaan samen het is echt super fun. Was donker en het was net of het 10keer per seconde licht werd en weer donker. Alsof het onweerde zeg maar het flitste hele tijd.

8. JayJay1986

JayJay1986 Experimenterende gebruiker

zeker goede How-To erover.
    mooie combi

9. FrozenToast

FrozenToast Newbie

Dit lijkt me echt een van de gaafste combinaties, nou heb ik nog geen lsd gedaan maar veel goeds over gehoord en gelezen - en xtc spreekt voor zich..

10. universal*flow

universal*flow Belezen gebruiker

Ik heb het Candyflippen nooit zo goed begrepen.
    Als ik LSD op heb, heb ik niets anders meer nodig. Ik ben de gelukkigste persoon van de wereld. Zoveel euforie en zoveel lachen, het houd niet op. Heb soms spierpijn in me wangen van het lachen :grin:

Maar communiceren gaat wat lastiger, of is onmogelijk. Misschien dan toch een keer proberen om te kijken of ik dan ergens in mijn trip ook nog met de buitenwereld kan communiceren.

11. 2CBreakfast

2CBreakfast Newbie

Hier wordt aangeraden dat de MDMA inslaat als de LSD begint weg te ebben.

Ik heb altijd gehoord dat je juist de twee peaks moet combineren omdat je dan echt "down the rabbit hole" gaat, in een magische wereld. Kleuren, liefde en verwondering samen. Misschien niet echt een "flip" dan, omdat je niet van het ene naar het andere overstapt, maar altijd gehoord dat dit de beste manier is om de twee te combineren.

Ideeën hierover?

12. SkittlesAndMe

Geinig, ik zie in mijn zoektocht naar meer info over de befaamde Candyflip ineens mijn berichtje hierboven staan:

Grappig hoe je van gedachten kan veranderen en net iets meer dan drie jaar later alles uitgebreid aan het uitzoeken bent :wink:

Ik lees verschillende dingen over de candyflip. Hierboven wordt exact 4 uur na het nemen van de acid, de E genomen. Ook lees ik vele andere verhalen. Wat raden jullie aan? Wie heeft er ervaring mee?

13. Mindless

Mindless DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Interessant zo'n candyflip. Heb 't nog nooit gedaan, maar als ik weer eens LSD en MDMA heb wil ik 't nog weleens proberen.

Maar wat ik me dan toch afvraag hè... De MDMA ervaring op zichzelf komt (imo dan) in de verste verten niet in de buurt van de euforie en gevoel van liefde die ik heb gevoeld op psychedelica. Het zogenaamde 'love' gevoel van MDMA voelt voor mij eerlijk gezegd als een slap oppervlakkig aftreksel ( :rolleyes: ) van het werkelijke gevoel van onvoorwaardelijke liefde wat ik zo vaak heb ervaren met psychedelica. Als ik dat ervaar, dan lijkt me dat MDMA de boel dan enkel maar oppervlakkiger kan gaan maken. Of is een candyflip echt zo'n geval van (veel) meer dan de som der delen? Zijn er mensen die een candyflip hebben gedaan hier en hier iets over kunnen zeggen?

14. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator

Ik heb de candyflip nog niet gedaan, hoop ergens dit jaar. Maar wat je er over leest is dat een geslaagde candyflip wel echt meer is dan een opsomming van beide drugs. Het idee erachter is dat de piek van de LSD overgaat in de piek van de MDMA. Maar terwijl je de piek van de MDMA ervaart is de LSD uiteraard nog lang niet uitgewerkt. Het zou een vrij heftige en chaotische trip moeten opleveren, die daarnaast dan ook wel een behoorlijk euforisch randje mee krijgt.

Ben het met je eens dat het gevoel van liefde en euforie vele malen intenser en natuurlijker voelt op psychedelica, alleen MDMA levert dit consequent en psychedelica soms. Combineer je die twee dan zou de MDMA je dus richting dat gevoel kunnen pushen terwijl je nog steeds tript. Een geslaagde candy flip zou echt een bepaalde synergie moeten veroorzaken en dus een beetje het 1+1=3 principe.

15. Mindless

Dat klinkt toch wel heel interessant ja. Het zou ook best logisch zijn dat het positieve fijne gevoel van MDMA je veel makkelijker dieper laat gaan met de LSD. Misschien is een hippyflip dan nog interessanter wat dat betreft. Al introduceer je dan wel weer een chemisch element in een verder natuurlijke ervaring.

16. Psychedelibee

En het voordeel aan de candy flip is dat tijdens de piek van de MDMA de LSD de hele tijd aanwezig zal zijn door de lange werkingsduur. Bij de hippie flip zal psilocybine halverwege de MDMA wel zo goed als uitgewerkt zijn. Beide lijken me erg interessant, maar wil eerst eens om de candy flip proberen omdat die twee denk beter op elkaar aansluiten.

