Candyflippen met MDMA tolerantie

Hoi allemaal,

ik ben van plan na 5 jaar iets te frequent drugsgebruik helemaal te stoppen en me gewoon chill bij biertjes en jointjes te houden. Nu wil ik als knallende afsluiter hetgene doen wat als enige nog op mijn lijstje staat - candyflippen. Hoe en wat kan ik wel ergens op dit forum vinden, maar mijn vraag is, is het überhaupt zinnig om mdma te nemen bij de acid als je behoorlijk tolerant bent? (voor de vergelijking; na 2,5 witte domino heb ik eigenlijk alleen effect in ogen en kaken, verder nihil). Ik gebruik eigenlijk ook nooit meer xtc of mdma. Acid heb ik 2x eerder gebruikt, met erg goede ervaringen.

Ik heb pure mdma die getest is op 78% en acid die niet getest is maar wel uitgeprobeerd - het blijken flinke beukers te zijn.

Groetjes

Fool

Badass junkie
Volgens mij gaat het bij candyflippen juist om het verliefde en happy gevoel van MDMA, iets wat jij dus hoogstwaarschijnlijk niet gaat bereiken.

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Als jij van 550 mg MDMA(2.5 domino) niks voelt, dan kan je het beter niet meer gebruiken. Je moet je lichaam zo vol gooien met MDMA om toch wat te voelen, dat het wel eens gevaarlijk kan worden, al helemaal als je het combineert met LSD. Dus als je het mij vraagt, nee, het is niet zinnig om te gaan candyflippen als je zo'n hoge tolerantie hebt.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Als je er echt een mooie afsluiter van wilt maken, kun je beter even een half jaar niets gebruiken en dan gaan candyflippen. Dan heb je weer echt effect van MDMA en heeft het ook zin. Als je na 2,5 witte domino nog steeds weinig voelt ga je met 5 dominos ook niet het juiste effect voelen en heeft het dus gewoon geen zin.

Had voor die 2,5 witte domino's 7 maanden geen xtc of mdma gebruikt. Wel speed, wat natuurlijk ook werkt op je serotonine receptoren.

Maar ik weet denk ik genoeg, toch jammer. Vrienden van mij die vergelijkbaar veel gebruikt hebben lopen nog steeds rond te zweven na een pilletje.

Weet iemand of acid + keta iets is? Vond DMT + keta namelijk geweldig.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
snelle nelis zei:
Weet iemand of acid + keta iets is? Vond DMT + keta namelijk geweldig.

Geen ervaring mee, maar lijkt me een geweldige combi :wink: Het kan elkaar wel versterken qua tripeffect dus doseer voorzichtig!

Bovenaan