Candyflippen - how to?

JanDeMan

Experimenterende gebruiker
Ik heb al wat ervaring met lsd(10-tal keer), heb ook al truffels en dmt gedaan.

Een 3-tal maanden geleden heb ik voor de eerste keer xtc gedaan op een technofeestje en vond het geweldig. Helemaal m'n muziek niet als'k nuchter ben, maar daar was het perfect. Heb echt van 12u tot 6u hard gefeest. Af en toe pauzetje genomen. Wat water gedronken. Wat fruit gegeten. Al bij al een zalige ervaring die zeker voor herhaling vatbaar is.

Binnen 2 weken zou ik weer naar zo'n feestje gaan. Vorige keer dacht'k al de hele tijd aan acid, want de combinatie van de lichten en muziek daar waren zo geweldig.
Nu had ik nog wat acid(Mayan calendar 180-200µg) liggen en dacht eraan om op het feestje te candyflippen.
Naast de muziek en lichten leek het me leuk om tussen veel mensen te zijn en te trippen zonder paranoia te worden, want daar kan het niemand wat schelen wat je gepakt hebt.
Heb het al een keertje gedaan op een feest in m'n thuisdorp waar iedereen gewoon zat was. Vreemde ervaring, sociaal contact was een beetje raar, maar toen ik bedacht dat iedereen zat was en hetzelfde van mij veronderstelde vond ik het geweldig :grin:

Ik heb er hier en daar wel al wat over gelezen, maar ook wel veel verschillende dingen: samen nemen, timen dat de twee pieken samenvallen, timen dat ze net na elkaar vallen, eerst md en erna pas acid,...

Beste wat ik gevonden had was het volgende:
Eerst acid, en 4u later een pil. De overgang van de piek van het trippen naar de piek van de pil zou het echte candyflippen gevoel zijn.
Kan iemand dat bevestigen of een andere methode/theorie geven?

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik zou sowieso eerst de acid nemen en dan idd zo'n 4uurtjes later de pil (hangt ook van je dosis acid af)

Dit omdat als je eerst de pil slikt en en dan de acid of alle twee gelijk, het effect van de pil vroeger op z'n einde loopt dan de acid, kan me voorstellen dat het geen fijn gevoel is een uitgewerkte pil maar nog volop in de acidtrip zitten.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
mandragora zei:
Ik zou sowieso eerst de acid nemen en dan idd zo'n 4uurtjes later de pil (hangt ook van je dosis acid af)

Dit omdat als je eerst de pil slikt en en dan de acid of alle twee gelijk, het effect van de pil vroeger op z'n einde loopt dan de acid, kan me voorstellen dat het geen fijn gevoel is een uitgewerkte pil maar nog volop in de acidtrip zitten.

Inderdaad een goede timing is belangrijk daardoor, waar je naar streeft is dat het beide werkzaam zijn en ook stoppen. Meeste mensen nemen 80-100 mg mdma als de LSD inslaat, en om de 3-4 uur (voordat de werking van mdma stopt) nog wat extra tot de lsd uitwerkt.

Drink genoeg (vooral non alcoholistische drankjes) met deze combi en enjoy!

Ganjaman181

Experimenterende gebruiker
Je moet je sws aan de drie maanden houden dat is het aller belangrijkste.
Verder zou ik afhankelijk van de dosis L kijken hoe ver in de trip je de M moet droppen.
Ik zou ook een iets hogere dosis L pakken dan normaal. Wat de M betreft neem niet te veel per bom
maar maak een plateau in je dosering, en neem nooit meer dan 140 per keer anders zal het love gevoel verdwijnen en ben je niet meer aan get candyflippen. Let wel op de na space want die kan echt erg intens worden ookal lijkt de L uitgewerkt.

Narayani

Bewuste gebruiker
Ik heb zelf nooit LSD gebruikt, maar vrienden wel en eentje koos ervoor om te candyflippen, ik denk zo'n 4 uur na inname heeft hij een halfje gepakt, ong 100 mg. Meer omdat hij niet zo veel merkte van de LSD zelf, maar het leek ook of de xtc zijn trip onderdrukte en dat constateerde de tripsitter ook; pas toen de xtc was uitgewerkt begon hij iets van de LSD te voelen. Op dat moment kon ik zijn gedrag totaal niet plaatsen, maar achteraf heeft hij nog uren zitten trippen, en wel moe zijn omdat je pillen zijn uitgewerkt. Of je dat moet willen... tsja. :wink: Waar het 'm in zit, geen idee. Zal ook per persoon nog steeds verschillen. Ik heb een theorie gehoord dat speed en aanverwanten de LSD (kunnen) onderdrukken, dus áls je per se wil candyflippen, ga dan voor pure MDMA zoals Dr. Brabo zegt, en ik zou ook zeker niet meer pakken dan je 'normaal' zou doen.

Fool

Badass junkie
Pure MDMA of pillen met XTC maken geen verschil, je moet alleen wel je dosering daarop aanpassen. :wink:

Bovenaan