17. SkittlesAndMe

Dit vind ik altijd zo'n onzin. Het gaat toch om het eindproduct, niet om hoe het tot stand gekomen is... Is synthetisch geproduceerde psilocibyne dan volgens jou ook slechter dan natuurlijke psilocibyne?

Het is dezelfde stof en de synthetische kun je beter doseren...

18. Psychedelibee

Ja de natuur is ook een en al chemie, alleen die is dan natuurlijk tot stand gekomen en niet door de mens. De scheidslijn is behoorlijk vaag en niet veel zeggend vind ik persoonlijk. Daarbij zijn veel natuurproducten ook gekweekt inmiddels, dus daar zit onze menselijke hand inmiddels ook al aan.

Persoonlijk interesseert natuurlijk of synthetisch me niet echt. Synthetisch of geextraheerde stoffen zijn een stuk makkelijker te doseren in ieder geval. Verder heb ik bij echte natuur producten zoals planten, paddestoelen, etc vaak sneller vervelende bijwerkingen.

19. Mindless

Ik bedoelde meer dat synthetische geproduceerde drugs voor mij altijd een "chemisch" gevoel oproepen. Schokjes in m'n zicht, trillerige handen, een algehele onrustigheid, het gevoel dat mijn lichaam een stof detecteert die er echt niet in hoort, enzovoorts. Uiteraard kan ik enkel spreken over mijn eigen ervaring, maar ik heb het tot nu toe elke keer zo ervaren. Natuurlijke middelen hebben uiteraard ook zo hun bijwerkingen, maar voor mij voelt dat vrijwel altijd alsof het meer in harmonie is met het normale functioneren van mijn lichaam. Mijn lichaam verzet zich hier niet zo tegen of helemaal niet. Er speelt hier vast en zeker ook wel een placebo effect in mee, maar het verschil is bij mij altijd best groot.

Ik heb nog geen 4-AcO-DMT geprobeerd, maar ben dat wel van plan. Dat schijnt de synthetische variant van natuurlijke psilocybine te zijn. Ik ben benieuwd naar het verschil en of dat er überhaupt is.

Het natuurlijke product bevat meestal wel veel meer alkaloïden naast het hoofdbestandsdeel. Denk aan Peyote t.o.v. losse mescaline. Er wordt vaak gezegd dat er daardoor wat verloren gaat van het "spirituele" van zo'n drug. Maar wederom speelt ook hier vast en zeker het placebo effect mee.

20. SkittlesAndMe

Tsja wat voor gevoelens jij bij bepaalde drugs voelt kan ik verder weinig mee :P Dat is een beetje hetzelfde als het verschil tussen XTC-pillen en pure MDMA, wat niet bestaat maar volgens gebruikers toch wel bestaat. Of emotionele waarde bij een oude klok ofzo..

Heeft verder weinig met het middel te maken, maar vooral jouw associaties erbij :wink:

Dat klinkt als een gevolg van teveel XTC Gebruik, komt wel vaker voor.

Te weinig gegeten?

Dat heeft elke stimulerende en hallucinerende drug zo'n beetje :wink:

En tot slot een mindset :wink:

21. Mindless

Het is zeker waar dat mijn associaties bij een drug (zwaar) meetellen. Maar als ik het eens met anderen over deze dingen heb, dan hoor ik vaak dat zij dezelfde dingen ook ervaren. Die schokjes bijvoorbeeld en dat "chemische" gevoel in het lichaam. Wederom, ik wil niet teveel voor anderen spreken en het is ook zeker geen hard feit dat iedereen dit heeft. :wink:

Lijkt me sterk, aangezien ik nooit meer dan ~110mg XTC op een avond heb gebruikt.

Voor een trip eet ik altijd niets 4 uren van tevoren. Maar met LSD en 2C-B houdt het zowat de hele trip aan, ook al eet ik goed tijdens de trip.

Natuurlijke psychedelica nooit bij mij. :P (behalve tijdens de come-up) Ja mentaal natuurlijk wel, maar ik bedoelde lichamelijk. Had ik er even bij moeten zetten.

Ja ik moet toegeven dat dat toch wel erg meetelt. :wink:

Ik zou voor de grap eens een blinde test moeten ondergaan waarin ik ofwel een bakje paddo's krijg om op te eten of een bakje met niet-psychedelische daarop lijkende paddestoelen, bespoten met 4-AcO-DMT. :rolleyes:

22. Psychedelibee

Zou een interessant experimentje zijn. Alleen heb jij al ervaring met psilo, waardoor je het verschil in effect van 4-AcO en psilo waarschijnlijk wel kunt onderscheiden en dan kunnen vooroordelen toch nog naar boven komen. Bovendien ga je er dan van uit dat alle synthetische drugs voor jou als onnatuurlijk zullen aanvoelen, terwijl elke stof anders is en dus ook anders zal aanvoelen.

