Niemand zal je raar aankijken omdat je naar een psycholoog gaat. Er gaan echt heel veel mensen naar een psych. Zo jammer dat lichamelijke mankementen geaccepteerd zijn maar mentale mankementen niet. Die zijn minstens zo belangrijk om van te genezen.
Heb je al eens gegoogled naar “psychosomatische klachten” ? Je blijft jezelf gek praten. Daarom voel je je lichamelijk niet goed. Je bent toch al bij de HA geweest? Die heeft niks aan ziekte vastgesteld in je lichaam. Wanneer kun je bij de psych terecht?
Daar kan ik dinsdag terecht, maar de reactie die ik had erop was heel heftig ik voelde letterlijk iets in m'n hoofd opkomen waardoor m'n adem in m'n keel kwam en helemaal
Angstig werd en gelijk recht op moest staan. En sindsdien slaap ik slecht, de tintelingen en trillingen die ik bij het begin had zou er een zuurstof tekort zijn ontstaan waardoor dat gebeurde. Ik kon bij het begin ook niet liggen ik moest heen en weer lopen ik bleef maar ijsberen had er totaal geen controle over. Heb ik wat vragen misschien dat je ze kan beantwoorden.
Kan er iets anders in hebben gezeten en zou ik dat nog kunnen navertellen namelijk een nagel of andere dingen?
Wat kan een psycholoog betekenen hierin want ik wil mezelf niks aanpraten omdat de klachten zelf komen?
Gaat dit over want ben normaal een gezonde jongen die altijd kon slapen en nergens last van had?
De manier hoe ik reageerde zoals ik dat beschreef wat voor reactie was dat meer omdat ik het voelde aankomen en ik stond lijnrecht op met de adem in m'n keel en zwart voor m'n ogen?