Jij vergelijkt hiervoor psilocybine met LSD en 2C-B, chemische families hebben ook een bepaald gevoel over zich. Het kan dus ook goed dat tryptamines voor jou natuurlijker aanvoelen dan lysergamides en fenetylamines. Maargoed zelfs binnen die families zitten nog best een hoop verschillen.

Blijft een lastig verhaal dus. Een deel van het gevoel kun je best verklaren door de stof, maar een groot deel is ook subjectief.

23. Mindless

Ja en ik heb ook nog niet ervaring met heel veel verschillende drugs. Waarschijnlijk laat ik me wat teveel leiden door m'n vooroordelen over synthetisch gemaakte drugs, aangezien ik er maar een paar heb geprobeerd.

Toch ben ik benieuwd naar 4-AcO-DMT. Of er een duidelijk verschil zal zijn of niet.

Apart is trouwens ook dat ik mensen vaak hoor over de verschillen tussen truffels en paddo's en de verschillen tussen de onderliggende soorten van beide, terwijl ik daar juist het gevoel bij heb dat psilocybine = psilocybine.

24. Psychedelibee

Dat heb ik nou ook altijd, ze zijn gewoon allemaal hetzelfde alleen de ene soort is misschien net iets sterker dan de ander. Dat mensen denken dat het anders is komt alleen maar door vooroordelen die de Smartshops gebruiken om meer geld te kunnen verdienen. Deze past onder dezelfde noemer als mensen die denken dat MDMA kristallen anders zijn XTC pillen.

Probeer verder bij gebruik van een middel niet teveel te denken in natuurlijk of synthetisch, het gaat uiteindelijk om de stof en anders kleur je de ervaring voor gebruik al deels in met een vooroordeel.

25. SkittlesAndMe

Zou kunnen hoor, sorry als het op een beschuldiging leek. Was bedoeld als suggestie/mogelijkheid :wink: Dat geldt ook voor die overige punten. Ik bedoelde eigenlijk exact dit:

Psychedelibee heeft het duidelijk verwoord :smile:

26. Mindless

Nee hoor. Het had zo gekund. :wink: Als je ziet wat sommigen hier qua xtc naar binnen werken. :P

Proberen niet teveel een vooroordeel te hebben qua soorten drugs is een goeie ja. Al blijft dat natuurlijk altijd wel wat.

27. Bobsacamano

Bobsacamano Badass junkie

Ik was mijn Candyflip al aan het plannen voor binnenkort. Dit heeft me al gefassineerd sinds ik LSD op mijn radar kreeg. Maar nu lees ik deze gebruiksaanwijzing pas en begin ik te twijfelen. Niet omdat ik het neit meer wil. Maar meer hoe hij erover schrijft, met zoveel liefde dat ik nu de candyflip liever wil bewaren tot een bijzonder moment.

Als mijn vriendin en ik een jaar samen zijn of zoiets maar niet zomaar. Haha ach ja misschien doe ik het alsnog. In ieder geval wel met mijn vriendin :smile:

28. Tijdloos

Tijdloos DF Staff Medewerker Moderator

Is zeker een aanrader voor mooie bijzondere magische uren zullen worden. Peace and love van LSD en warmte van MDMA ofwel jullie dan. Sex is heerlijk indien alles werkt haha.

Zou net als vele het na 2-3uur nemen en na 3,5-4 uur nogmaals dan het dubbele van eerste keer. Houd de mdma dosis aan lage kant met wat tegenwoordig rond gaat een kwarte om mee te starten.

Veel plezier maar vooral geniet lekker met je lief :hearteyes:

29. SkittlesAndMe

De candyflip op zichzelf is toch al een bijzonder moment. :wink:

Nou tijdens mijn candyflip was dat echt niet mogelijk hoor! :tearsofjoy:

30. Bobsacamano

Ja daar heb je een punt haha. Wellicht komende zaterdag :smile:

31. Bobsacamano

Ok er is besloten in huize Bob Sacamano, ik en mevrouw Sacamano gaan er voor zaterdag. Nu zijn de tijden waarop we de M moeten innemen wel duidelijk maar ik kan niet zoveel vinden over hoeveelheden. Ik denk sowieso een lagere dosering M maar hoe zit het met de Acid? Afgelopen keer had ik anderhalve zegel van ongeveer 150mu per zegel. Dit was een hele fijne trip en daarna had ik me voorgenomen om de volgende keer 2 zegels te nemen. Dat zou ik nu dus ook willen doen. Iemand hier ervaring mee?

32. Psychedelibee

Ik zou dit keer zeker niet meer LSD nemen dan de vorige keer. Eerder hetzelfde of zelfs maar 1 zegel. Nog geen ervaring mee, maar lijkt me toch best heftig om die twee middelen te combineren.

33. SkittlesAndMe

Ik had 200ug LSD met 70mg MDMA. Denk dat het effect beter was geweest als ik 50mg MDMA en 150ug LSD had gehad. Het was een geslaagde flip voor mij, maar vond het effect wel wat te sterk voor het mooie. Wij lagen helemaal naar de klote op de bank en op een matras en er gebeurde weinig haha

34. Bobsacamano

Thanks voor je antwoord. En als je de drugs los neemt hoeveel neem je dan?

35. SkittlesAndMe

MDMA neem ik los eigenlijk ook nooit meer dan 50 tot 70mg. LSD liever iets meer (lees 300ug)

36. Bobsacamano

Ik denk dat we voor 200UG Alicve gaan net als vorige keer en dan 80mg M voor mij en 60 voor mijn wederhelft.

37. Trippingpanda

Trippingpanda Newbie

Ik candyflip ook altijd maar meestal neem ik de mdma 60-90minuten nadat ik me LSD inneem. Ik hou er juist van als de piek tegelijkertijd is. Het maakt het voor mij meer euforisch en visueler dan lsd alleen. Neem minder mdma als normaal rond de 100mg. Na een paar uur neem ik gewoon 100mg erbij zodat je niet egt een comedown krijgt.

Vaak combineer ik LSD ook met Ketamine of 2cb. Ook zeer intressante combinaties.

38. Mindless

Aangezien ik op 't moment zowel lsd als mdma in huis heb en mijn laatste keer mdma alweer 2 maanden geleden is, zit ik erover te denken om over een paar weken mijn eerste candyflip te gaan doen. :grin: Mijn ervaring met lsd is een dikke 10 keer schat ik en ervaring met mdma een kleine 10 keer.

Dus nu zit ik een beetje research te doen qua dosering en moment van inname, maar er is iets wat ik me nu afvraag. Ik zit nu namelijk te neigen naar voor deze candyflip eerst de mdma in te nemen en dan pas de lsd. Dit omdat ik op deze manier mezelf meteen zo open/ontvankelijk mogelijk wil maken met mdma, zodat ik zo diep mogelijk kan gaan met de lsd. Ik lees ook weleens reports waarin het mdma gevoel het lsd gevoel overneemt wanneer de M inslaat, iets wat ik liever niet zou willen. Het gaat me er eigenlijk vooral om, om zo diep mogelijk met de lsd ervaring te gaan en mdma hierbij als tool voor te gebruiken.

Nu is mijn vraag eigenlijk of hier mensen zitten die deze als het ware omgekeerde candyflip hebben geprobeerd en hoe dit zich verhoudt tot de normale candyflip. En of deze mensen dit misschien ook zouden afraden en dus aanraden om gewoon de mdma een paar uren na de lsd in te nemen?

39. Bobsacamano

Hey man,

Ik heb het niet op die manier gedaan en ik zou het zelf ook nooit doen. MDMA put je lichamelijk ook uit. Je lichaam is na MDMA gebruik gewoon moe en als de LSD dan nog in volle gang is kan me dat erg vervelend lijken. Je krijgt ook een hoop energie van LSD maar toch wel op een andere manier. Het lijkt mij best storend om eerst de MDMA te doen en dan de LSD.

Daarnaast nog een ander punt. Een goede candyflip gaat om timing om hele goede timing. Als je eerst de LSD doet en exact 4 uur later de MDMA dan gaat dat goed. Omdat MDMA een stuk korter duurt word het lastiger om je LSD te timen op het juiste moment in je MDMA trip.

40. Mindless

Hmm, misschien dan toch maar op de normale manier dus. Maar het idee was niet om te wachten tot de mdma is uitgewerkt, maar tijdens de piek (T+2:00 of zo) de lsd te nemen, wanneer ik niet moe ben. Zodat ik met een zo open mogelijke mindset de lsd come up krijg. Maar ja, dat is de theorie en misschien kan ik dus beter eerst de meest beproefde methode hanteren.

Dat exact na vier uren innemen van de mdma lees ik best vaak. Ik denk dan zelf, zou dat niet verschillen van persoon tot persoon? Maar goed, dat is misschien toch de methode met de meeste kans op succes. Als ik trouwens al bedenk hoeveel invloed wiet op mijn lsd trips heeft, dan moet mdma toch wel bijzonder zijn! :grin:

Als er nog meer zijn die hun mening hierover willen geven (het liefste mensen die beide methoden hebben geprobeerd), dan graag.

Deel Deze Pagina